Vastaan taas vähän myöhään jo ohi menneeseen aiheeseen kiitos töiden mut joo parempi myöhään kuin ei milloinkaan :D
Mä oon aika satavarma, että meillä ei hoitoihin mennä, vaikka tokihan sitä ei tiedä varmaksi. Yritän lyhyesti ja liikaa
nettiin-josta-ei-saa-mitään-koskaan-pois-kerran-sinne-jotain-julkaistuaan asioita kertomatta nyt miksi :D oon siitä "onnellisessa" asemassa, että meillä on lähisuvussa aivan ihana pieni lapsi sijoituksessa jonka "hoitorinkiin" kuulumme. Kaikkiin papereihinkin on laitettu, että jos lapsen nykyisille "vanhemmille" jotain tapahtuu/menehtyvät/sairastuvat vakavasti etc. et lapsi tulee sijoitukseen meille, jos sisarukseni (joka on ensimmäinen vaihtoehto lapsen sijaisvanhemmiksi jos näille em. henkilöille kävisi jotain) perheessä olisi tilanne, ettei pystysikään ottamaan lasta heille asumaan loppuelämäksi. Jos näin käy, hää tulee meille asumaan ja kasvamaan niin kauaksi aikaa kuin vain itse haluaa. Ja tää diili on voimassa koko lapsen eliniän, samoin myös meidän olemassa olo lapsen elämässä ja tässä ns. hoitoringissä :) Aktiivisesti on toi napero hoidossa meilläkin ja ihan huipputyyppi kyseessä vaikka vasta kolme onkin ja ihan omalle aina tuntuu, vaikka ei olekaan ♥
@Jossu123 Ihania uutisia siellä!
@Juliet92 Vauuuu vitsi miten hyvä dippi ja nousu!! Ja ei tuollaista 0,1 tiputusta kannata vielä säikähtää. Testaatko huomenna?!
@Tonninseteli Anteeks vakava asia, mut vähän kyllä hymähdin "tautiselle miehelle"

mähän pidän mun bbt-mittaria kirjaimellisesti piilossa, koska oma mies on kans vähän toope, plus ei palauta koskaan lainaamiaan mun tavaroita sinne minne pitäisi, joten sais olla aina ehtimässä sen jäljiltä jos en jemmais sitä piiloon..
Mulla kp29 ja ei viel menkkoja, mut lämmöt tippuu hitaasti (mutta varmasti) ja menkat on väistämättä eessä. Ehkä ja toivottavasti huomenna alkais et pääsis uuteen kiertoon. Huomasin tuossa semmosen jutun itsestäni, että kun muutama pvä sit tuli lämmöissä isompi romahdus melkein perustasolle, niin mun hormonihirviö mieliala tyyntyi satasesta nollaan ja oikein säikähdin sitä herätessäni, et oho oon normaali itteni! :D