Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vähä riippuuKetkä ootte aiemmin olleet jo raskaana, jatkuuko tää väsymys koko raskauden ajan vai onko odotettavissa palautumista edes vähän toimintakykyisemmäksi?![]()
Yleensä helpottaa toisen kolmanneksen alkaessa, mut ei tietenkään oo takuitaKetkä ootte aiemmin olleet jo raskaana, jatkuuko tää väsymys koko raskauden ajan vai onko odotettavissa palautumista edes vähän toimintakykyisemmäksi?![]()
Mä oon kans ihmetelly sitä "raskauden hehkua". Mä en todellakaan hehkunu ekassa raskaudessa, eikä hyvältä vaikuta nytkään. Akne räjähti heti käsiin ja hiukset ihan liisteriä, vaikka kuinka pesis.Mulla tuntuu että hiukset rasvoittuu ihan hirveen nopeesti. Sais olla melkein joka päivä pesemässä kun ennen riitti pari kertaa viikossa.
Itselläni ensimmäisessä raskaudessa oli nimenomaan tässä ekan kolmanneksen aikana - toisen aikana olin oikein superhyvinvoiva ja energinenKetkä ootte aiemmin olleet jo raskaana, jatkuuko tää väsymys koko raskauden ajan vai onko odotettavissa palautumista edes vähän toimintakykyisemmäksi?![]()
Jep, vähän riippuu. Itsellä töihin herätys aina ennen klo 5, niin joo väsyttää melkein aina muutenkin eikä tämä raskausvösymys auta asiaa. Joskus puolivälin jälkeen ollut joku edes vähän pirteämpi kausi. Sen jälkeen olen itse ollut niin vaivainen, että kärjistäen lähinnä vikat kuukaudet maannut sängyssä masentuneena odottaen milloin pääsee mahasta eroon.Ketkä ootte aiemmin olleet jo raskaana, jatkuuko tää väsymys koko raskauden ajan vai onko odotettavissa palautumista edes vähän toimintakykyisemmäksi?![]()
Täällä kanssa ihan älytöntä väsymystä ollut tämä viikko. Työpäivät pärjää jotenkuten, mutta illat menee vaan maatessa sohvalla kun ei jaksa mitään.Ketkä ootte aiemmin olleet jo raskaana, jatkuuko tää väsymys koko raskauden ajan vai onko odotettavissa palautumista edes vähän toimintakykyisemmäksi?![]()
Mulla myös raskausajan vaivana tämä, toki myös lämmityskausi osasyyllisenä. Tosi inhottavaa jos alkaa jossain kodin ulkopuolella vuotamaan. Ikenet mulla vuotaa myös herkästi raskaana ollessa.Ensimmäinen nenäverenvuoto tänä aamuna.. En oo näistä koskaan kärsinyt yleisesti, mutta selvästi nyt limakalvot paljon herkemmät. Edellisessä tärppikierrossa oli samaa.
Ikenistä en oo itse vielä huomannut, mutta pitääkin vähän seurailla. En yhtään ihmettele jos sitäkin alkaisi esiintyä.Mulla myös raskausajan vaivana tämä, toki myös lämmityskausi osasyyllisenä. Tosi inhottavaa jos alkaa jossain kodin ulkopuolella vuotamaan. Ikenet mulla vuotaa myös herkästi raskaana ollessa.

Äh... Olin jo unohtanu miltä tä tuntuu, ku kaikki tunteet ylikorostuu. Eilen illalla itkin itteni uneen, koska sit joskus, ku mun vanhemmat kuolee, ni kukaan meistä sisaruksista ei pysty lukemaan adresseja, koska ollaa kaikki vollottajia
Ja mies just aamulla valitti, et oon tällä viikolla antanu aika raskaalla kädellä palautetta vähän kaikesta mitä hän tekee... (hups...
Voi ei!Mulla iski pahoinvointi tänää ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta ja koko päivä mennyt nyt vessassa. Etovaa oloa ollut jo pidemmän aikaa ja ajoittaista yökkäilyä mut nyt sittenihan kamalaa