BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tottakai jäät tänne meidän seuraks lämpöjä seurailee! 😊 Sitäpaitsi olis hienoo jos sulla esim olis joku kierto ihan eeppinen raskauskäyrä vaikka ei mitään mahista raskaudelle, se olis hyvä realismipläjäys 😅 mut mä vielä haaveilen että teille tulis viime hetken plussa tähän :)

Hajosin tälle eeppiselle raskauskäyrälle ilman mitään mahista raskaudelle. Tässä sulle yks :tears: :tears:

Liitteet

• Screenshot_20220831-075508_Flo.jpg
    Screenshot_20220831-075508_Flo.jpg
    212.9 KB · Katsottu: 129
@Harmi89 käyttytyypäs sielläkin lämmöt jännästi🤔

Täällä jatkuu jännän tasasena. Tässä tän kierro ja viime kierron lämmöt. Käyttäytyy vähän eritavoin.

@Tonninseteli ihailen tota sun mustahuumorisuhtautumista asiaan❤ sais ottaa mallia susta.

Liitteet

• Screenshot_20220831-074838_FF App.jpg
    Screenshot_20220831-074838_FF App.jpg
    371.3 KB · Katsottu: 114
  • Screenshot_20220831-074859_FF App.jpg
    Screenshot_20220831-074859_FF App.jpg
    367.9 KB · Katsottu: 121
Muokattu viimeksi:
@Harmi89 käyttytyypäs sielläkin lämmöt jännästi🤔

Täällä jatkuu jännän tasasena. Tässä tän kierro ja viime kierron lämmöt. Käyttäytyy vähän eritavoin.

@Tonninseteli ihailen tota sun mustahuumorisuhtautumista asiaan❤ sais ottaa mallia susta.
Hmmm.. 🤔
Ehkäpä huomenna/ylihuomenna lämmöt tekee sulla dipin (mieluiten semmosen kiinnittymiseen liittyvän..) ? Sit käppyrät muistuttais toisiaan hyvinkin paljon. 🙂

(Muoks.) Ainakin luteaalivaiheen osalta 😅

Hmmm.. 🤔
Ehkäpä huomenna/ylihuomenna lämmöt tekee sulla dipin (mieluiten semmosen kiinnittymiseen liittyvän..) ? Sit käppyrät muistuttais toisiaan hyvinkin paljon. 🙂

(Muoks.) Ainakin luteaalivaiheen osalta 😅
Viime kierrossa ei siis edes haamua, et toisaalta erilainen käyrä vois tuoda pientä toivoakin, mitä ei juurikaan ole. @Lorena plussakäyrässä ei näy mitään erikoista dippiä, et ei kai siit kiinnittymisest aina dippiä tuu🤔

@Tonninseteli no on kyl aika eeppinen 😆 jos sais viel sillee et tosi toiveikkaasti nousis kokoajan... Ja sit menkkapäivänä täysi romahdus 😌

@Harmi89 no joo, mitä ihmettä!! Sulla oli ihan selkeet noi kaks siinä :O

Mä eilen illalla kelasin et jos ei lämmöt nouse niin en kyl tajua, kun oli niin vahva "luteaaliolo" 😆 no tänään ne sit nous. Ja tosiaan, ei nyt kyl mitään hajua missä se ovis sit oli jos nää jää nyt ylös 🤷🏼 olisko sit maanantai...? Sillon mulla oli kyl sellanen hetkellinen kauhee kipukohtaus mikä muistutti pahimpia menkkakipuja (makasin kylmässä hiessä hetken vessan lattiallaki) mutta meni suht nopee ohi toisin ku menkkakivut - että se tosiaan saatto olla joku megaovulaatio.

Screenshot_20220831-091413.png

Ei vitsit minkälaisia käyriä täällä on 😄
@Tonninseteli siellä aletaan kyllä hyvinkin hipomaan jo eeppisyyttä 😆
@Juliet92 hienoa kun saatte asioita eteenpäin ja pyöriä pyörimään ❤️
@Harmi89 nyt on kyl ihmeelliset lämmöt tosiaan 😱 jos toi korkein lämpö oliski joku virheellinen ja nousee vähä viiveellä vaan? On kyl silti ihan kummallinen 🤔 Toivotaan että lähtis nyt uudestaan nousuun ja että pysyiski siellä 😅
@Nurppu hyvä että nyt alko vihdoin nousee siellä! Ton perusteella kyl veikkaisin ehkä maanantaita ovispäiväksi 🤔 jos se kipukohtaus oli sit megaovis 🌈

Viime kierrossa ei siis edes haamua, et toisaalta erilainen käyrä vois tuoda pientä toivoakin, mitä ei juurikaan ole. @Lorena plussakäyrässä ei näy mitään erikoista dippiä, et ei kai siit kiinnittymisest aina dippiä tuu🤔
Meinasin sanoa että ei edellisessä tärppi kierrossakaan ollut dippiä, mutta siinä itseasiassa oli dpo6 kohdalla pieni notkahdus, mut ei mikään kovin jyrkkä tai sellainen mikä olisi kiinnittänyt oman huomion. Tässä plussa kierrossa lämmöt vähän laski dpo7 mut ei mitään selkeää dippiä kuitenkaan. 😅 Eli kaikenlaiset käyrät voi olla hyviä.

Tsemppiä! Mä oon lukenut jostain bloggaajasta (Desire Nymark tms) ja hänen miehellä oli vissiin kivessyöpä ja ennen hoitoja pakastettu spermaa. Heillä oli pari kiertoa inssejä ja sit ivf.

Onnea @Jossu123 ❤️

Mä odottelen vaan papan tuloksia. Aina yhtä kuumottavaa. Nyt kun on ollut kaikenlaisia kipuja ja muita ni vähän huolestuttaa.
Siis saiko yhdestä talletuksesta useampaan yrityskertaan? Antaa toivoa. Vähän toi rahanmeno kyllä mietityttää vaikka julkisella olisikin. Aika kalliiita noi lääkkeetkin ja meillä tiukka taloudellinen tilanne.

Ne ymmärtääkseni pakastetaan "olkina" tiedä sitten mitä se tarkoittaa. Mut onhan luovuttajienkin spermassa useampaan yritykseen.

Meillä maksoi icsi poliklinikkamaksuineen ja lääkkeiden kans joku +1000e.
Olikos teillä kuinka monta hoitokierrosta vai onko tuo yhden kierroksen hinta?

Paljon onnea @Lorena ja @Jossu123, niin ihana nähdä plussia tässä ketjussa! 😍 Toivotaan kaikkea hyvää teidän raskauksiin!!

@Juliet92, onpas teillä ollut yllättäviä ja ikäviä uutisia 🙁. Kunpa tämä kierto antaisi teille pienen ihmeen! On ainakin ihan lupaavan kuuloista oiretta ja käppyrää siellä 💗. Ja mahtavaa, että saitte lähetteen, kuullostaa siltä että teille on kuitenkin apua ja tukea luvassa tässä tilanteessa.

@Nurppu onpas siellä ollut jännitysnäytelmää oviksen kanssa, mutta onneksi tosiaan näyttää nyt olleen kuitenkin! Me ollaankin melkein samoissa sitten! Mulla alkoi viime viikon loppupuolella ovistestit tummua, mutta en kyllä missään vaiheessa saanut ihan positiivista testiä, enkä kyllä hymynaamaakaan digiin (ekan kerran ikinä kun olen ovista testannut). Mutta maanantaina oli lämmöt noussu, ja tänään kans sama jatkuu. Eilen aamulla lämpö oli vaan 36.3, mutta jätin sen merkkaamatta, kun jouduin mittaamaan 1.5h normaalia aiemmin. Uskoisin tän aamuisten lämpöjen perusteella, että ovis tosiaan oli sunnuntaina, eli nyt sit vaan piinaillaan… Toisaalta odotukset on aivan kamalan korkealla, ja jostain syystä oletan, että tietenkin tulen heti uudelleen raskaaksi, ja sit samaan aikaan joku järjen ääni sanoo, että aika epätodennäköistä että heti tärppäisi uudelleen 😬. Onneksi tässä on nyt ihan hirveästi kaikkea ohjelmaa, kun esikoinen aloittaa hoidossa tällä viikolla, ja mun pitäis 13.9 aloittaa työt, ehkä nää piinapäivät sujahtaa ohi nopeasti 🤞

BAACFFB4-479C-4914-94D0-009D07D86E49.png

CE561678-5031-4715-9C92-3AE6CA386DCB.png

Huomenta kaikille! Mä tuun ihan pikaisesti heittämään tän mun käppyrän tänne ihmeteltäväksi. Lähdin tänään reissuun ja seuraavat mittaukset saan tehtyä varmaankin seuraavan viikon puolella. FF heitti tämän aamuisen lämmön perusteella oviksen maanantaille, mutta tuo tuntuu aika aikaselta kierron vaiheelta ovikselle. Itse olisin veikannut ovista eiliselle olojen perusteella. Mutta tämän kierron osalta on nyt tehty kaikki mitä voidaan. Jännää sitten tulla seuraavan viikon puolella lukemaan, miten täällä kaikilla menee 😊

Liitteet

• Screenshot_20220901-044954_FF App.jpg
    Screenshot_20220901-044954_FF App.jpg
    162.1 KB · Katsottu: 122
Täällä nyt dpo7 pienen pieni dippi lämmöissä, kattellaan dippaako huomenna lisää vai millai.

@Aloy kiitos myötätunnosta❤ joo kenkku on tilanne mut onneks luultavasti siihen tukea saa. Vähän kyllä mietin, et millai pää kestää hoitoja kun luomuyrityski tahtonu käydä mielen pääl.

Liitteet

• Screenshot_20220901-072831_FF App.jpg
    Screenshot_20220901-072831_FF App.jpg
    380 KB · Katsottu: 108
Täällä nyt dpo7 pienen pieni dippi lämmöissä, kattellaan dippaako huomenna lisää vai millai.

@Aloy kiitos myötätunnosta❤ joo kenkku on tilanne mut onneks luultavasti siihen tukea saa. Vähän kyllä mietin, et millai pää kestää hoitoja kun luomuyrityski tahtonu käydä mielen pääl.
Ma haluaisin ajatella, että hoitojen kestäminen olisi jopa helpompaa kuin tää luomuilu.❤ joku muu miettii sun puolesta ajoitukset, ei stressiä seksistä ja ehkä läheisyyskin olis ilman sitä suorittamista mukavampaa. ❤ Ja mitä "pidemmälle" hoidoissa pääsee, tietää et sinne laitetaan aina priimaa eikä mitään sutta ja sekundaa. ❤ Ymmärrän jännityksen, toivottavasti pelko on pahempi kuin paukaus.

@Tonninseteli äääh 😞 sulla on nyt kyl just niin eeppinen raskauskäyrä mistä voi vaan haaveilla.

@Emna katsotaan! Joskus FF siirtää arvaustaan kun on enemmän dataa :) mut ihanaa että nyt pääset hetkeks levähtämään!

@Juliet92 voi kun ei dippailisi enempää!

@Aloy aika jännää että edes digi ei antanu plussaa vaikka selkeesti näyttäis ovis olleen ja menneen! :O toivotaan kovasti että nyt tärppäis heti uudestaan! ❤️

Täällä FF veti tänään viivat maanantaille. Eli se kylmässä hiessä vessan lattialla makaaminen oli sit varmaan ovulaatio 😌 toivottavasti ei lähde jatkossa yhtä rajulle linjalle vaan oli joku poikkeus 👀

Screenshot_20220901-094330.png

Takaisin