Paljon onnea
@Lorena ja
@Jossu123, niin ihana nähdä plussia tässä ketjussa!

Toivotaan kaikkea hyvää teidän raskauksiin!!
@Juliet92, onpas teillä ollut yllättäviä ja ikäviä uutisia

. Kunpa tämä kierto antaisi teille pienen ihmeen! On ainakin ihan lupaavan kuuloista oiretta ja käppyrää siellä

. Ja mahtavaa, että saitte lähetteen, kuullostaa siltä että teille on kuitenkin apua ja tukea luvassa tässä tilanteessa.
@Nurppu onpas siellä ollut jännitysnäytelmää oviksen kanssa, mutta onneksi tosiaan näyttää nyt olleen kuitenkin! Me ollaankin melkein samoissa sitten! Mulla alkoi viime viikon loppupuolella ovistestit tummua, mutta en kyllä missään vaiheessa saanut ihan positiivista testiä, enkä kyllä hymynaamaakaan digiin (ekan kerran ikinä kun olen ovista testannut). Mutta maanantaina oli lämmöt noussu, ja tänään kans sama jatkuu. Eilen aamulla lämpö oli vaan 36.3, mutta jätin sen merkkaamatta, kun jouduin mittaamaan 1.5h normaalia aiemmin. Uskoisin tän aamuisten lämpöjen perusteella, että ovis tosiaan oli sunnuntaina, eli nyt sit vaan piinaillaan… Toisaalta odotukset on aivan kamalan korkealla, ja jostain syystä oletan, että tietenkin tulen heti uudelleen raskaaksi, ja sit samaan aikaan joku järjen ääni sanoo, että aika epätodennäköistä että heti tärppäisi uudelleen

. Onneksi tässä on nyt ihan hirveästi kaikkea ohjelmaa, kun esikoinen aloittaa hoidossa tällä viikolla, ja mun pitäis 13.9 aloittaa työt, ehkä nää piinapäivät sujahtaa ohi nopeasti