BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihana @Nurppu ❤️ mä jossain vaiheessa luen teidän viestit ajatuksen kanssa, nyt vaan pikainen punktion jälkeinen päivitys omanapaillen.
Kaikki meni hyvin, pyysin kaikki mahdolliset mömmöt mitä vaan irtosi niin olin aika hyvissä pöhinöissä 😂 vähän tuntu ikävältä ja paineen tunnetta, mutta niiiin paljon helpompi mitä pelkäsin etukäteen, ja tilkassa oli niin ihanat hoitajat että tunsi olevansa tosi hyvissä käsissä ❤️ mutta asiaan, 8+6 follikkelia ne tyhjensi mutta jostain kummasta munasoluja oli jopa 15 😱 nyt vaan toivotaan että niistä olisi iso osa kypsiä ja hedelmöittyisi hyvin ❤️🌈
Niin ja pieni säikähdys oli aamulla ku lämpö oli koholla, 37,08 😅 ajattelin että okei, joko mulla nyt nousee joku kuume tai sit et nyt siellä on jo munasolut karannu johonkin 🙈🙈 mut en tiiä johtuko se nyt jännityksestä ja siitä etten saanu nukuttua 🤷🏻 lämpöjä seurailen nyt mielenkiinnolla!
Ainiin ja alkionsiirto varattu keskiviikolle ❣️
Kuulostaa hyvältä saaliilta! Toivotaan paljon hedelmöityksiä ja kehittymisiä!😍 olikos siirto milloin?

Mietin kans et nukuin aika huonosti viime yön, et toivottavasti ei ollu vaan siitä johtuva lämmönnousu🙈 mut on mulla ollu täs kahen kuukaude aikana huonoja öitä muutenki eikä tollee noussu. Seuraillaan ja pidetään pientä toivoa yllä👌

@Nurppu Joo en ymmärrä, en tienny et niinki voi tapahtua 😆🙈 mut kai se voi olla myös mahis että siellä piilossa oli joku rakkula vielä ku sieltä on kuitenki kaikki mahdolliset imeyty tyhjiin, jos se oli vaan jääny huomaamatta 😄🤷🏻
Ja okei, täällähän sit ollu kimppalämmönnousut, ehkä mä vaan tulin symppiksenä siihen messiin 😎
@Juliet92 Siirto on keskiviikkona 🥰
Alkioiden kuulumisia kuullaan ehkä vasta maanantaina ku nyt tuli tää viikonloppu väliin 😊

Jaahas, mitkäköhän kuumat yöt nyt on meneillään? Mulla myös tänä aamuna tavallista korkeampi lämpö.
186761D2-2D2F-4D87-8FFE-FBFFB9B3A906.png

Säästä se nyt ei varmaan ainakaan voi johtua, kun mä olen melkein puol maailmaa toisella puolen 😆. @Juliet92, sulla on kyllä tosi hyvän näköinen käppyrä siellä, toivotaan kovasti vielä sitä luomu ihmettä tähän kiertoon 🤞. Ja @Nurppulle myös tietenkin 💗.

@Kultahippi, onpas siellä saatu hyvä saalis! Teillä eletään kyllä jänniä aikoja, mutta varmaan myös ihan eri tavalla toiveikkaita 💗. Toivotaan, että pikkuinen tarraa sit ensi viikolla kovasti kiinni!

Jaahas, mitkäköhän kuumat yöt nyt on meneillään? Mulla myös tänä aamuna tavallista korkeampi lämpö.
View attachment 115653

Säästä se nyt ei varmaan ainakaan voi johtua, kun mä olen melkein puol maailmaa toisella puolen 😆. @Juliet92, sulla on kyllä tosi hyvän näköinen käppyrä siellä, toivotaan kovasti vielä sitä luomu ihmettä tähän kiertoon 🤞. Ja @Nurppulle myös tietenkin 💗.

@Kultahippi, onpas siellä saatu hyvä saalis! Teillä eletään kyllä jänniä aikoja, mutta varmaan myös ihan eri tavalla toiveikkaita 💗. Toivotaan, että pikkuinen tarraa sit ensi viikolla kovasti kiinni!
Hahhah, on kyl melkoset kuumat yöt liikkeel😅 luteliaaalikuumaa. Tääl Poris ainaki oli tosi kolee yö et sen puolee ainakaa ja helleöidenkään aikana ei ollu näin korkee😅 jos tääl olis jotain supertärppiplussa-aaltoa❤

Joo ei meilkää ollu kuuma makkarissa viime yönä tai mitään, ei siis selitystä harvinaisen korkeelle lämmölle 😆

Lämmöt näyttää tältä. Toivottavasti ei droppaa huomen lisää. One steppi edellee nega. Eilen just kyl katoin kuvaa testisarjast mis vast dpo11 näkyny haalea haamu one stepis. Jos ostais tänää pc ja huomen sitä kokeilis. Vähän kyllä rupeen silti itseäni totuttamaan siihen et ei posiks muutu🙈

Liitteet

• Screenshot_20220903-080032_FF App.jpg
    Screenshot_20220903-080032_FF App.jpg
    390 KB · Katsottu: 135
Toivotaan @Juliet92 että ei laskis kauheesti enempiä ja plussa tulis vielä! Mut onneks teil oli viel kai yks kierto ennen miehen hoitoja? :)

Täs oli mun tän päivän lämmöt, mullakin tuli alaspäin mut ei mitää järisyttävää. Eilinen oli vaan joku outo hypähdys!

Screenshot_20220903-175549.png

Toivotaan @Juliet92 että ei laskis kauheesti enempiä ja plussa tulis vielä! Mut onneks teil oli viel kai yks kierto ennen miehen hoitoja? :)

Täs oli mun tän päivän lämmöt, mullakin tuli alaspäin mut ei mitää järisyttävää. Eilinen oli vaan joku outo hypähdys!

View attachment 115675
Pitäs juu miehen ymmärryksen mukaan olla viel yks kierto. Toi 0,1 heitto on viel aika mitätön ku mul käytös perus digimittari ja kainalomittaus, eikä sitä tarkemman desimaalin😅 mut juu jännittää taas huomine testi ja lämmöt. Ei näitä kyllä suotta piinapäiviks sanota.

Keho on mystinen ja näihi lämpöihinkin varmaan vaikuttaa niin paljon moni muukin asia kuin hormonaalinen vaihtelu. Mut näit on kyl kiinnostava ja jännä seurata😅 joskus kun plussan saan niin mun on kyl varmaa lopettava siihe mittailu ku saisin paskahalvauksen joka dropist🙈

Dpo10 ja Pc näytti myös negaa. Menkkoja sit odotellessa. Enpä taida päästä mukaan toukokuisiin😔 tuskin edes 2023 mihinkään ryhmään. Olisha se olluki liian hyvää ollaksee totta. Ens kierto viel, mut tuskin tässä mikään oleellisesti muuttuu ens kiertoon...

Liitteet

• Screenshot_20220904-070607_FF App.jpg
    Screenshot_20220904-070607_FF App.jpg
    388.1 KB · Katsottu: 118
Dpo10 ja Pc näytti myös negaa. Menkkoja sit odotellessa. Enpä taida päästä mukaan toukokuisiin😔 tuskin edes 2023 mihinkään ryhmään. Olisha se olluki liian hyvää ollaksee totta. Ens kierto viel, mut tuskin tässä mikään oleellisesti muuttuu ens kiertoon...
Oon pahoillani..❤ onneksi teillä on nyt vielä yksi kierto yritystä. Mites sitten kun saa talletuksen tehtyä, oletteko sen jälkeisestä aikataulusta puhuneet? Mä en usko hetkeäkään ettetkö olis ens vuonna jossain lasketunajan ryhmässä. ❤

Oon pahoillani..❤ onneksi teillä on nyt vielä yksi kierto yritystä. Mites sitten kun saa talletuksen tehtyä, oletteko sen jälkeisestä aikataulusta puhuneet? Mä en usko hetkeäkään ettetkö olis ens vuonna jossain lasketunajan ryhmässä. ❤
No mulla se poliaika 10.10 missä otan puheeks tän kaiken, et en osaa sen enempää aikatauluist sanoo et kui nopee rupee mua tutkiii ja pistää sit hoitojonoihin.

@Juliet92 oon pahoillani negasta 😔❤️ onhan se totta että vielä on mahdollista että alkio ei olis edes ehtiny vielä kiinnittyä, mutta myös että jos nyt vasta alkaa kiinnittyä niin varhasen keskenmenon riski on jo kasvanu. Lämmöt ei onneks ainakaan vielä romahtanu siellä. Mutta ymmärrän täysin negatiiviset tunteet eikä tarkotus oo sanoa että ne olis aiheettomia. ❤️

Minkälainen meno @Jossu123 :lla? Entä muilla?

Tääl ei mitään järisyttävää, dpo 6 ja lämmöt meni vähän ylöspäin. Heräsin yöllä sellaseen vähän samanlaiseen oloon ku sillon "megaovulaation" aikana, että tuntu jotenki ku alavatsasta olis säteilly sellasta vatsa sekasin -oloa että kohta pitäs mennä laittaa jompi kumpi pää pöntölle mutta epäselvää kumpi. Nyt ei onneks sattunu yhtään. Ja nukahin pian uuestaan, eikä herätessä enää ollu mitään. Joku outo hetkellinen vatsasekoilu vaan.

Screenshot_20220904-103042.png

@Juliet92 oon pahoillani negasta 😔❤️ onhan se totta että vielä on mahdollista että alkio ei olis edes ehtiny vielä kiinnittyä, mutta myös että jos nyt vasta alkaa kiinnittyä niin varhasen keskenmenon riski on jo kasvanu. Lämmöt ei onneks ainakaan vielä romahtanu siellä. Mutta ymmärrän täysin negatiiviset tunteet eikä tarkotus oo sanoa että ne olis aiheettomia. ❤️

Minkälainen meno @Jossu123 :lla? Entä muilla?

Tääl ei mitään järisyttävää, dpo 6 ja lämmöt meni vähän ylöspäin. Heräsin yöllä sellaseen vähän samanlaiseen oloon ku sillon "megaovulaation" aikana, että tuntu jotenki ku alavatsasta olis säteilly sellasta vatsa sekasin -oloa että kohta pitäs mennä laittaa jompi kumpi pää pöntölle mutta epäselvää kumpi. Nyt ei onneks sattunu yhtään. Ja nukahin pian uuestaan, eikä herätessä enää ollu mitään. Joku outo hetkellinen vatsasekoilu vaan.

View attachment 115686
Just pohdin tuol yleisel jutustelupuolel, et jos vaiks tollon dpo7 olis kiinnittyny ja lähtötaso hcg matala, niin onko mahollist ettei viel näkyis? Noh turhaa haihattelua varmasti. Esikoisesta viivat vahvistu tasasesti mut ei mitenkään nopeesti jos toisiin vertaa. Kp28/28 arvioitu dpo14 digi näytti esim 1-2 vk. Toisil sit taas jo melko leffaviivaa samassa kohtaa. Mut luultavasti testaan seuraavan kerran sit vast jos jostain syyst ei menkat ala. Odotan et ke alkais. Kylhän se tympäsee vähän taaa ku ehti pikkusia toivon murusia taas nousta, mut ei mitää totaaliromahdusta täl kertaa ainakaa viel.

Siel lämmöt ja olot kuulostaa todella hyvältä! Voi kunpa teille nyt suotaisiin luomuihme😍

Pahoittelut negoista @Juliet92 ja @Tonninseteli . ❤ Ja @Nurppu on kyllä lupaavan kuuloista!! Voi kun nyt tärppäis!!
Kiitos kysymästä, lämpöjä en tänään mitannut enkä tehnyt aamulla testiäkään. (Päivällä toki sorruin tunnin pidätyksellä mutta sitä ei lasketa.) 😂 Huomenna sitten taas aamutestailua kun dpo 16. Tänään oli menkkajomoja alavatsalla ja säikähdin niitä eka kovasti mutta kaipa ne oli normaaleja kohdun kasvuun liittyviä kipuja. Rintoja aristaa, öisin eläväisiä unia. Oon törkeen väsynyt yleensä klo 14-19 ja sit kun pitäis mennä yöunille ei meinaa uni tulla...😅 satunnaista närästystä ja etomista mut painottuen iltapäivään. Viivat kyllä vahvistui superhyvin verrattain keskenmenneeseen. 😊 laitan tähän vertailukuvan. Eka se km jossa ylin dpo 14 ja sit nyt jossa alin dpo 14.
Screenshot_20220903-172905_Gallery.jpg
Screenshot_20220903-172916_Gallery.jpg

Pahoittelut negoista @Juliet92 ja @Tonninseteli . ❤ Ja @Nurppu on kyllä lupaavan kuuloista!! Voi kun nyt tärppäis!!
Kiitos kysymästä, lämpöjä en tänään mitannut enkä tehnyt aamulla testiäkään. (Päivällä toki sorruin tunnin pidätyksellä mutta sitä ei lasketa.) 😂 Huomenna sitten taas aamutestailua kun dpo 16. Tänään oli menkkajomoja alavatsalla ja säikähdin niitä eka kovasti mutta kaipa ne oli normaaleja kohdun kasvuun liittyviä kipuja. Rintoja aristaa, öisin eläväisiä unia. Oon törkeen väsynyt yleensä klo 14-19 ja sit kun pitäis mennä yöunille ei meinaa uni tulla...😅 satunnaista närästystä ja etomista mut painottuen iltapäivään. Viivat kyllä vahvistui superhyvin verrattain keskenmenneeseen. 😊 laitan tähän vertailukuvan. Eka se km jossa ylin dpo 14 ja sit nyt jossa alin dpo 14. View attachment 115687View attachment 115688
Kiitos❤ toivotaan nyt et toi viivoje erilaine vahvistuminen tietäs hyvää ja saisitte nyt syliin asti siellä pienen❤

Äh, tässä kierrossa pääsin tähän dpo 6 asti ennen ku tuli tää vahva tärppiolo 😄 viime kierrossa tais alkaa jo aikasemmin. Ja viime kierrossa tosiaan siis en ollu raskaana, että järki tietää että ei tää mitään meinaa, mut minkä teet! Se varhanen keskenmeno sekotti mun raskaustutkan joka on ny ihan sekasin ja tulkitsee kaiken raskaudeks 😌

Tänään ollu siis erinäisiä menkkajomoja alavatsalla ja alaselässä, sekä se yleinen vatsa sekasin -olo että ei tiiä kummasta tuutista tulee ulos. Aika lievänä siis vaan, ainoastaan vähän sellanen olo. Mut näiden takia pää sit meni heti tulkitsee että noniin, tärppi käyny! Tein sen kunniaks jo ekan valkosen medigoonki 😅

Mullakin aivan liian toiveikas olo. Lämmöt lähti tosiaan hyvin nousuun, dpo 6 dippasi kunnolla ja heti sen jälkeen nousi vielä ylemmäs. Ja siellä on pysynyt nyt dpo 9 saakka. Onneksi ei ole testejä, kun muuten olisin jo uittanut. Päikkärit oli myös ihan pakko nukkua eilen ja tänään, se on mulle todella epänormaalia.
Ja ai että ärsyttää kun en saa köyrää tähän, kerrankin olisi niin hyvän näköinen..

Takaisin