BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Nurppu Yleensä 14 päivää, mut FF:n listauksen perusteella on ollut myäs kahdesti 12 ja kerran 8, 13, 15 ja nyt tuli toinen 15 päivän luteaali. Poistin kn:n merkinnät ja ovisplussan josko FF ois siirtänyt ovista, niin silti se tyrkkäsee oviksen tuohon kp14. Kyllähän mulla hitaasti aina nousee lämmöt oviksen jälkeen, mutta viime kierrossa oli ihan supermatalalla joten jäin epäilemään oliko sittenkään ovis kp15 :Face Without Mouth:

Sun loppukierron siksaksit on kyllä hupaisia :tears: kun ei oo ees pieniä dippejä mitä tulee, vaikee uskoo että aina oviksen jälkeen ois niin paljon muutoksia unessa että sen takia tulisi, mut on kyl jänniä :D

@lepus timidus joo, mitä selaillu noit plussa lämpökäyriä niin kaikissa ei semmosta oo. Sehän tässä kutkuttavaa onkin, kun melkeen minkä näkönen käppyrä vaan voi olla raskaudesta kertova, kunhan pysyy ylemmällä tasolla alkukiertoon nähden😁 enkä kyllä yhtään muista paljon on esikoisesta sit dipannu ja mielikuva, et sillo seurasin enempi päivälämpöi missä voi olla isompaakin vaihtelua. Kokeilinpa toisen mittauksen ton 36,7 jälkeen (kävin välis hakee muksul maitoo) ja näytti 36,6😁 olisin olettanu et olis siinä kohtaa isompia lukemia näyttäny, mut eipä sit näyttäny😅

@Nurppu ahaa, no tuskin sit mulle semmosta merkkaa sitte noin pienel dipil😅 tääl ollu jollai dpo8 dippi joka meni jopa alle coverlinen ja siitä tulikin sit loppuun asti mennyt raskaus, et yksilöllisiä nää jutut😁

Tänään edelleen vahva olo, et tärppiä ei tästäkään kierrosta, mut mieli ihan ok. Vaunulenkin lopulla tunsin et jotain holahti housuihin ja manasin jo, et näinkö lyhyeks luteliaali jää, mut olikin canestenin jäämät mitkä sielt tuli ulos🤣🤣 tää on lyhyehköl luteliaalil ärsyttävää ku on koko ajan piinava tunne koska holahtaa. Tosin kaks edellist kiertoo alkanu edellisen päivän tiputtelee.

Mulla oli tää se lääkkeellinen kierto kun mun mielestä FF:kin flägäs luteaalidipiks:

Screenshot_20220807-130102.png

Olisko ollu niin että pitää pudota cover linen alapuolelle että lasketaan 🤔 joka tapauksessa, "significant temperature drop that lasted a single day" on FF:n kuvaus.

@Juliet92 mulla ilman lääkettä lähes aina vähintään tiputtelee dpo 7/8 lähtien, nyt taas vaihteeks saa olla hetken toiveikas kun lääke pitää vuodot pois kauemmin.

Mul oli muuten aiemmassa lääkekierrossa just hyvin optimistinen dippi dpo 5.

View attachment 114962

@lepus timidus jos tuntemukset sulla pitää paikkansa ni eiköhän se ovis siinä ollut, mihin ff piirtää. Tai ainakin itellä hirveästi näyttää vaihtelevan toi ovis dippi/lämpöjen nousu.
No näköjää sullaki ollu melkonen dippi ja just alle coverlinen. Toi dpo5 mielenkiintonen kohta🤔 estrodippi vai voiko jo tos kohtaa yrittää kiinnittyä? Ärsyttävää tommonen tiputtelu😪

Kuka teistä oli sitä ultra-testiä käyttänyt?
@Nurppu @Juliet92 vai joku muu 🤔 eikö se ole sellainen sinikorkkinen (en löytänyt kuvaa..)

@Juliet92 joo, siis toi oli varmaan sellanen estrodippi, veikkaisin!
Oon käyttäny niitä joo, mut en nyt yhtään muista korkin väriä, saatto olla sinikorkkinen🤔

Blääh just ku kehuin, ettei oo "oireilua" viel, ni on sit kuitenki ruvennu taas tulee enemmä mahajuilintoi ja sit oli ohimenevää epämääräst huonoo oloo. Pms olot ne sielt taas alkaa👌

@Nurppu @Juliet92 vai joku muu 🤔 eikö se ole sellainen sinikorkkinen (en löytänyt kuvaa..)

Mä oon käyttänyt ultraa, ei ole antanut mulle koskaan turhia haamuja mutta ihan samaan aikaan saanut sillä raskauden kiinni kuin pregcheckilläkin 😊

Mulla oli niitä pari, vikan käytin sillon viime kierron dpo8 ku sain ekan haamun medigoolla! Ja siihenkin tuli siis haamu samalla, olisko ollu niin että oli vielä vähän selvempi ku medigoon. Mun mielestä vaikutti tosi selkeeltä se ja harmittelin sillon kovasti et se oli vika.

Hmm, mun ei ollu tollanen! Tässä random kuva netistä et milt se näytti mun mielestä, en ottanu ite kuvia mis olis näkyny se.
Screenshot_20220807-160634.png

@Nurppu @Juliet92 @Jossu123

Mä kun oon tehnyt ultraa niin ne oli näitä

Mut onko ne sit muuttuneet 🤔 vai kokonaan eri testi.
Ei kun itseasiassa tää näyttää tutulta😅 kaikennäkösiä testejä tullu tehtyä ni sekasin menee.

@Nurppu olisko ne muuttanu ulkomuotoa tosta punasesta? Vai voisko olla sit joku muu vastaava?

@NewMoon menin kattoo sähköpostista ni tollasella mainoskuvalla sitä mullekki myytiin, toi punakorkkinen 😅 mutta ei mulla sellasia ollu, vaan tollasia jännän näkösiä sinikorkkisia!

Eli ne on varmaan muuttuneet! Noi punakorkkiset silloin antoi punaisia viivoja ilman raskautta.
Tol testil tein ekan haamujen haamun meiä neidist😅 semmone käänneltävä. Ja hailee oli kaks päivää myöhemminkin, pc samast pissast näytti vahvempaa. Elokuus 2020 tein tolla haaleen haamun kans mut seuraavana päivänä alkoki sit menkat. Paha sit sanoo oliko väärä posi vai kemiallinen.

Joo sinikorkkisia on nyt, mutta paketti tuo sama👍🏻

Onkohan @Nurppu Sulle tullu koskaan vastaan mitään tutkittua tietoa keltarauhashormonin vaikutuksista raskautumiseen jos laskee liiaksi estroa? Mun menkat on nyt niin niukat taas kun luteaalituki oli käytössä että pelkään sen laskevan estrogeenitasoa liikaa.

@Jossu123 en kyllä muista törmänneeni... Oliko sulla aiemmin samaa siis tuon keltarauhashormonin kanssa? Oliko @NewMoon :llakin tuo, että lisäprogesteroni vähensi kuukautisvuodon määrää? En kyllä tosiaan tiiä tuosta että progesteronilisä laskis estrogeenipitosuuksia!

Takaisin