BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
@Jossu123 joo! SelvĂ€sti pisti hysteroskopia siksakille 😆 jĂ€nnĂ€ nĂ€hĂ€ millon tasottuu! On tuo siksak nyt jo hitaasti sillee loiventunu kokoajan. Jotenki hauskaa miten selvĂ€sti se oireili tolla tavalla! Kovasti peukkuja munkin suunnalta sulle! :)

@Kultahippi joo, helle tuo omat haasteensa 😆 ja mulla on 5 työpĂ€ivÀÀ jĂ€ljellĂ€ ennen parin viikon lomaa! :)

LĂ€mmöt nĂ€yttĂ€is indikoivan ettĂ€ ovis oli ja meni! Eli eilinen nega todennĂ€kösesti oli sitĂ€ ettĂ€ piikki meni jo! Eilen olikin jotain nippailua ja kĂ€vi mielessĂ€kin ettĂ€ voisko olla siitĂ€ kyse. EhkĂ€ sit oli! Mutta eriskummallisesti, meillĂ€ on molemmilla ollu nyt halut hyvin koholla helteestĂ€ huolimatta, ja talletteluista ei jÀÀny kyllĂ€ nyt kii jos meni jo 😆

Screenshot_20220630-083925.png

@Jossu123 joo! SelvĂ€sti pisti hysteroskopia siksakille 😆 jĂ€nnĂ€ nĂ€hĂ€ millon tasottuu! On tuo siksak nyt jo hitaasti sillee loiventunu kokoajan. Jotenki hauskaa miten selvĂ€sti se oireili tolla tavalla! Kovasti peukkuja munkin suunnalta sulle! :)

@Kultahippi joo, helle tuo omat haasteensa 😆 ja mulla on 5 työpĂ€ivÀÀ jĂ€ljellĂ€ ennen parin viikon lomaa! :)

LĂ€mmöt nĂ€yttĂ€is indikoivan ettĂ€ ovis oli ja meni! Eli eilinen nega todennĂ€kösesti oli sitĂ€ ettĂ€ piikki meni jo! Eilen olikin jotain nippailua ja kĂ€vi mielessĂ€kin ettĂ€ voisko olla siitĂ€ kyse. EhkĂ€ sit oli! Mutta eriskummallisesti, meillĂ€ on molemmilla ollu nyt halut hyvin koholla helteestĂ€ huolimatta, ja talletteluista ei jÀÀny kyllĂ€ nyt kii jos meni jo 😆

View attachment 114111
No mĂ€ katoin tuo AMPM riviĂ€ ettĂ€ HUH mitkĂ€ seksihelteet. đŸ€©đŸ˜‚đŸ˜‚

Nurpulla hyvÀ nousu ja ainakin on hyvin talletuksia jos ovis oli :tears:

TÀÀllÀ kp 13 ja yöllÀ ajetaan kotiin. Aamulla siis pÀÀsee jo mittailemaan kun tulee nukuttua ilmalÀmpöpumpun alla. Mulla kyllÀ nÀmÀ helteet vie haluat, miehellÀ taas pÀinvastoin, joten on nyt sitten menty joka toinen pÀivÀ taktiikalla. Mulla myös 1 ovistesti vain jÀljellÀ ja sen ajattelin tehdÀ sitten kun lÀmmöt dippaa, uskoisin ettÀ ovis vasta n. viikon pÀÀstÀ.

View attachment 114111
No herranjestas nyt on kyllĂ€ seksihelteet nimensĂ€ veroiset teillĂ€ đŸ€Ł toivottavasti kova työ toisi tulosta đŸ€Ș

Me ollaan kyllĂ€ molemmat semmosia ettei hikisenĂ€ hinkuttaminen kiinnosta ollenkaan ja liika kuumuus vaan vie halut 😆 onneks ovis on vasta ehkĂ€ viikon pÀÀstĂ€!

No huh huh jo on Nurpulla ja puolisolla hyvĂ€t halut helteistĂ€ huolimatta! đŸ€Ł Kadehdittavaa uhrautumista hyvĂ€n eteen! đŸ€Ł

MeillĂ€kin loppu tohinat heti ku helteet tuli, ei pysty ei kykene mitenkÀÀn, kun ensin on 9h pĂ€ivĂ€ssĂ€ ulkona 30 asteessa kumpikin töissĂ€ ja sit ku tulee kotiin on sama lĂ€mpötila sisĂ€llĂ€ 😂

Mulla edelleen lĂ€mmöt satasessa varmaan siksi. TylsĂ€ kierto kun ei voi spekuloida mitÀÀn 😆

Screenshot_20220630_173345.jpg

Huh!
TĂ€nÀÀn kp14 tuli odotetusti ovisplussa ja just ehditÀÀn huomiselle inssiin ennen klinikan kesĂ€sulkua. 😅
Tuun parin pÀivÀn pÀÀstÀ taas pÀivittÀÀn lÀmpökÀppyrÀÀ tÀnne, muuten aikalailla tulee vaan taustailtua.
Työt on vieny kaikki mehut ja omatoimiset tallettelut jÀÀny sen takia vĂ€hiin. Onneks pÀÀsee inssiin!! 😆
Screenshot_20220630-200938_Flo.jpg

Huh!
TĂ€nÀÀn kp14 tuli odotetusti ovisplussa ja just ehditÀÀn huomiselle inssiin ennen klinikan kesĂ€sulkua. 😅
Tuun parin pÀivÀn pÀÀstÀ taas pÀivittÀÀn lÀmpökÀppyrÀÀ tÀnne, muuten aikalailla tulee vaan taustailtua.
Työt on vieny kaikki mehut ja omatoimiset tallettelut jÀÀny sen takia vĂ€hiin. Onneks pÀÀsee inssiin!! 😆
View attachment 114121
Jes mahtavaa! đŸ€©đŸ˜ TsemppiĂ€ huomiselle! 👍👍

Huh!
View attachment 114121
No olipa hyvĂ€ ajotus! 😆 TsemppiĂ€! On se joo kĂ€tevÀÀ ettĂ€ jos ei himota ni ratkasu löytyy :D

EipÀ tÀÀllÀ mitÀÀn kauheen jÀnnÀÀ :) vÀhÀn lÀhti alaspÀin lÀmmöt mut eipÀ kai tÀs vaihees vielÀ mikÀÀn meinaa mitÀÀn!

Screenshot_20220703-103238.png

20220703_121734.jpg

TÀÀllĂ€ tĂ€mmöstĂ€! En tiedĂ€ nostaako lĂ€mpöjĂ€ viikonlopun festarivalvominen ja pieni alkoholinkĂ€yttö vai onko tosiaan keltarauhastuella noin suuri vaikutus lĂ€mpöihin. đŸ€© Huomenna se nĂ€hdÀÀn! Toissaillasta asti olen aina vĂ€lillĂ€ ollut tosi tietoinen omasta kohdusta ja mm. paineen tunnetta. TĂ€llaisia fiiliksiĂ€ ollut vain aiemmin plussakierroissa. 😊

Mites @Nurppu lÀmmöt menee?

EntÀs muiden?

Toivottavasti @Harmi89 inssi meni hyvin! TsemppiÀ piinapÀiviin! Tuleeko inssissÀ sulle joku tukilÀÀkitys?

8 pÀivÀn tauko mittauksissa. Kp 12 nyt niin hyvÀ aloittaa. Ovista odottelen sinne kp 18-20 tienoille

View attachment 114164
Ei oo missÀÀn insseistĂ€ ollu muuta lÀÀkitystĂ€ ku letrot alkukierrosta ovulaatiota tukemaan. đŸ€·â€â™€ïž

TÀÀllĂ€ dpo2 eikĂ€ flo suostu nĂ€köjÀÀn tĂ€ssĂ€kÀÀn kierrossa mulle ovisviivaa piirtĂ€mÀÀn, vaikka ihan selvĂ€ peli on testin ja lĂ€mpöjen perusteella 😒Screenshot_20220703-123019_Flo.jpg

TÀÀllĂ€ dpo2 eikĂ€ flo suostu nĂ€köjÀÀn tĂ€ssĂ€kÀÀn kierrossa mulle ovisviivaa piirtĂ€mÀÀn, vaikka ihan selvĂ€ peli on testin ja lĂ€mpöjen perusteella 😒View attachment 114167
PiirtĂ€iskö huomenna, mun mielestĂ€ flo vaatii myös ne 3 kohonnutta lĂ€mpöÀ ettĂ€ piirtÀÀ oviksen. 😊

@Harmi89 sulla on aika nÀtit lÀmmöt ku tollee matkaavat eka kohti kuoppaa ja sit sieltÀ ylös! JÀnnÀ ku ihmisillÀ on niin erilaisia noi kÀyrÀt!

MÀ tÀssÀ kattelin FFstÀ vÀhÀn datoja. EnsinnÀkin tÀstÀ oon ylpeÀ:

Screenshot_20220703-130251.png

Eli "High" on maksimiarvo mitÀ tuosta voi saada :D

Ja pitkÀstÀ aikaa nÀissÀ charttiprosenteissa on enemmÀn raskautta ku ovulaatiota:

Screenshot_20220703-130210.png

Mulla kp 16 ja ovis saattoi jo mennĂ€. Eilen illalla tuli pitkĂ€stĂ€ aikaa sellaisia nippailua, mitkĂ€ liitĂ€n ovikseen. TĂ€nÀÀn se ainut ovistesti oli melko vahva, mutta ei ihan plussa kuitenkaan. LĂ€mmöt myös aavistuksen koholla. Äh, tulevat pĂ€ivĂ€t sen sitten nĂ€yttÀÀ onko vasta tulossa vai menikö jo. Huonoon vĂ€liin tuli mittailu tauko.
Screenshot_20220703_131148.jpg

PiirtĂ€iskö huomenna, mun mielestĂ€ flo vaatii myös ne 3 kohonnutta lĂ€mpöÀ ettĂ€ piirtÀÀ oviksen. 😊
Eli pelkkÀ kolmen pÀivÀn noususuhdanne ei vielÀ riitÀ?
Torstaina Tuli siis ovisplussa ja pe, la, su aamuina lĂ€mmöt koko ajan nousussa đŸ€”

Takaisin