BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Jossu123 mulla ollu ny kolme progekiertoa, niissä on alkanu 3-5 päivää lopetuksesta. Ja joo, kuulostaa ovelalta koittaa siirtää ovista :D

@NewMoon joo, oli kyllä varsin tasasta ennen polyypin poistoa! Että siitä tää johtuu, mut olis mielenkiintosta tietää että miks :D

Tai no... viime joulukuussa mul oli itseasiassa kans siksakit, ja sillon sain "haamuja" (vai viallisia testejä?) niihin raskauskeijun herkkiin testeihin. Et mitä jos mulla siksak oliskin joku kiinnittymisyritys 🤔 ja jospa mulla oliski jotain häikkää siihen liittyen mikä aiheuttais sen siksakin 🤔🤔

Tältä näytti siis viime joulukuun lämmöt, oon jättäny siihen merkitkin et missä kohti tuli haamua:
Screenshot_20220706-095711.png

@Jossu123 mulla ollu ny kolme progekiertoa, niissä on alkanu 3-5 päivää lopetuksesta. Ja joo, kuulostaa ovelalta koittaa siirtää ovista :D

@NewMoon joo, oli kyllä varsin tasasta ennen polyypin poistoa! Että siitä tää johtuu, mut olis mielenkiintosta tietää että miks :D

Tai no... viime joulukuussa mul oli itseasiassa kans siksakit, ja sillon sain "haamuja" (vai viallisia testejä?) niihin raskauskeijun herkkiin testeihin. Et mitä jos mulla siksak oliskin joku kiinnittymisyritys 🤔 ja jospa mulla oliski jotain häikkää siihen liittyen mikä aiheuttais sen siksakin 🤔🤔

Tältä näytti siis viime joulukuun lämmöt, oon jättäny siihen merkitkin et missä kohti tuli haamua:
View attachment 114219
Mullakin kemialliset tekee siksakkia!

Mie oon aina "kadehtinu" muiden tasaisia käppyröitä ja aatellu että minussa on joku vika kun tolleen siksakkaa 😅
Tämä on siis useemman kuukauden vanha käppyrä, lopahti mittausinto kun oli niin ailahtelevat lämmöt.

Edit. Ja jännä ettei flo piirtäny ovista vaikka plussan sain kiinni (?).

Liitteet

• 20220706_112916.jpg
    20220706_112916.jpg
    235.8 KB · Katsottu: 117
... Ja jatkan 😅

Eggikset alkoi ja illasta testi näytti tältä 5min sisällä ja sit n. Puoli tuntia testin teosta.

View attachment 114233

Jos tuo olis ollut heti tuollainen niin olisin plussaksi lukenut, et varmasti huomenna sitten. Aikamoiset kivut munasarjoissa myös alkoi, et vois varmaan huomenna hyvinkin olla ovis.

2 aiemmassa kierrossa on Eggikset ollut dpo - 1 ja dpo 0

Muoks. Ja tää nyt tuli pikkasen yllärinä kun odotin ovista dpo 20 😅
Mikä kp sulla siis nyt menossa? 🧐 Sieltä nyt tulossa joku rynnäkkö-ovis 😆💪

Jes @NewMoon ! Kiva että aikaistu! :)

Mulla vuoristorata vaan pahenee 😌 tosiaan alan veikkaa että pitäs kai alkaa kattoo jotai parin päivän keskiarvoo näissä ku eihän täs oo mitää järkee :D ei varmasti oo menkat vielä alkamassa.

View attachment 114244
No onpas kyllä melkosta vuoristorataa!! 😬🧐
Onko immeisillä kokemusta kiinnittymisdipeistä? Voisko olla jotain semmosta?

@Kultahippi En oo tehny kyl ny mitään muutoksia (mitä ite tajuaisin) mitkä tähän vois vaikuttaa 😄

@Harmi89 nii, niissä kai kyse on siitä että estrogeenia tulee hetkellisesti enempi, mikä helpottaa kiinnittymistä! Voisin kyl kuvitella että tässä jotain samanlaista meneillään. Mut uskon että jotenkin se polyypin poisto tän aiheutti. En vaan tajua et miks 😆 en keksi muuta ku että elimistö yrittää paikkailla sitä polyypin jättämää aukkoa vieläki.

Jes @NewMoon ! Kiva että aikaistu! :)

Mulla vuoristorata vaan pahenee 😌 tosiaan alan veikkaa että pitäs kai alkaa kattoo jotai parin päivän keskiarvoo näissä ku eihän täs oo mitää järkee :D ei varmasti oo menkat vielä alkamassa.

View attachment 114244
Taustailen täällä kirjautumatta edes koska ihan sairaat monsuunimenkat jo kolmatta päivää päällä mut nyt oli pakko kirjautua ihan vaan sanoakseni että uulalaa! Eihän tuollainen dippi voi olla vain jotain polyypin paikkailua enää, toivon todella kiinnittymisdippiä! 😍

Takaisin