Tätä vatsaa en käsitä, voiko alkaa kiristämään jo näin aikasessa vaiheessa? Viimeyö oli tosi vaikea kun tuntu ettei oikein pystynyt missään asennossa nukkumaan. Aloin harkitsemaan sellaista "raskaustyynyä"![]()
Ilmeisesti vatsan turvotusta voi tulla ihan alusta alkaen. Keho kerää nestettä tms. Ja tavallaan se kohtukin alkaa jo muotoutumaan ja kohta kasvamaan. Että hyvin voi olla tollainen tunne!
Kiitos kaikki. Yleensä en kirjoittele foorumeille, mutta tuntuu että tässä raskaudessa on kiva saada vähä vertaistukea.
Mäkään en muuten oo missään foorumeilla pyöriny. Tää on ainoa. Vertaistuen lisäksi myös yhdessä fiilistely on ihanaa! Jotenkin se raskaus ja vauva-aika vie niin kaikki ajatukset, niin on tärkeä päästä muiden kanssa puimaan kaikkia pieniäkin yksityiskohtia.
Mua ainakin kiinnostaa muiden oirekuvaukset ja viikkolaskurit sun muut 
Ja on myös ollut ihanaa palata myös siihen edellisen raskauden ja vauva-ajan viesteihin toisessa ryhmässä. Kaikkea ei vaan muista, niin sieltä on hyvä katella päiväkirjan omaisesti millaisia ajatuksia on ollu ja miten kaikki nyt menikään. Huomasin muuten, et viime raskaudessa olin liittynyt tälle foorumille vasta rv8 tienoilla. Oma muistikuva oli, et heti plussattua.
Ei siis ihme, et silloin siel oli jo täys pöhinä päällä ja täällä viel vähän hiljaisempaa. Mut kiva saada uusia mukaan, tervetuloa Pumppuli!

vaikka välillä tulee semmonen pieni etominen ja rinnat kipeytyy ehkä ihan vähän sivuilta jos oikein ronkkii niin tuntee. Mulla on muutenkin isommat rinnat niin ei varmaan senkään vuoksi kiristä heti niin kuin pienempi rintaisilla. Nooo, kohta on taas aamu ja pääsee testaamaan.
Enköhän minäkin ala stressaamaan, jos oireita ei ala kuulua viime raskauden aikataulun mukaisesti.
) Kerrattain mies raasu päätyi hakemaan kevarilla mulle kokonaisen vesimelonin kun helteellä teki mieli... 

tää on hyvä paikka puhua ja purkaa.