Jes, tosi hyvä merkki tuo viivan vahvistuminen, Jossu123!
Mun testi oli eilen vaan haamu, mut kuitenkin otin sen heti positiivisena, enkä spekuloinut, epäillyt tms. Ja varasin tosiaan ne neuvolat sun muut. Mietin, et vau olenpa jotenkin tosi rationaalinen ja järkevä, enkä yhtään kyseenalaista sitä testiä. Hyvä minä!

Nooh, tänään sit oli kuitenkin pakko tehdä uusi testi, ettei vain olis ollu törkee viivanpaikka tms.
Eilen aamulla oli rinnatkin vähän kipeet ja tänä aamuna ei sit taas mitään.
No oli se sit edelleen positiivinen ja viel vahvistunu! Jee! Sit mietin, et noniin NYT olen se rationaalinen ihminen, enkä enää kyseenalaista tätä.
Korkeintaan joskus viikon päästä joku fiilistelytestaus.
(Kuitenkin huomenna taas testaamassa
)
Mut oli se kyl lopulta kiva, et tein sen testin, vaikka olikin "turhaa". Oli ihana taas jännätä ja fiilistellä sitä plussaa. Ja oon ihastellu sitä testiä pitkin päivää. Sitä testiä on paljon kivempi tuijotella, kuin sitä eilistä hailuraa.
Mun testi oli eilen vaan haamu, mut kuitenkin otin sen heti positiivisena, enkä spekuloinut, epäillyt tms. Ja varasin tosiaan ne neuvolat sun muut. Mietin, et vau olenpa jotenkin tosi rationaalinen ja järkevä, enkä yhtään kyseenalaista sitä testiä. Hyvä minä!

Nooh, tänään sit oli kuitenkin pakko tehdä uusi testi, ettei vain olis ollu törkee viivanpaikka tms.
Eilen aamulla oli rinnatkin vähän kipeet ja tänä aamuna ei sit taas mitään. No oli se sit edelleen positiivinen ja viel vahvistunu! Jee! Sit mietin, et noniin NYT olen se rationaalinen ihminen, enkä enää kyseenalaista tätä.
Korkeintaan joskus viikon päästä joku fiilistelytestaus. (Kuitenkin huomenna taas testaamassa
)Mut oli se kyl lopulta kiva, et tein sen testin, vaikka olikin "turhaa". Oli ihana taas jännätä ja fiilistellä sitä plussaa. Ja oon ihastellu sitä testiä pitkin päivää. Sitä testiä on paljon kivempi tuijotella, kuin sitä eilistä hailuraa.

Minulla oli toissakierrossa kemiallinen, mutta silloin tuli vain tosi haaleita haamuja, jotka eivät vahvistuneet yhtään, joten nyt on silti luottavainen fiilis.
Viime raskaudessakin yksi työkaveri vilkuili mahaa vähän väliä jo pari viikkoa ennen kuin kerroin töissä raskaudesta. Ja tuosta keskenmenneestä raskaudesta tiedän, että kohtu kasvaa toisessa raskaudessa nopeammin kuin ensimmäisessä, joten voi kyllä tehdä tällä kertaa tiukkaa salata asia koko ensimmäisen kolmanneksen. Ja kun on vielä tämä kesäkin, niin ei voi pukeutua jättimäisiin neuleisiin niin kuin esikoisen kohdalla (tai se se vasta epäilykset herättäisikin

Oon ottanut taktiikan, että joka toinen päivä teen pc ja joka toinen apteekkarin niin näen vahvistumista ja saan testata silti joka päivä. 

Vähän kyllä kiroilen koko Fitbitin olemassaoloa, kun tarkkailen noita leposykkeitä ihan liikaa. Ei-leposykkeet huitelevat kyllä edelleen ties missä lukemissa. Nytkin olen rasvanpolttoalueella, vaikka istun vain tietokoneella.