Tervetuloa Sarsabutt!
Meillä onkin näköjään tänään henkilökohtaisten utelujen päivä.
Minulta kyseli ensin meidän työpaikan siivooja esikoisen kuulumisia ja sitten kysäisi: "Mutta yksi lapsiko riittää?"
Vastaukseni oli luokkaa "ehkä, saa nyt nähdä" (ei se kyllä sille naiselle kuulu muutenkaan tippaakaan!).
Kahvin välttelemiseen voi onneksi sanoa syyksi ihan sen, että on univaikeuksia ja haluaa kokeilla, josko kofeiinin vähentäminen auttaisi. Minä olen nimittäin todennut, että itselläni jopa aamukahvi vaikuttaa yöuniin (siis ei-raskaana, nyt raskaana ollessa unenlaatu on muutenkin mitän on). Töissä en onneksi juo kahvia muutenkaan, kun kotona on paremmat kahvit, ja olen sen verran kofeiiniherkkä, etten voi juoda ilman raskauttakaan kuin yhden kahvin päivässä.
Ja nyt ei maistu enää sekään...
Huomenna on sitten edessä se työmatka ja firman juhlat. Jännittää, miten siitä selviää.
Toivottavasti onnistun olemaan juomatta sen verran huomaamatta, ettei kukaan kysy mitään. En haluaisi selitellä mistään antibioottikuureista, kun olen vielä aivan surkea valehtelija.
Meillä onkin näköjään tänään henkilökohtaisten utelujen päivä.
Minulta kyseli ensin meidän työpaikan siivooja esikoisen kuulumisia ja sitten kysäisi: "Mutta yksi lapsiko riittää?"
Vastaukseni oli luokkaa "ehkä, saa nyt nähdä" (ei se kyllä sille naiselle kuulu muutenkaan tippaakaan!).Kahvin välttelemiseen voi onneksi sanoa syyksi ihan sen, että on univaikeuksia ja haluaa kokeilla, josko kofeiinin vähentäminen auttaisi. Minä olen nimittäin todennut, että itselläni jopa aamukahvi vaikuttaa yöuniin (siis ei-raskaana, nyt raskaana ollessa unenlaatu on muutenkin mitän on). Töissä en onneksi juo kahvia muutenkaan, kun kotona on paremmat kahvit, ja olen sen verran kofeiiniherkkä, etten voi juoda ilman raskauttakaan kuin yhden kahvin päivässä.
Ja nyt ei maistu enää sekään...Huomenna on sitten edessä se työmatka ja firman juhlat. Jännittää, miten siitä selviää.
Toivottavasti onnistun olemaan juomatta sen verran huomaamatta, ettei kukaan kysy mitään. En haluaisi selitellä mistään antibioottikuureista, kun olen vielä aivan surkea valehtelija.

Se oli kyllä viimeks niin ihanaa. Kavereille ei tuu yllätyksenä, kun tietävät yrityksestä. Tuskin perheellekään, kun oon puhunut, et useempi halutaan ja esikoinenkin sen ikäinen, et "alkaa olla jo aikakin".