Ourahan ei periaatteessa mittaa oikeasti BBT:tä, koska "ääreislämpö" (raajoissa) on eri kuin "ydinlämpö". Ourahan ei edes raportoi suoraan lämpötilaa, vaan että paljonko yöllinen keskilämpö poikkeaa sun omasta keskiarvosta. Eli esim mun tän yön lämpö oli "0,15" (eli se oli 0,15 astetta yli mun normaalin keskiarvon). Oon ite omaks helpotuksekseni vaan päättäny että mun keskiarvo on 37,0 niin on helpompi rapsaa lämpöjä FF:ään :P eli rapsasin tänään siis 37,15."The Luteal Line is a graphical tool which allows you to better see trends in your luteal phase (after ovulation) temperatures. It is displayed as a dashed line on your BBT chart. The line is calculated based on your luteal phase temperatures."
Nyt kun kirjoitin tänne niin kysyn samalla, kuinka tarkkoja oura/älykello on noiden lämpötilojen mittauksen kanssa?
Oura on tehny jonkun tutkimuksen missä vertasivat Ouran lämpötilanmittauksen tarkkuutta johonki standardiin tutkimuslaitteeseen joka mittas kans tätä ääreislämpöä. Oura mätsäs siinä tutkimuksessa 92% sen tutkimuslaitteen tarkkuutta. Mut en tiedä onko toi tutkimus tehty Ouran gen2 vai gen3 sormuksella, koska ne lisäs tähän gen3:n lämpöantureita, eli oletan että tää on tarkempi ku aiempi versio!
Tässä on Ouran sivulla lisää höpötystä lämmöistä jos kiinnostaa: https://support.ouraring.com/hc/en-us/articles/360025587493-An-Introduction-to-Body-Temperature

ja joo, toi sun näyttää vähän hankalalta :D kädessä mukana oleva laite vois kyl helpottaa tilannetta!
ja ihan perus kuumemittari-nimellä, kahden desimaalin tarkkuus ja aivan riittävä ollut
meillä ollut kotona kyllä joku vanha mittari kans mutta halusin ostaa uuden pyhitettynä vaan tähän tarkoitukseen 

Näytti niin lupaavalta käyrältä! Paljon tsemppiä menkkoihin ja onnea uuteen kiertoon!
Toivottavasti ei tuu pahana kummallekaan ja voi kun nyt ois kuitenkin muista syistä lämpö ylhäällä!
Mielenkiinnolla seuraan
Nytkin jos vähääkään on alempi lämpö, niin alan hiukan jännittämään seuraavan päivän lämpöä. Varsinkin jos sattuu olemaan oireettomuutta samaan aikaan. Näistä jännityksistä huolimatta oon aivan ihmeellisen optimistisena pystynyt pysymään. 

sit tajusin mistä kyse ku testit näyttikin vääriltä! Höh, olisin niin suonut positiivisen testin sulle