Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
eilen tosiaan join pari lasia punkkua illalla ja valvoin kolmeen asti, joten ei kaikista luotettavin tulos tähän päivään
alkoholia ei kyllä ollut varmasti enää veressä kun kävin nukkumaan, mutta en tiedä vaikuttaako se lämpöihin pitemmän aikaa? Ja pelkän valvomisenkin luulis vaikuttavan myös. Joka tapauksessa taas seuraavat päivät kertoo 

eka ja toka näytti ehkä 36,34 ja 36,41'C jos se ei ollut unta, ja sitten kolmas kerta heti perään 36,24'C. Jos merkkaan ekan tai tokan lämmön ja poistan alkukierron korkeat lämmöt kokonaan, FF merkkaa katkoviivoin oviksen kp13:sta jolloin oli se dippi. Jos taas laitan tuon alemman lukeman, ei FF merkkaa ovista laisinkaan vielä. Taidan tän päivän jättää lämmöistä kokonaan pois kun meni mittailu pelleilyksi.Mun mielestä on yleensä riittänyt 3 peräkkäistä korkeampaa lämpötilaa. Ja jos tikuttanut niin viimeisin ovis plus jälkeinen päivä ovulaatio (joskus näyttänyt 3 päivää plussaa ovis tikku).Tässä mun päivitys, eiköhän se nyt siis ole dpo3eilen tosiaan join pari lasia punkkua illalla ja valvoin kolmeen asti, joten ei kaikista luotettavin tulos tähän päivään
alkoholia ei kyllä ollut varmasti enää veressä kun kävin nukkumaan, mutta en tiedä vaikuttaako se lämpöihin pitemmän aikaa? Ja pelkän valvomisenkin luulis vaikuttavan myös. Joka tapauksessa taas seuraavat päivät kertoo
Harmille toivon kovasti vielä plussaa, lämmöt ainakin näyttää vielä olevan komeasti koholla
Foreverfeverillä on siellä hieno dippi! Olikos tuossa Flo:ssa myös niin että sen pitäisi pelkkien lämpöjen perusteella ilmoittaa ovulaatio? Vai tarviiko se muuta dataa?

Tämähän nousee hienosti!Tässä mun päivitys, eiköhän se nyt siis ole dpo3eilen tosiaan join pari lasia punkkua illalla ja valvoin kolmeen asti, joten ei kaikista luotettavin tulos tähän päivään
Harmille toivon kovasti vielä plussaa, lämmöt ainakin näyttää vielä olevan komeasti koholla
Foreverfeverillä on siellä hieno dippi! Olikos tuossa Flo:ssa myös niin että sen pitäisi pelkkien lämpöjen perusteella ilmoittaa ovulaatio? Vai tarviiko se muuta dataa?
varmaan tekisin saman että jättäsin välistä, kyllä tilanne selkiytyy parin päivän sisällä oletettavasti vaikka se odotus onkin ihan arsusta 

Minä heitän vähän off topic mun ovistestit tänne ihmeteltäväksi, sori mun jankkaus ja paint-hommelit ja koiran karvat, mut ois kiva kuulla ihmettelyjä ja mielipiteitä näiden ovistestien ja lämpöjen kanssa :D kp3:ssa kun kaavittiin pieni istukan palanen lääkäri ultrasi kohdun tyhjäksi sen päätteeksi ja jälkivuoto kesti kaikkinensa vain 5 päivää niukkana, eli toisaalta saattaisi uusi kierto alkaakin ihan fiksuun ajankohtaan.
Keltainen tähti testissä meinaa että r-testi näytti vielä jotain ja "" oli makkarissa eloa. Kp5:n ovistesti reagoi selkeesti vielä raskaushormoniin, mutta on lähtenyt siitä haalentumaan kuten näkyy.
Voiskohan kp14 ip:n testi olla kuitenkin jo uusi ovisplussa? Tai ainakin yritys olla sellainen. Kp13 tuli se karsee dippi, mut toisaalta lähti lämmöt takas nousuun kp14. Raskaustestejä tein tässä männäpäivinä ja tänäänkin varuilta ja negaa ne on näytellyt pitkään jo paitsi se kp12:sta omituinen haamu. Ens viikolla vasta labra, mutta en jaksa uskoa että hcg ois koholla enää, kun ei raskaustestitkään enää reagoi mihinkään.
Toki ei tässä voi kuin odotella miten hommat etenee, mutta täti Malttamattomasti Kaiken Analysoiva täällä anteeksi
View attachment 112193
Aamun käyrä-päivitys dpo11..
Enkä halua enää testata ja pahoittaa mieltäni negojen kanssa, joten testaan vasta sitten jos menkat jää viipyilemään. Tiistaina pitäis alkaa.

3 yötä ultraan, kyllä jännittää taas. 
Voi ettäLämmöt lähti laskuun.. Eiköhän ne menkat tiistaina viimeistään.
Parempaa onnea muille kuluvaan kiertoon![]()
En halua nyt turhaa toivoa luoda, mutta eikös dpo11 tienoilla vielä hyvätkin dipit voi tapahtua? Jos nyt jääkin alas ja tulee menkat, ni paljon sympatiaa ja suklaata sinulle!

tietysti on aina tsäänssit vielä ennen ku menkat alkaa. Toivotaan että tuleekin yllätysspurtti huomenna 

Miten pitkä sun luteaali olikaan, huomennako pitäisi alkaa vuoto? Mullakin iski epäonnistuminen pahimmin just inssikierroissa 

Ei tainnutkaan raskauteen liittyä 
oon pahoillani Harmi, oli niin lupaava alku käyrällä 
mikähän se luteal line ees on :D