Foreverfever ja Harmi

Oon pahoillani. Parempaa onnea seuraavaan kiertoon

Voi kunpa olisi Kultahipillä hyvää jomottelua ja iloisia uutisia tarkoittavaa tiputtelua

Saisitkohn sä jotain keltarauhastukea lääkäristä, jos aina vaan tiputtelee?
Ja kyllä mä laittaisin sen jälkimmäisen lämmön. On siinä kuitenkin se 2,5h unta välissä ja jälkimmäinen on huomattavasti lähempänä sun normaalia mittaamisaikaa ilmeisesti? Löysin netistä joskus sellasen 'BBT corrector' homman, mihin syötetään lämpö, epänormaali mittausaika ja normaali mittausaika, niin kyllä se aika kovin sen mukaan ainakin vaikuttaa miten aikaisin/myöhään lämmön mittaa. Toki ei se mitenkään absoluuttisen varma ole, päinvastoin, mutta suuntaa antava.
Nurpulla näyttää kyllä hyvältä! Toivon kovasti hyvää onnea tässä luteaalissa

Tuli muuten mieleen, että voisin listata teille mitä kaikkea tein, kokeilin ja poppaskonsteilin tossa tärppikierrossa ja jo jonkin aikaa ennen ekaakaan tärppiä kahteen vuoteen!
Eli olin syönyt sellaista aminohappojauhetta, vahvaa b-vitamiiniyhdistelmää ja lisäksi vielä b6-kapselia jo kuukausia ennen kuin eka tärppi yllätykseksemme tuli. Aminohapot rakentaa soluja ja b-vitamiinit vastaa kaikesta kehon viesti- ja hermotoiminnasta. Ilman näitä mikään ei toimi, eikä terveitä soluja rakennu. Mulle yhdessä kehonmittauksessa n. vuosi sitten sanottiin, etten edes voisi saada niillä tiedoilla lapsia ja määrättiin syömään näitä. Sattumaa tai ei, tärppi tuli ja perään toinen.
Nyt ton vuodenvaihteen keskenmenon jälkeen selvitin ihan kaiken mahdollisen ja mahdottoman mikä voi vaikuttaa mihinkin asiaan, mikä saattaa voida olla pielessä ja tykitin menemään.
Eli:
Vehnänalkioöljyä ja greippimehua (e-vit) kohdun limakalvon paksuntamiseen, koska epäilin niukoista menkoista ja harvoista kierroista päätellen sen olevan ainakin yksi ongelma.
Hankin Inocapseja (
https://www.apteekkini.fi/epages/ap...tPath=/Shops/09022011-998764/Products/9263878), sama vaikuttava aine (myo-inositoli) kuin donafertyssa. Auttaa pcos-tyyppisiin kierto-ongelmiin tasoittavasti ja munasolujen laatuun. Miehelle ostin samalla samalta valmistajalta Inoman -nimistä valmistetta siittiöiden laatua parantamaan.
Mies oli Inomanin lisäksi saanut olla myös jo jonkin aikaa ennen ekaa plussaa sinkki-, d-vit, b-vit, maca ja aminohappokuurilla
Sitten mulle vinkattiin sellainen Composor -uute (
https://www.ruohonjuuri.fi/products...u-agnus-castus-composor-xxi-27-periodol-50-ml) ihan yleiseen hormonien hyrskyttämiseen, tukemiseen ja elävöittämiseen.
Söin myös koko ajan sinkkiä (olin lukenut että jollain naisella sinkkikuuri auttoi raskautumaan) d-vitamiinia ja laadukasta kalaöljyä. Lopuksi otin myös q10 :n kuvioihin.
Ja nyt raskauden aikana oon syönyt neljäsosan aspiriinitabletista päivittäin (kalaöljyn lisäksi, se myös auttaa), jos kyseessä sattuiskin olemaan tukostaipumus.
Melkoinen lista, tiedän.

Moni pitää varmaan aivan tärähtäneenä, mutta mä pieneen nepsy-tapaani halusin tehdä kaiken vimpan päälle ja ainakin kokeilla ihan kaikkeni. Mulla on siis pakkomielle selvittää kiinnostavia ja itselle tärkeitä asioita perin pohjin ja sitten toimia tosi perfektionistisesti.
Siitä voi halutessaan poimia juttuja, jos joku kiinnostuu.

Anteeksi, kun tästä tuli ihan kilometriviesti!
Ultrassa oli eilen kaikki hyvin

Suuri helpotus taas

8+0, just niin kuin ovulaatiosta pitäisikin ja kaikki näytti olevan juuri niin kuin pitääkin. Uskomatonta, ihanaa, jännittävää. Nyt jännityspiste siirtyi nt-ultraan

Voi olla että tohon väliin vielä joku ultra otetaan. Tää traumatisoituneisuus useasta keskenmenosta on melkoinen seuralainen. Pitää mennä ihan pienin askelin ja vakuutella itseään joka välissä, kuitenkin olla uskomatta liikaa, ettei sitten tipu liian korkealta, JOS käykin taas huonosti.
Toivotaan kovasti että tää on nyt se meidän raskaus ja vauva