Sain esikoisen 32-vuotiaana ja jos tämä syyskuinen saadaan maailmaan niin ehdin keväällä täyttää 35 v. ennen sitä. Mulla biologinen kello taitaa olla rikki tai sitten se jätättää todella pahasti
, mutta mitään varsinaista "vauvakuumetta" mulla ei ole koskaan ollut, vaikka raskaudet ovatkin olleet suunniteltuja ja toivottuja.
, mutta mitään varsinaista "vauvakuumetta" mulla ei ole koskaan ollut, vaikka raskaudet ovatkin olleet suunniteltuja ja toivottuja.

Ja tässähän sitä nyt sitten odotellaan ja kovin innoissaan ollaan molemmat!
Mutta selvästi ne taitaakin olla vähän eri asiat enemmistön mielestä. Jos vauvakuume on jotain sellaista, että tyylin vauvan nähdessä menee pää ihan pyörälle tai toivoisi, että se olisi oma tms. niin eipä ole sellasta näkynyt täälläkään vielä tähän päivään mennessä, vaikka kilsoja onkin jo takana jonkin verran. Mutta kovasti toivottuja ovat esikoinen ja tämä syyskuinen molemmat

Raukka saa kulkea pelkästään sisarusten vanhoissa vaatteissa. Mä olen itse kolmas lapsi, ja ai luoja vihasin sitä, että jouduin käyttämään siskojen vanhoja vaatteita
Pitää ainakin kotiintulovaatteet yrittää saada tehtyä, plus vauvaviltti.
jotenkin tuli ihan jäätävä ahaa elämys oman lapsen myötä. Voin sanoa rakastuneeni äitiyteen.
Nyt on kyllä sellainen fiilis, että olisi niin valmis toiseen lapseen ja että tuo reilu 2v olisi meille oikein sopiva ikäero.