Palautetta ja ideoita!

Eikö vanhatkin hymiöt voisi laittaa takaisin? Niissä oli niin hyviä ja tänne foorumille sopivia hymiöitä *tanssiva banaani*
Hymiöiden osalta päätettiin uudistua ja nykyaikaistua. :wink

Täällä kaivataan "samaa mieltä" reaktiota, siinä on kuitenkin vivahde-ero "tykkään" nappiin. "Informatiivinen" on myös ollut hyvässä käytössä.
Kaikkia reaktioita ei enää palautettu, esimerkiksi "tykkään" toimii yllättävän monessa tilanteessa. Reaktioiden lisäksi myös kommentteja tarvitaan! :)
 
Hymiöiden osalta päätettiin uudistua ja nykyaikaistua. :wink

Kaikkia reaktioita ei enää palautettu, esimerkiksi "tykkään" toimii yllättävän monessa tilanteessa. Reaktioiden lisäksi myös kommentteja tarvitaan! :)

Hymiöiden osalta riittäisi yksi keltainen ihonväri per hymiö, jos on ajatuksena säilyttää edes jonkinlainen käytettävyys mobiililaitteilla.

Tykkäämisen lisäksi kaipaisin minäkin sitä painokkaampaa Olen samaa mieltä -reaktiota. Tykkääminen on kovin laimea silloin kun joku osaa sanoittaa tärkeän asian juuri merkilleen oikein. Tykkäämisen merkitysskaala kuitenkin vaihtelee enemmän ns. lukukuittauksen, ilahtumisen ja myötämielisyyden välillä. Informatiivinen on myös tärkeä, koska se osoittaa arvostusta heille, jotka jaksavat jakaa osaamistaan ja kokemustaan ketjuissa meille muille.

Itse tykkään käyttää reaktioita erityisesti tiivistahtisemmissa ketjuissa, siellä pari sivua tuoreimpia kommentteja aiemmin, kun en uudella kommentilla halua enää sekoittaa ihan uusimpien kommenttien keskusteluvirtaa.
 
Sen sanon vielä, että on ikävä mm. tanssivaa banaania, aaltoja ja niitä paljon käytettyjä pastellisävyisiä ilmeitä, joilla pystyi todella hyvin tuomaan oman viestin sävyä esiin. Samaan erottelevuuden tasoon ei puhelimen omilla hymiöilläkään helposti päästä.
 
Tanssiva banaani oli kyllä tärkeä!!

Kaikista muista vanhoista tarpeen tullen luobun, vaikka pomppivat tyypit ja aallot olivat kyllä myös kivoja.

Mutta banaani takaisin!!!
 
Tykkäämisen lisäksi kaipaisin minäkin sitä painokkaampaa Olen samaa mieltä -reaktiota. Tykkääminen on kovin laimea silloin kun joku osaa sanoittaa tärkeän asian juuri merkilleen oikein. Tykkäämisen merkitysskaala kuitenkin vaihtelee enemmän ns. lukukuittauksen, ilahtumisen ja myötämielisyyden välillä. Informatiivinen on myös tärkeä, koska se osoittaa arvostusta heille, jotka jaksavat jakaa osaamistaan ja kokemustaan ketjuissa meille muille.
Mun mielestä tämä on hyvin sanottu, etenkin koskien informatiivinen-nappia. Se, että se oli vähemmän käytetty kuin tykkäys ei tee siitä vähemmän tärkeää. Peukkureaktio on yleinen, koska sitä tosiaan käytetään moniin tarkoituksiin. Informatiivinen on tärkeä, koska vähemmän käytettynä sillä voi juurikin osoittaa arvostusta erityisen avuliaalle kirjoitukselle.

Minusta on erittäin hyvä, että suurin osa negatiivisista reaktioista poistui. Siltikin ottaisin mielelläni takaisin positiivisten reaktioiden eri vivahteet. Ymmärrän, että keskustelua halutaan lisätä. Kuitenkin, jos lukija ei keksi jonkun tekstiin mitään lisättävää, kenenkään lukukokemusta tuskin parantaa se, jos kymmenen tyyppiä lainaa jonkun tekstiä vain sanoakseen "olen samaa mieltä" tai "olipas informatiivinen".
 
Mun mielestä tämä on hyvin sanottu, etenkin koskien informatiivinen-nappia. Se, että se oli vähemmän käytetty kuin tykkäys ei tee siitä vähemmän tärkeää. Peukkureaktio on yleinen, koska sitä tosiaan käytetään moniin tarkoituksiin. Informatiivinen on tärkeä, koska vähemmän käytettynä sillä voi juurikin osoittaa arvostusta erityisen avuliaalle kirjoitukselle.

Minusta on erittäin hyvä, että suurin osa negatiivisista reaktioista poistui. Siltikin ottaisin mielelläni takaisin positiivisten reaktioiden eri vivahteet. Ymmärrän, että keskustelua halutaan lisätä. Kuitenkin, jos lukija ei keksi jonkun tekstiin mitään lisättävää, kenenkään lukukokemusta tuskin parantaa se, jos kymmenen tyyppiä lainaa jonkun tekstiä vain sanoakseen "olen samaa mieltä" tai "olipas informatiivinen".

No juuri näin! Tähän olisin _niin_ mielelläni laittanut sen Olen samaa mieltä -reaktion!!
 
No juuri näin! Tähän olisin _niin_ mielelläni laittanut sen Olen samaa mieltä -reaktion!!
Sama täällä!

Hymiöiden osalta päätettiin uudistua ja nykyaikaistua. :wink


Kaikkia reaktioita ei enää palautettu, esimerkiksi "tykkään" toimii yllättävän monessa tilanteessa. Reaktioiden lisäksi myös kommentteja tarvitaan! :)

Ja olen samaa mieltä - reaktio on täysin eri asia kun tykkään-peukku. Itsellä se ei ainakaan lisää keskustelua että tuo reaktio poistettiin, oikeastaan nyt olen ollut foorumilla vähemmän tämän uudistuksen myötä Confused Face
On hyvä että reaktioiden merkitykset palautettiin mutta tässäkin voisi taas kuunnella palautetta, todella moni toivoo tuota "olen samaa mieltä" - reaktiota takaisin. Samoin informatiivinen...
 
Hymiöistä sanottava (vaikka nämä nykyiset ei tainnutkaan vielä pysyvä muutos olla?), että ovat kamalan epäloogisesa järjestyksessä, joten jos ne saisi sitten järkevämpään järestykseen. Vaikea ainakin tästä valikoimasta löytää "tavallisia hymynaamoja", kun on eri väristä vauvaa ja eri kehon osia kaikki iloisesti sekaisin. Ruskea sydän on myös vähän erikoinen valinta Beaming Face With Smiling Eyes Noh, oikeastaan värivaihtoehtoja on muutenkin omaan makuun liikaa. Lisäksi esim Anger Symbol on kahteen otteeseen ja näyttäisi ainakin ufoja olevan myös kaksi ihan samaa. Juu ja banaani oli ihan paras, samoiten se selälleen naureskeleva hymiö sekä purppuran(?) värinen hieman yläviistoon katsova hymiö. Niitä on jo nyt ikävä.
 
Onkohan hymiöiden suhteen mitään tietoa millä aikataululla liikutaan? Sinällään helppoa jos jatkossa puhelimien omat emojit toimii. Onhan tuo testivalikoima vaan niin onneton, että olis parempi ollut entisten kanssa mennä siihen asti että uudet toimii… mutta että odotellaanko viikkoja vai kuukausia? Astonished Face
 
Niin, onko siis tarkoitus saada puhelinten hymiöt toimimaan foorumilla, vai onko vain tarkoitus laittaa tuohon foorumin hymiölaatikkoon vain samannäköiset hymiöt kuin puhelimissa (jotka siis pitäisi edelleen foorumi hymiölaatikosta valita, eikä puhelimen näppäimistöltä)?
 
Onkohan hymiöiden suhteen mitään tietoa millä aikataululla liikutaan? Sinällään helppoa jos jatkossa puhelimien omat emojit toimii. Onhan tuo testivalikoima vaan niin onneton, että olis parempi ollut entisten kanssa mennä siihen asti että uudet toimii… mutta että odotellaanko viikkoja vai kuukausia? Astonished Face
Niin, onko siis tarkoitus saada puhelinten hymiöt toimimaan foorumilla, vai onko vain tarkoitus laittaa tuohon foorumin hymiölaatikkoon vain samannäköiset hymiöt kuin puhelimissa (jotka siis pitäisi edelleen foorumi hymiölaatikosta valita, eikä puhelimen näppäimistöltä)?

Ilmoitan kun tiedän enemmän! Kiitos kärsivällisyydestä. :)

Terveisin Bella Swan
 
Nykyiset hymiöt valikossa ovat väliaikaisia.

Varmasti on myös tottumuskysymys osaltaan muutosten kanssa, emmeköhän sitten tule sinuiksi niiden kanssa kunhan ne on vain saatu loppuun. :)
 
Mun mielestä ei ole tämä oikein nykyaikaa
Katsokaa nyt mitä hymiöitä on tarjolla:

Alien-:Alien:
Angry Face With HornsAngry Face With Horns-
Anatomical Heart-Anatomical Heart
Anger Symbol-Anger Symbol
Angry FaceAngry Face-
Anxious Face With Sweat-Anxious Face With Sweat
Anguished Face-Astonished Face-Astonished Face
Baby-BabyBaby Dark Skin ToneBaby Light Skin Tone-Baby Light Skin ToneBaby Medium Dark Skin ToneBaby Medium Dark Skin Tone-Baby Medium Light Skin ToneBaby Medium Light Skin Tone-Baby Medium Skin ToneBoy Medium Skin ToneBoy Medium Light Skin ToneBoy Medium Dark Skin ToneBoy Light Skin ToneBoy Dark Skin ToneBoyChild Light Skin ToneChild Dark Skin ToneChildChild Medium Skin ToneChild Medium Light Skin ToneChild Medium Dark Skin Tone
Cook Medium Dark Skin ToneCook Light Skin ToneCook Dark Skin Tone

Yms
Jne.

Oikeesti... Ei peukkuja ylöspäin. Ei tanssivia banaaneja jne... kaksin kappalein lapsia jne... miks ihmees? Ei täs nyt niin silmät ristissä olla... hymiöiden tehtävänä on ilmaista tunnetta.

Paras olis jos toistaisi kännyköiden "näppisten" hymiöt.
 
Takaisin
Top