Pahoittelut keskeneräisyyksistä. Teemme töitä asian eteen. :)
Terveisin ylläpito
Terveisin ylläpito
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen tähän asti käyttänyt tuota kätevää "seuraamasi osastot", josta olen nähnyt pääosastojeni uudet viestit. Nyt tämä väri tai fontti on sellainen, että näkymässä ei ole eroa boldatun (uusia viestejä) ja normifontin (ei uusia viestejä) välillä.
Voi olla että olen ainoa, joka on tätä käyttänyt ja muita ei häiritse, mutta ajattelin mainita kehitysehdotuksena, että tuota fontti+väri-yhdistelmää voisi ehkä vielä tutkia, olisiko sävyä vaikka mahdollista saada vähän vähemmän kirkkaaksi ja/tai säätää fonttia.
(tuo uusi fontti+väri myös leikkaantuu esimerkiksi tässä otsikkorivillä niin, että tuossa lukee "Etusivu->Foorumi->Informaatio ja yhteystietoja->Ota jhtjttä jlläpitoon", eli boldattu y ei näy kuin puoliksi)
Toinen negatiivinen asia on varsinkin tuolla yleisen keskustelun puolella vallitseva tapa, että ylläpito aloittaa useita täysin turhanpäiväisiä "keskusteluja" päivittäin. Yleensä nämä ovat niin tylsiä ja turhia ettei niihin tule kuin maksimissaan ihan pari vastausta ja kun aloituksia tulee koko ajan lisää, kaikki oikeasti mielenkiintoiset keskustelut katoavat massaan. Itse ei tee edes mieli aloittaa uutta keskustelua, kun tuskin sitä kukaan huomaa. Jos välttämättä vau haluaa ylläpitää tätä käytäntöä että ylläpito aloittaa keskusteluja, pitäisi niihin ainakin panostaa että ovat oikeasti mielenkiintoisia ja keskustelua herättäviä, eikä jotain "syötkö puuroa" -tyylisiä kyselyjä.
Kopion tänne tuota toisaalle kirjoittamani tekstiä.
Tämä sydän-reaktion muutos oli kyllä pohjanoteeraus. Ymmärrän kyllä, että se halutaan muuttaa trendin mukaan positiiviseksi merkiksi, kuten muuallakin se on. Mutta silloin vanhan sydämen merkitys olisi pitänyt muuttaa niin etteivät ne nyt näy ihana-reaktioina. Jos tämä on muka mahdotonta (tämän koodaaminen on varmaan vaikeaa, mutta epäilen ettei mahdotonta) niin sitten tuohon sydämeen ei olisi tullut kajota lainkaan. Mielestäni tämä tulee ehdottomasti korjata, koska keskenmenot, kohtukuolemat jne. eivät yksinkertaisesti voi olla "ihania" vain koska "uudistus on mahdollisuus". Tehkää siis asialle jotain. Itse en ainakaan suostu omia menetyksiäni "mieltämään" ihaniksi, kun selaan vanhoja foorumitekstejäni. Eikä kysymys ole pelkästä vastarinnasta uudistamista vastaan. Tästä haluan antaa suoraa ja armotonta palautetta, koska muutos oli mielestäni ajattelematon ja tahditon.
Uusi väritys ei ollut nappivalinta, mutta se vaikuttaa käyttöön lähinnä niin, ettei tule sängyllä maatessa hämärässä foorumia selattua, kun tuo väritys sattuu silmiin, vaikka itsellänikin on ruudun himmennin tapissa.
Positiivinen juttu on tuo, että reaktioita karsittiin, koska siellä oli paljon turhaa. Mutta joo, nuo uudet merkitykset..... Joku toisaalla kysyikin, että tarvitsevatko nuo reaktiot jonkin nimen ylipäätään? Eikö riitä jos vaan on yläpeukku, alapeukku, naurunaama, mitali ja sydän. Tällöin tapauskohtaisesti ja paikasta riippuen esim. sydänkin voi tarkoittaa eri asiaa.
Onneksi niitä hymiöitäkin on ilmeisesti tulossa lisää.