Millaisia raskausoireita sinulla on?

Ehkä sitä lämpöä ei niin kannattais seurata, ettei valmiiksi jo ala stressaan. Mä oon vaa välil mitannu kun on ollut kylmä ja välillä koholla ja välillä ei. En usko lämmön mitään sanovan. Iha normia minusta ettei aina voi lämmöt olla koholla. :happy:
Eihän sitä tietysti kannattaisi. Vaikka taisin keksiä todellisen syynkin; miehen luona oon mittaillut nuo korkeat ja mun luona tuon matalan. Kun laitoin patterin 15sta 20 asteeseen niin taas oli 37 :grin noita verrokkilämpöjä oon kuitenkin mittaillut lämpimämmillä keleillä/ miehen luona.

Seuraava stressin aihe.. laughing7 nännit oli hieman arat tämän ekan viikon plussauksen jälkeen mutta nyt aikalailla normalisoituneet. Toivottavasti ei ole huono merkki :eek:

Uh. Kannatti maksaa 30e Fazun brunssista ja pykiä kaikki heti perään ravintolan eteen puskiin

5+1, aika vähän mitään oireita. Välillä kuukautismaista juilimista alavatsalla, mutta enemmän oli viikko sitten, jolloin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Rinnat aika pienesti kipeet. Ehkä jonkun verran väsymystä, mutta sitäkin vaikea mitata, kun takana vauvavuosi ja nykyinen arki taaperon kanssa. Että onhan tässä väsyttänyt muutenkin. Yritän vertailla edellisen raskauden alkua. Silloin tein plus-testin varmaan tasan tänään, jos vertaa, ja sen jälkeen oireet vasta alkoi tai voimistui, kun osasi niitä myös hakea. Toisaalta joitain oireita saattoi ekalla kerralla vahvistaa vaan se henkinen reagointi uutiseen, uuteen tilanteeseen, siihen että kaikki muuttuu ja onnellisesta uutisesta oli anyways myös vähän paniikissa. Ja nyt ei ole sama fiilis.

Väsymys on saapunut tänne. Tänään oli ekan kerran pakko nukkua päikkärit kun en meinannut pysyä hereillä.

Huhhuh mikä liskojen yö takana :wacky: tää kaveri ei päästä mua helpoll, armottomaan särkyyn ja poltteluun heräsin ties kuinka monesti. Ajattelin yrittää kyllä varmuudeksi päästä kunnalliselle että katsoisivat että on oikeassa paikassa ja tulevan viikon loppupuolella varmaan sykekin jo näkyisi.

Näin unta että meinattiin adoptoida lapsi tämän raskauden lisäksi, mutta peruttiin sitten se adoptointi :bag:
Lievänä jatkuu tutut oireet (väsymys, ällötys ajoittain, finnit, liikuttuminen..), eilen taas nippaili ympäri kohtua. Vähän silti huolestuttaa onko kaikki hyvin.. katsotaan menenkö 9+1 ensi lauantaina ultraan vai 10+1...:rolleyes:
Löytäisinpä dopplerilla sydänäänet..kokeilen taas joskus ensi viikolla.. toivottavasti en häiritse/satuta pientä kun painelen ohjaimella mahan päältä..

Näin unta että meinattiin adoptoida lapsi tämän raskauden lisäksi, mutta peruttiin sitten se adoptointi :bag:
Lievänä jatkuu tutut oireet (väsymys, ällötys ajoittain, finnit, liikuttuminen..), eilen taas nippaili ympäri kohtua. Vähän silti huolestuttaa onko kaikki hyvin.. katsotaan menenkö 9+1 ensi lauantaina ultraan vai 10+1...:rolleyes:
Löytäisinpä dopplerilla sydänäänet..kokeilen taas joskus ensi viikolla.. toivottavasti en häiritse/satuta pientä kun painelen ohjaimella mahan päältä..

Näin varhaisilla viikoilla et varmaan sydänääniä löydä. Yleensähä niissä lukee, että vkolla 12 voi alkaa kuulemaan. Jotku on ehkä aiemmin kuullu, mutta oottaisin hieman. Minusta sitä doppleria ei sais kokoaja käyttää. Eli yritä olla huolestumatta. :happy: Ja kuinka alhaalta olet kokeillu, koska kohtuha on vielä kovin pieni ja varmaa pitäs kokeilla näin varhain häpyluun kohilta.

Näin varhaisilla viikoilla et varmaan sydänääniä löydä. Yleensähä niissä lukee, että vkolla 12 voi alkaa kuulemaan. Jotku on ehkä aiemmin kuullu, mutta oottaisin hieman. Minusta sitä doppleria ei sais kokoaja käyttää. Eli yritä olla huolestumatta. :happy: Ja kuinka alhaalta olet kokeillu, koska kohtuha on vielä kovin pieni ja varmaa pitäs kokeilla näin varhain häpyluun kohilta.

Tosi alhaalta ..joo suurin osa saa vasta 9+ kuulumaan mutta yks muka kuuli jo ennen 8+0..vaikea uskoa .. moni käyttää sitä päivittäin että ei pitäisi olla haittaa...ja yksi sanoi youtubessa että hänellä kestää usein 15min löytää syke :bag: itse etsin 2-5min.. mutta jospa ensi viikolla onnistuisi, tai parin viikon päästä :) toki se ultra toisi eniten helpotusta

Vatsantoiminta hidastunut selkeästi. Turvauduin pegorioniin pitkästä aikaa, ettei tarvii kauheesti ponnistella vessassa :inpain:

Ainiin toki edelleen rinnat arkailee, ehkä nännit enempi..
Ja ainakin viikon ollut nyt niin, että nukkuessa suu kuivuu nopeasti ja aivan täysin kokonaan, myös huulet. Kun herää niin suu on kuin sahara :hilarious:

Vatsantoiminta hidastunut selkeästi. Turvauduin pegorioniin pitkästä aikaa, ettei tarvii kauheesti ponnistella vessassa :inpain:

Joo tuo ponnistelu on hirveää..yhtenä päivänä ei edes tullut mitään :bag: en ole vielä ottanut pegorionia, paitsi ihan alkuraskaudessa. Vessakäynnit kestää nykyään pidempään :hilarious: pissankin tulo saattaa kestää kun käy niin usein, joskus pitää pinnistellä

5+1, aika vähän mitään oireita. Välillä kuukautismaista juilimista alavatsalla, mutta enemmän oli viikko sitten, jolloin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Rinnat aika pienesti kipeet. Ehkä jonkun verran väsymystä, mutta sitäkin vaikea mitata, kun takana vauvavuosi ja nykyinen arki taaperon kanssa. Että onhan tässä väsyttänyt muutenkin. Yritän vertailla edellisen raskauden alkua. Silloin tein plus-testin varmaan tasan tänään, jos vertaa, ja sen jälkeen oireet vasta alkoi tai voimistui, kun osasi niitä myös hakea. Toisaalta joitain oireita saattoi ekalla kerralla vahvistaa vaan se henkinen reagointi uutiseen, uuteen tilanteeseen, siihen että kaikki muuttuu ja onnellisesta uutisesta oli anyways myös vähän paniikissa. Ja nyt ei ole sama fiilis.

Täällä 5+2 ja myös huolestuttaa vähäiset oireet. Etovaa oloa on ollut kahtena päivänä, muuten olo on aika normaali. Täälläkin tissien arkuus on vähentynyt. Menkkamaista jomottelua oli lähinnä silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, nyt sekin on vähentynyt. Palelen kyllä jatkuvasti, mutta vaikea sanoa johtuuko se raskaudesta vai syksystä. Pitkä aika odottaa varhaisultraan!

Mä alan vähän jo paikoitellen innostumaan että rv 12 häämöttää ja pahoinvointi hellittää... Toivottavasti! Ehkä palaan täältä vielä elävien kirjoihin :hilarious:

Mä alan vähän jo paikoitellen innostumaan että rv 12 häämöttää ja pahoinvointi hellittää... Toivottavasti! Ehkä palaan täältä vielä elävien kirjoihin :hilarious:

Mulla ei näytä vielä hellittävän ja vasta muutenki 7+1:happy: on taas semmoset huimaukset ja oksettaa. :inpain:

Mä en taida ees oottaa että tää hellittäis rv12 mennessä :bag: Esikoisesta kun hellitti vasta rv25, niin eiköhän tässä oksenneta vielä ensi vuonnakin :wacky:
Eilen 9 kertaa ja tälle päivää jo 8, tuntuu vaan voimistuvan :inpain: Sinänsä oon tyytyväinen et tätä on, ja se on niin ristiriitaista - kukapa nyt haluis koko aikaa pää pöntössä viettää :hilarious: Vielä siis mieliala kohtalainen tän kanssa vaikka voimat tää vie kokonaan. Ei pysty muuta kuin makkoomaan ja huimaa välillä.

Hajuaisti on järjetön ja oma hiki haisee todella pahalle :hilarious:

Mä en taida ees oottaa että tää hellittäis rv12 mennessä :bag: Esikoisesta kun hellitti vasta rv25, niin eiköhän tässä oksenneta vielä ensi vuonnakin :wacky:
Eilen 9 kertaa ja tälle päivää jo 8, tuntuu vaan voimistuvan :inpain: Sinänsä oon tyytyväinen et tätä on, ja se on niin ristiriitaista - kukapa nyt haluis koko aikaa pää pöntössä viettää :hilarious: Vielä siis mieliala kohtalainen tän kanssa vaikka voimat tää vie kokonaan. Ei pysty muuta kuin makkoomaan ja huimaa välillä.

Hajuaisti on järjetön ja oma hiki haisee todella pahalle :hilarious:

Pystytkö sit syömään jotain? Aika isolta määrältä tuntuu noi sun oksennus kerrat:sorry:Mulla ei ole ollut mitään muutosta hajuaistissa. Syön vaa kaikkea, että mikä toisi helpotusta.

Mua ällöttää toisten hajuvedet. Jännä mennä bussiin huomenna :bag:

Pystytkö sit syömään jotain? Aika isolta määrältä tuntuu noi sun oksennus kerrat:sorry:Mulla ei ole ollut mitään muutosta hajuaistissa. Syön vaa kaikkea, että mikä toisi helpotusta.

Mehujään oon saanu pysymään sisällä pisimpään, ja jotain mietoja ruokia/mehukeittoja, raikkaita hedelmiä tms oon yrittäny syyä aina kun on käyny oksentamassa, ja pienissä määrin jääkylmää vettä heti oksun jälkeen… Sen jälkeen kun on hetki et se olo on hieman siedettävämpi. Mut hyvin vähäisiä määriä nää syömiset on, paino on puonnut sen parisen kiloa nyt. :lurking:

Takaisin