Voi ei, paljon voimia!Hei kaikki!
En taas kauas kerinny. Tänään varhaisultrassa todettu varhainen km tai tuulimuna.
Joten täällä taas...
Hitto ku hajottaa.
Tuntuu niin pahalta sun puolesta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei, paljon voimia!Hei kaikki!
En taas kauas kerinny. Tänään varhaisultrassa todettu varhainen km tai tuulimuna.
Joten täällä taas...
Hitto ku hajottaa.
Tuntuu niin pahalta sun puolesta
) ja on vasta dpo10, että ei tässä nyt ole vielä kokonaan toivoa menetetty. Nega testattu.Oli tosin aika laimeata pissaa (taisin juoda illalla hermostuksissani liikaa
) ja on vasta dpo10, että ei tässä nyt ole vielä kokonaan toivoa menetetty.
Juuri nyt on kyllä sellainen olo, että taisinpa kuvitella kaiken.
![]()
Mää sain normi r-testillä vasta DPO 12, selvän plussan, ja päivää ennen oli tosi haalea plussa.Nega testattu.Oli tosin aika laimeata pissaa (taisin juoda illalla hermostuksissani liikaa
![]()

Lääkärin mukaan HCG tuplaantuu joka 1-3 päivä, eli se riippuu ihan ihmisestä milloin se näkyy raskaustestissä. Edellinen raskaus näytti dpo 12-13 haalean viivan vain, dpo 16 oli jo selkeä. Tässä itsekin odotan perjantaihin asti, jos ei hana aukea kohta! Uskon enemmän menkkojen olleen myöhässä tällä hetkellä, koska kaikki oireet puuttuvat kyllä! Valkovuodon määrä ja kivut tuntuvat siltä että holahtaa kokoajan! Mutta kuulemma valkovuodon lisäys alkaa heti kun kiinnittyminen on tapahtunut. KEltarauhasen taki vissiin? En ole lääkäri, vain nettilääkäriNega testattu.Oli tosin aika laimeata pissaa (taisin juoda illalla hermostuksissani liikaa
![]()
Oletko käynyt julkisella vai yksityisellä puolella? Tässä 35 v ja kävin suoraan yksityisellä, ei se ollut niin kallista käydä vain, hoidot ovat toki sitten ne kalliit. Aukiolotutkimus ja verikokeet olivat yhteensä noin 300 muistaakseni. Ymmärrän toki ettei kaikilla ole mahdollisuus lähteä yksityiselle. Mutta kyllä kuka tahansa pitäisi 2 vuoden jälkeen jo ymmärtää, että se ei ole tapahtumassa luonnosta ihan. Mulla myös 3 vuotta yrittämistä nytKp 63, vuoto vihdoin alkoi.
Torstaina aika lapsetomuus osastolla, pcos mulla ja haluaisin saada jonkinlaista lääkitystä tai apua ton terolutin sijaan joka ei auta mitään, mutta jotenkin mua ei otetaan tosisaan kun sanovat aina että olen nuori näillä mun 25 vuodella ja on jo lapsi. Esikoinen siis 2 1/2 v. Senkin kanssa kesti melkein 3v ja nyt yli 2 v yritys ja mitään ei kuulu. Eikö ymmärtää että haluan kyllä lisää lapsia ja tarvitsen apua, riippumatta siitä olenko nuori.
EI ehkä "valeraskaus", joka huijaisi vartaloa ja mieltä kokonaan mutta kyllä olen usein kuvitellut kaikkia oireita. Joten en usko enää omiin oireisiin. Enkä varmaan usko raskaustestiinkään ennen kuin tyyliin rakenneultrassa tms, että nyytti voisi tulla. Mutte kerrohan mitä näytti, itsellä kp 28/27 Flo:n mukaan tänään.Jännittää huominen testipäivä.Jos en ole raskaana, niin en kyllä luota enää ikinä yhteenkään oireeseen tai fiilikseen.
On rintojen arkuutta, menkkamaista jomotusta, repäisykipuja, vähän huono olo jne.
Hei kaikki. Olen ollut tässä omassa maailmassani ja keskittynyt muihin asioihin, joten tämä ryhmä on jäänyt hieman vähemmän seurantaan! Tilanteeni oli keväällä se, että käytiin miehen kanssa lapsettomuuslääkärillä testauttamassa itseämme ja ongelma löytyi (tottakai) minussa. AMH hormoni arvo oli alhainen, toinen munasarjajohdin ei tuottanut tulosta (=ei ollut auki luultavasti) ja päätettiin, ettei polyyppi kohdussani leikata, se oli sen verran pieni eikä ollut estämässä mitään kriittistä. Tämän jälkeen ostin CB digitaliset ovulaatiotestit, jota käytettiin. Ovulaationi ei aina tullut vaikka testailin reippaasti, eli oikeapuolimmaisen jomotusten aikana (se puoli on kiinni varmaan). Kesällä en testaillut koska päätin pitää sinä kuukautena hieman breikkiä. Lapsettomuuslääkärin toiveesta laihdutin myös, ja tällä hetkellä on lähtenyt noin 15 kiloa jo pois, mikä on oikein hyvä saavutus, mutta varmaan toinen 15 pitäisi saada vielä, ja sehän menee vain hitaammin kun on vähemmän mistä pudottaa. Mutta hyvä alku!
Heräsin kuitenkin maanantaina siihen tunteeseen, että minä olen raskaana. Samana päivänä tein testin, joka oli aivan tyhjä. Menkkajomotukset ja valkovuodon määrä sai minut vakuuttuneeksi, että en ole raskaana. Nyt on jo keskiviikko ja sama asia jatkuu. Kuukautiset olisivat eilen pitänyt alkaa ja ennen oletettua päivää on yleensä tullut rusehtavaa tuhrua. Koska olen pessimisti ja kerroin miehelleni asiasta eilen, niin ajattelin että kuukautiset alkaa yön aikana. Ainahan se on näin!Kokemusten kautta olen oppinut olemaan hyvin pessimistinen, varsinkin kun kaksi edellistä positiivista raskaustestiä ovat loppuneet lyhyinä. Perjantaina, jos ei menkat ovat tulleet niin olisin jo kp 30/28. En oikein usko, että olen raskaana koska ei ole sellaista tunnetta. Viimeksi, se tunne oli erittäin vahva.
Sellaista täällä tänään! Miten muilla? Missä vaiheessa kiertoa te meette?
Lääkärin mukaan HCG tuplaantuu joka 1-3 päivä, eli se riippuu ihan ihmisestä milloin se näkyy raskaustestissä. Edellinen raskaus näytti dpo 12-13 haalean viivan vain, dpo 16 oli jo selkeä. Tässä itsekin odotan perjantaihin asti, jos ei hana aukea kohta! Uskon enemmän menkkojen olleen myöhässä tällä hetkellä, koska kaikki oireet puuttuvat kyllä! Valkovuodon määrä ja kivut tuntuvat siltä että holahtaa kokoajan! Mutta kuulemma valkovuodon lisäys alkaa heti kun kiinnittyminen on tapahtunut. KEltarauhasen taki vissiin? En ole lääkäri, vain nettilääkäri![]()
Joo, olen pessimistinen tässä. Minä tiedän sen! Keskenmenot ovat luoneet minusta tällaisen. Ennen aikaa olisin sanonut "Jos en ole raskaana, niin syön hattuni!"-tyyliin! Nyt olen asemoitunut siihen että en ole, koska se olisi ihme, ja minun tuurini on enemmän Aku Ankan kaltainen eikä Hannu Hanhi!Mulla tässä plussakierrossa, on just ollut lisääntynyttä valkovuotoa ja just tollanen tunne et nyt valahtaa verta, ja tota kesti yli viikon.. Eli hyvältä vaikuttaa :angelic:![]()
Missä vaiheessa olet nyt itse? Juuri plussannut vai? Onneksi olkoon kuitenkin!
Lääkärin mukaan HCG tuplaantuu joka 1-3 päivä, eli se riippuu ihan ihmisestä milloin se näkyy raskaustestissä. Edellinen raskaus näytti dpo 12-13 haalean viivan vain, dpo 16 oli jo selkeä. Tässä itsekin odotan perjantaihin asti, jos ei hana aukea kohta! Uskon enemmän menkkojen olleen myöhässä tällä hetkellä, koska kaikki oireet puuttuvat kyllä! Valkovuodon määrä ja kivut tuntuvat siltä että holahtaa kokoajan! Mutta kuulemma valkovuodon lisäys alkaa heti kun kiinnittyminen on tapahtunut. KEltarauhasen taki vissiin? En ole lääkäri, vain nettilääkäri![]()
).
Joo, olen pessimistinen tässä. Minä tiedän sen! Keskenmenot ovat luoneet minusta tällaisen. Ennen aikaa olisin sanonut "Jos en ole raskaana, niin syön hattuni!"-tyyliin! Nyt olen asemoitunut siihen että en ole, koska se olisi ihme, ja minun tuurini on enemmän Aku Ankan kaltainen eikä Hannu Hanhi!Missä vaiheessa olet nyt itse? Juuri plussannut vai? Onneksi olkoon kuitenkin!
![]()
Jotenkin ajattelee et kuitenkin on mennyt kesken tai tuulimuna... Kauheeta tää odottelu, luulin et toi plussan odottelu oli kauheeta, mut sen jälkeinen aika vasta onkin 
Joo, mullakin luteaalivaihe ja kokokierto on erilainen mun keskenmenon jälkeen. Lyhyempi. Ja ehkä hieman epäsäännöllisempi. Niinä kiertoina kun en ovuloi niin se on ollut lyhyempi, näin uskoisin. Ostin alkosta erikoitilauksena 12 pulloa yhtä ranskalaista jälkiruokaviiniä (ei siis saanut vain yksi pullo tätä) ja olisimme tätä varmaan maistaneet perjantaina. MUTTA, nyt voi olla, että hän maistelee yksin sitä! KatsotaanMinä sain ekassa raskaudessa selkeän haamun dpo10. Mutta voihan se kiinnittyminenkin tietysti tapahtua eri raskauksissa eri aikaan eli plussa tulla myöhemmin. Tänään ei kyllä ollut haamun häivähdystäkään (tihrustin testiä joka kuvakulmasta useamman eri lampun alla).
No, pianhan se varmistuu. Minulla on luteaalivaihe vakaasti 12 päivää. Jos tulee menkat, niin sitten ostan kyllä viikonlopuksi jotain hyvää viiniä...![]()
Tiedän tunteen, mutta kyllä se siitä vähitellen tuntuu taas ok:lta yrittää! 5+3 on about sama kohta kun mun eka meni kesken, odota viikko ja tee uusi raskaustesti. Jos negaa näyttää niin voit aloittaa yrityksiä heti vain kun ovulaatiosta saat kiinni taas (näin siis mulle sanottu, mutta aina voi soittaa neuvolaan ja kysellä myös) Jotkut vuotavat myös raskauden aikana, joten sen takia kannattaa odottaa sen raskaustestin kanssa. Itse tiesin silloin kyllä että kesken meni, kun kaikki oireet poistuivat. Mutta jokainen omalla vauhdilla eteenpäin. Ota hetki rauhassa, ja mieti miksi lähteä uudestaan yrittämään. Itse koitan sanoa, että kyllä kärsimys palkitaan jossain kohtaa. Jos ei muuta niin lääkärin avustuksella vaikka. Tsemppiä tähän vaikeaan hetkeen!Minäpä tulen takaisin huutelemaan tänne. Eilen illalla alkoi vuoto, tänä aamuna Digi näytti raskaana 1-2 vkoa, mitä se näytti myös viime viikon maanantaina. Eli kesken meni ilmeisesti vkoöa 5+3. Nyt vaan aivan ihmeissäni että mitähän nyt pitää tehdä? Odottaa niin kauan kun r-testi näyttää puhdasta negaa, ja sitten alkaa tikuttaa ovulaatioo? Pitääkö mennä jonnekin ultraan tai verikokeeseen? Ei kai näin pienillä viikoilla vielä. Aivan hirveät on kuukautiskivut, vuoto ei ole mitään erityisen runsasta, ainakaan vielä. Mieli maassa, miten tästä muka ikinä uskaltaa yrittää uudelleen?

Joo, no olin työtön silloin viimeksi raskauden aikana, voit kuvitella miten paljon minä googlailin ja chattailin asiasta kokoajan. Olin pessimistinen siihen asti kun varhaisultrassa näkyi syke ja 7+1 vko. Kaikki piti mennä hyvin mutta kesken oli mennyt jokunen viikko myöhemmin ja huomattiin naistenklinikalla vasta kun menin päivystykseen kipujen takia.silloin oli jo melkein 2 kk jännittänyt. Mutta tästä on kaksi vuotta jo, joten ehkä osaan ottaa rauhallisemmin nyt (NOT)!Nyt menossa rv 5+1 :angelic: Odotan niin kovin ultraa, joka on 30.pvJotenkin ajattelee et kuitenkin on mennyt kesken tai tuulimuna... Kauheeta tää odottelu, luulin et toi plussan odottelu oli kauheeta, mut sen jälkeinen aika vasta onkin
![]()

Minäpä tulen takaisin huutelemaan tänne. Eilen illalla alkoi vuoto, tänä aamuna Digi näytti raskaana 1-2 vkoa, mitä se näytti myös viime viikon maanantaina. Eli kesken meni ilmeisesti vkoöa 5+3. Nyt vaan aivan ihmeissäni että mitähän nyt pitää tehdä? Odottaa niin kauan kun r-testi näyttää puhdasta negaa, ja sitten alkaa tikuttaa ovulaatioo? Pitääkö mennä jonnekin ultraan tai verikokeeseen? Ei kai näin pienillä viikoilla vielä. Aivan hirveät on kuukautiskivut, vuoto ei ole mitään erityisen runsasta, ainakaan vielä. Mieli maassa, miten tästä muka ikinä uskaltaa yrittää uudelleen?
Minä sain ekassa raskaudessa selkeän haamun dpo10. Mutta voihan se kiinnittyminenkin tietysti tapahtua eri raskauksissa eri aikaan eli plussa tulla myöhemmin. Tänään ei kyllä ollut haamun häivähdystäkään (tihrustin testiä joka kuvakulmasta useamman eri lampun alla).
No, pianhan se varmistuu. Minulla on luteaalivaihe vakaasti 12 päivää. Jos tulee menkat, niin sitten ostan kyllä viikonlopuksi jotain hyvää viiniä...![]()
Mutta niinku muutkin jo sanoneet, niin varhaisessa vaiheessa mennään ja raskaudet tosiaan on kaikki erilaisia.
Mäkin oon jo etukäteen miettinyt, että mitä kaikkea sitten teen, jos en olekaan raskaana. Viiniä ja sushia nyt ainakin.
Tänään käyn ehkä ostamassa testin, mutta koitan malttaa vielä testauksen kanssa. Katsotaan fiiliksia sitten huomenna aamulla.. 
Minäpä tulen takaisin huutelemaan tänne. Eilen illalla alkoi vuoto, tänä aamuna Digi näytti raskaana 1-2 vkoa, mitä se näytti myös viime viikon maanantaina. Eli kesken meni ilmeisesti vkoöa 5+3. Nyt vaan aivan ihmeissäni että mitähän nyt pitää tehdä? Odottaa niin kauan kun r-testi näyttää puhdasta negaa, ja sitten alkaa tikuttaa ovulaatioo? Pitääkö mennä jonnekin ultraan tai verikokeeseen? Ei kai näin pienillä viikoilla vielä. Aivan hirveät on kuukautiskivut, vuoto ei ole mitään erityisen runsasta, ainakaan vielä. Mieli maassa, miten tästä muka ikinä uskaltaa yrittää uudelleen?

Voi ei.Tuleeko ihan kirkasta verta? Sinuna soittaisin neuvolaan.