Hei mä tuun tänne ketjuun ihmettelemään,raskaustestin teen ehkä huomenna jos rohkenen. Raskautta ollaan yritetty ahkerasti ja tunnollisesti. Menkat alkoi päivää ennen laskettua kierron alkua eli 19.7 ja loppuikin sitten seuraavana iltana yllättäen. Vuoto kirkasta verta. Aika paljonkin, mutta normaalin rajoissa. Kumpanakaan päivänä ei klönttejä eikä ruskeaa vuotoa. Laitoin tampoonin 20.7 pitkästä aikaa (yli puoleenvuoteen en oo käyttänyt) ja vuoto loppui siihen suunnilleen. Ei sen jälkeen tullu kuin pyyhkimällä. Side puhdas aamulla (en siis enempää tampooneja laittanut) . Mitä ihmettä? Mietin jo että tampooni tyrehdytti veren ja siellä on joku tukos. No ei kai? Toivoin kovasti olevani raskaana, mutta 22.7 aamulla housuissa rusehtavaa vanhaa verta. Luulin että nyt sitten alkaa ne oikeat viiden päivän menkat. Mutta ei muuta kuin puoli päivää siteeseen tuli jotain rusehtavaa ja sitten loppui. Oon nyt pohtinut ja laskeskellut että se saattoi olla runsas kiinnittymisvuoto joka tuli 2pv ja vielä joku vanha veri ulos myöhemmin.
Näitä oireita mulla on, jotka saattais viitata raskauteen:
Etova olo muutamana iltana.
Vatsa sekaisin pari pv
Välillä lämmin ja välillä kylmä
Vatsa turvonneena jo pitkään
Nenä vuotaa verta herkästi
Tänään tuli afta huuleen
Limakalvot kuivat
Tuntuu että olisi tyhjä vatsa koko ajan mutta ei tiedä mitä tekisi mieli syödä
Jotkut hajut ehkä huomaan herkemmin tai kuvittelen vaan
Vähän sellanen kumma olo että olis kipeäksi tulossa.
MUTTA ihme ja kumma mun mieliala on pysynyt tasaisena! Eikä väsymys ole tavallista suurempaa.
Voiko olla kiinnittymisvuoto noinkin paljon että 2 pv vuotoa? ( Ei siis tiputtelua) Vai oliko biokemiallinen raskaus?.
En ole itse kuullut tai kokenut runsaita kiinnittymisvuotoja mutta jokainenhan meistä on yksilö, niin en myöskään poissulje semmoista vaihtoehtoa. Testeistä vinkkaan, että ei ainakaan rfsu, niillä saa liiaksi vääriä viivoja. Kaikista paras on Clear Blue:n digi viikkonäytöllä, on herkkä ja antaa selkeän tuloksen! Itse plussasin sillä jo dpo 9 :angelic: Tule kertomaan sit, miten kävi, kun uskaltaudut testaamaan!
Kiitos ja anteeks

mut ylihuomenna testaan paremmin.