Testasin vielä aamulla ja nyt illalla. Pyysin miestää tuomaan pregchekin jos antaisi selvemmän tuloksen niin toi samoja rfsun. Alavatsaa nippailut pari päivää. Toivon nyt kunnon plussa-aaltoa kaikilleView attachment 104272 View attachment 104273
Kauniisti vahvistunut!

Onnittelut!

Muita samoilla fiiliksillä?
Dpo 5 ja ostin yhden herkän testin (niiden kassista löytyneiden kuuden testin jatkoksi). Mut kun ne kuus on normivahvuisia... 

talleteltiin Cluen mukaan dpo-2 päivänä ja vaikka tuo on kai periaatteessa ihan mahdollinen päivä niin ei oo usko mitenkään kauheen korkealla että olisin raskaana, varsinkin kun eka kierto vasta kyseessä. Oon luvannut itselleni etten testaa ennen kuin / jos menkat on vähintään 5 päivää myöhässä. Jossain kaapin pohjalla taitaa olla rfsu ja jonkun merkin puikkotesti viime vuodelta. 

Oma kokemukseni on ainakin, että sitä kummasti käy kärsimättömäksi, vaikka miten on alun perin päättänyt, että tässä otetaan ihan rennosti vaan eikä ainakaan tihrustella testeistä haamuja jo varhaisilla päivillä.
.. Mies kyllä vain nauroi ajatukselle, mutta kokeiltava kai silti on
Ihana pikku toukka. Ja olin itse silloin aika onneton, niin tuntuu, että se aika meni ihan ohi.
Voi miten toivon, että toisen lapsen kanssa saan korjaavan kokemuksen.
Mutta silti kaikki oli oikein hyvin! Hankin silloin oman mielenrauhan vuoksi kotidopplerin (muistaakseni joskus rv 10 alkaen?), josta olikin apua siihen asti, että vauvan liikkeet alkoi tuntea.