Raskaaksi 2021

Tulen nyt ihan törkeästi omanapailemaan, mutta tänään olin aamulla naistenpolilla viime viikon tuulimunadiagnoosin vuoksi ja mitä ihmettä, sieltä löytyikin 7+3 vastaava alkio sykkeellä :love7 Omien laskujen mukaan tänään olisi 7+6, joten alkio vastaa ihan hyvin omaa arviota. Tämän päivän ultraaja sanoi, että jos kattoo väärästä kulmasta, niin kohtu näyttää tyhjältä, mutta onneksi katsoi huolellisesti, koska muuten olisin saanut lääkkeet tyhjennykseen. Rusehtavaa tiputteluvuotoa on ollut edelliset kolme viikkoa, nyt jo vähenemään päin, joten uhkaava keskenmeno on edelleen. Nyt kuitenkin otan päivä kerrallaan enkä murehdi liikoja, koska itse en voi tähän tilanteeseen vaikuttaa.

En vielä osaa oikein käsittää koko asiaa, koska tässä on nyt käsitellyt viimeisen viikon tuulimunaa ja sitä, että raskautta ei edes ole. Nyt pitäisi taas asennoitua siihen, että tässä ollaankin raskaana.

Mieletöntä miten hurja tilanne! Paljon tsemppiä ja toivotaan että kyytiläinen on ja pysyy tiukasti mukana :Heartred Varmasti melkoinen vuoristorata käsiteltäväksi tuollainen :wideyed:

Kiitos kysymästä! :Heartred:shy:

Odottelen vieläkin niitä km jälkeisiä ekoja menkkoja. :eek: alkaa olla aika pitkä tää eka kierto. :shifty:

Jos ei ala tänään näkymään niin täytyy ehkä huomenna kaivaa joku testi esille. o_O

Miten siellä jaksellaan? :Heartred

Jännittää sun puolesta! Halutaan sitten nähdä kuvaa! :smiley-bounce013

Kp 1 tänään, yritän positiivisella mielellä uuteen kiertoon :smug:

Kiitän kaikkia onnitteluista, ei tätä oikein vielä tajua yhtään! Olin niin asennoitunut menkkoihin ja negaan että en edes oikein tajua olevanikin nyt raskaana :grin

Varsinkin kun tosiaan oireen oirettakaan ei ole havaittavissa, yleensä ennen plussaa on edes jotain ollut. Vuoto näyttää nyt onneksi lakanneen, ehkä se tästä hiljalleen mieleen iskostuu että meille olisi maaliskuinen ehkä tulossa. :love7

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin, niin kp 1 pettymyksiin, ovulaation metsästykseen kuin piinapäiville! Toivottavasti kaikki lupaavat haamut vahvistuvat kunnon haamuiksi ja saadaan plussa-aalto! :wav Toivon koko sydämestäni plussaa kaikille täällä, ketjua tovin jo taustailleena :Heartbigred

Minä jään tänne vielä joksikin aikaa edelleen seurailemaan.

Mun Flokin kyllästy tänään menkkojen odottamiseen. :hilarious:

Ilmoitti vaan aamulla, että : "palaillaanpa asiaan sitten, ku sun vuoto vihdoin alkaa. :cool:"

Ei taida ymmärtää keskenmenoja. :hilarious:

Lähti varmaan mökille. :laughing002

Liitteet

• Screenshot_20210630_172333_org.iggymedia.periodtracker_edit_82215785376517.jpg
    Screenshot_20210630_172333_org.iggymedia.periodtracker_edit_82215785376517.jpg
    149.3 KB · Katsottu: 184
  • Screenshot_20210630_172343_org.iggymedia.periodtracker_edit_82227426970265.jpg
    Screenshot_20210630_172343_org.iggymedia.periodtracker_edit_82227426970265.jpg
    140.7 KB · Katsottu: 181
No nyt on jänniä tilanteita monella! :nailbiting: Tsemppiä itse kullekin.

Itsellä on lähinnä tyhmä olo. Tänään alkanut tulla ensimmäisiä viitteitä oviksen lähestymisestä, siis kehoon, tikuissa ei tapahdu mitään. :meh: Mahaa turvottaa, vaikka syömiset on juhannuksen jälkeen ollut kunnossa. Menkkakipuja ja kosteusvaurioita, vähän pahoinvointia. Talletteluista on vaan nyt pakko pitää jo taukoa, ei yksinkertaisesti päästä maaliin, kun on jo niin monta päivää alla. En tiedä miksi sain päähäni, että piti aloittaa jo näin aikaisin ja vähempikin varmaan riittäis. Noh, tyhmästä päästä kärsii nyt koko vauvaprojekti. :rolleyes: Vaikka ei nyt vielä tarvitsekaan kirvestä heittää kaivoon. No, jos ei tästä tuu tärppiä, niin ens kierrossa on taas viisaampi. :grin Ollapa nuori, sillon sitä läiskyteltiin kokopäivä-jokapäivä kusivehkeitä yhteen, eikä tuntunu missään! :hilarious:

Mun Flokin kyllästy tänään menkkojen odottamiseen. :hilarious:

Ilmoitti vaan aamulla, että : "palaillaanpa asiaan sitten, ku sun vuoto vihdoin alkaa. :cool:"

Ei taida ymmärtää keskenmenoja. :hilarious:

Lähti varmaan mökille. :laughing002

Mulla oli tää sama ilmotus pitkään. :grin Mulla kesti 25 päivää tyhjennyksestä, että alkoi menkat.

Mulla oli tää sama ilmotus pitkään. :grin Mulla kesti 25 päivää tyhjennyksestä, että alkoi menkat.

Täällä kp35 tyhjennyksestä menossa. Normikierto n.26pv.
Toki mulla oli sitä hcg:tä veressä vielä melkee kolme viikkoa kaavinnasta. Se varmaan tekee tästä kierrosta pitkän.

Täällä kp35 tyhjennyksestä menossa. Normikierto n.26pv.
Toki mulla oli sitä hcg:tä veressä vielä melkee kolme viikkoa kaavinnasta. Se varmaan tekee tästä kierrosta pitkän.

Kauan sulla on menny siitä, kun sait negan testin? Mä testasin, kun vuodot väheni 31.05. ekan negan ja menkat tuli nyt 17. päivä.

Kiitän kaikkia onnitteluista, ei tätä oikein vielä tajua yhtään! Olin niin asennoitunut menkkoihin ja negaan että en edes oikein tajua olevanikin nyt raskaana :grin

Varsinkin kun tosiaan oireen oirettakaan ei ole havaittavissa, yleensä ennen plussaa on edes jotain ollut. Vuoto näyttää nyt onneksi lakanneen, ehkä se tästä hiljalleen mieleen iskostuu että meille olisi maaliskuinen ehkä tulossa. :love7

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin, niin kp 1 pettymyksiin, ovulaation metsästykseen kuin piinapäiville! Toivottavasti kaikki lupaavat haamut vahvistuvat kunnon haamuiksi ja saadaan plussa-aalto! :wav Toivon koko sydämestäni plussaa kaikille täällä, ketjua tovin jo taustailleena :Heartbigred

Minä jään tänne vielä joksikin aikaa edelleen seurailemaan.

Apua en muista onnittelinko sua, jos kyllä niin tulee uudestaan :laughing002 ONNEA! :Heartbigred

r5c83I

Heipähei!

Tämmöinen ihme hailura piirtyi hitaasti rfsun herkkään testiin. Nyt on dpo 7 tai 8 menossa. Viimeisin raskaus päättyi km toukokuun alussa.

https://aijaa.com/r5c83I

Mitä mieltä olette?

On kyllä hyvin erikoisen näköinen ja suttuinen tuo testi viiva. :pompus:
En ole itse tuollaista koskaan saanut / nähnyt. :confused005

Toivotaan kuitenkin, että olisi sitä itseään. :rolleyes: :binkybaby

Onko toista testiä kaapissa huomiselle? :)

H
On kyllä hyvin erikoisen näköinen ja suttuinen tuo testi viiva. :pompus:
En ole itse tuollaista koskaan saanut / nähnyt. :confused005

Toivotaan kuitenkin, että olisi sitä itseään. :rolleyes: :binkybaby

Onko toista testiä kaapissa huomiselle? :)

Jooo..niitähän löytyy. Ja en usko että on norm.tulos. mut testailut jatkuu :cat:

Nyt törkeästi omanapailen… Oi hitsi miten osaa olla nännit arat!! :bored: Ikään ei oo ollu näin arat ja alko oviksen aikaan jo, pahenee vaan :facepalm: Vasta dpo2 eli ei se mistään kerro mut on vissiin ollu melkonen hormonihyökkäys nyt oviksesta kun väsyttää ihan julmetusti, pissattaa koko ajan ja nännit on arat. Oikeelta puolen välillä juilii oikeen kunnolla :grin

Että joo, se siitä että näin naisena mitään tjottailla pystyisi, näemmä :angel4

Voi kun samaistun tähän niin 100%! Puoliso lohduttelee, että kyllä se vauva sieltä tulee ku on tullakseen ja ite vaan mietin kuukaudesta toiseen, että miten voin parantaa mahiksia raskautumiseen ja missähän on vika ku ei tärppää :sour: Juhannussaunassaki itkun kans avauduin siitä, kuinka joka hemmetin kuukausi petyn vaan itteeni ja kroppaani ku menkat alkaa kaikista toiveista huolimatta.

Mulla jää ovistikuttelut nyt tästä kierrosta tekemättä, vaikka aikasemmin sitä mietin ja suunnittelin. Ens kierrosta sitten, ku tämä kierto tuskin on The Kierto, ku puoliso lähtee reissuun maanantaina ajaksi X ja ovis pitäis kalenterin mukaan olla torstaina. Kyllä tuo mies meinas, ettei oo paria päivää kauempaa pois, joten ehtis ehkä talletella, mutta saapa nähä.

Omanapa: mulla on nyt tullut eilen illalla ja tänään aamulla pyyhkiessä hieman punertavaa paperiin... Tein herätessä taas testin, ja edelleen se sama haalukka viiva. Ja juuri hetki sitten vihlaisi muutaman kerran todella kovaa oikealta alavatsasta. Ei hyvältä näytä :sad010Mulla on parin tunnin päästä se labra hcg:n mittausta varten. Mutta nyt kyllä tuntuu siltä että ei tästä vauvaa tule :sorry:

Kiitos ja anteeksi kun saan päivittäin avautua täällä.

mitä hcg näytti?

Takaisin