Ohoo. Eli on siis hyvä mahdollisuus, että on muutakin kuin roskishaamu.
Toivottavasti olisi siis viivan alku.
Tule kertomaan mitä digi sanoo. :)
Ihanaa mökkeilyä!![]()
Minä ilmoittelen ja kiitos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohoo. Eli on siis hyvä mahdollisuus, että on muutakin kuin roskishaamu.
Toivottavasti olisi siis viivan alku.
Tule kertomaan mitä digi sanoo. :)
Ihanaa mökkeilyä!![]()

Ihan uskomatonta! Onneksi kuitenkin oli kivat juhlat kotona lähisuvun kesken. :) Poika sai mm. vauvanuken, jota hän hoitikin oikein hellästi koko päivän. Pakostakin siinä tuli mieleen, että noin se sitten hoitaisi pikkusisarustakin... 
Ei nyt sentään ihan suoraan sanonut, että on yritys käynnissä, mutta silti. Tuntuu, että muutenkin ihan tarpeeksi moni vilkuilee vatsanseutua tavatessa.Onnea plussanneille ja pahoittelut Citrukselle!
Meillä vietettiin eilen esikoisen 3-vuotissynttäreitä. Päiväkodissa oli kokonaan unohdettu, että hänellä oli synttärit.Ihan uskomatonta! Onneksi kuitenkin oli kivat juhlat kotona lähisuvun kesken. :) Poika sai mm. vauvanuken, jota hän hoitikin oikein hellästi koko päivän. Pakostakin siinä tuli mieleen, että noin se sitten hoitaisi pikkusisarustakin...
Mies myös meni möläyttämään äidilleen ja siskolleen, että meilläkin olisi toinen lapsi suunnitteilla (miehen sisko on siis raskaana).Ei nyt sentään ihan suoraan sanonut, että on yritys käynnissä, mutta silti. Tuntuu, että muutenkin ihan tarpeeksi moni vilkuilee vatsanseutua tavatessa.

Ihanaa, että on saanut toivomansa nuken.
pääsee vähän harjoittelemaan tulevaa varten. 
Huomenta. Onko muilla myös näin monta tärppipäivää flow sovelluksessa? Pitäisi niinko joka päivä pupuilla. Ei se minua haittaa mutta miehellä loppuu puhtiIhanaa Juhannusta kaikille ja plussatuulia kaikille tasapuolisesti

Itsellä, kun vatsa on niin vaihteleva kierron ja syömisten yms. suhteen niin se varmasti innoittaa ihmisiä luulemaan ja rohkaisee kyselemään ajattelemattomia.![]()
No, toisaalta myös vaikeuttaa noiden vilkuilijoiden analyysejä, kun en minä nyt voi olla vuosikausia raskaana (ja joinakin päivinä taas sitten en). 
Täällä Saksassa ei valitettavasti oikein saa juhannusfiilistä, kun minulle se on suomalaisen kesän juhla, jota kuuluu viettää kesämökillä. No, ehkä ensi kesänä tullaan taas Suomeen. 

Ei kauhean mukava ole tuo seksin harrastaminen kipujen kanssa, eli pakko pullaksi menee tämä vauvan yrittäminen :banghead:Hyvää juhannusta kaikille!
Mimosa, suosittelen pakkaamaan testit mukaan ellet halua piinailla kuten mä täällä kärvistelen testittävasta ma aamuna pääsen testaamaan ellei menkat ala ennen sitä. Toissapäivän testi näytti mulla negaa, mutta väkisinkin tässä pienen pieni toivonkipinä on hengissä kun ei menkkoja näy, tai edes menkkojen alkuun viittaavaa tiputtelua tai muita tuntemuksia... Kp32/24-34.
Tiedän, että olisi epätodennäköistä kun se toissapäivän testi oli negatiivinen, mutta minkäs tässä toiveikas ihminen ajatuksilleen mahtaa.![]()
Monella jännä juhannus! Toivottavasti tulee juhannusplussia
Kärsiikö muut täällä voimakkaista ovulaatio
kivuista? Sattuu olitpa miten vaanEi kauhean mukava ole tuo seksin harrastaminen kipujen kanssa, eli pakko pullaksi menee tämä vauvan yrittäminen :banghead:
O-Kivut olen tuntenut ensimmäisestä synnytyksestä asti ja nyt kolmannen raskauden (kkm+kaavinta) jälkeen nämä kivut on ihan kammottavia!
Mulla onneksi kestää tuo pahin vaan 1-2h. Tietää ainakin milloin ovuloi. Mulla alkoi joskus 2015 sen jälkeen kun olin täyttänyt 30 kovenemaan ja kävin lääkärissäkin ihme kipujen kanssa, kun alettiin haaveilemaan vauvasta 2017 niin vasta tajusin ne kivut ovulaatio kivuiksi.

Huomenta. Onko muilla myös näin monta tärppipäivää flow sovelluksessa? Pitäisi niinko joka päivä pupuilla. Ei se minua haittaa mutta miehellä loppuu puhtiIhanaa Juhannusta kaikille ja plussatuulia kaikille tasapuolisesti

Onnea plussanneille!
Pahoittelut ja tsemppiä menetyksiä kokeneille ja uuteen kiertoon joutuneille.
Minulla Flo näyttää 9 sinistä päivää
Ja toi vatsan tuijottaminen on todella ahdistavaa. Minulla ainakin vatsan turvotus vaihtelee tunneittain ja päivittäin. Ja jotkut tuntuu heti tavatessa ensin katsovan vatsaa ja sitten vasta silmiin tmv
Kyselen että mitä täällä on muilla kokemusta teroluteista? Onko niillä ehkäisevää vaikutusta? Kävin yksityisellä gynellä eilen. Sain terolut-kuurin ohjeeksi syödä 3 tbl 10 pv ja jatkossa 2 tbl/pv. Sitä ei sanonut kuinka pitkään noita syön. Ja labrat pitää käydä antamassa vielä kp 4-8. Sanoi että toki saa yrittää raskautta nyt koko ajan.
Gyne huolestui tässä kierron vaiheessa niin paksusta kohdun limakalvosta. Näytteet otettu ja niitä nyt piinaan että mikä on tuomio. On myös rakkulaiset munasarjat, eli oon itku silmässä ollut pari päivää
Mahdollinen endo + pco ja oon jo ajatuksen tasolla luopumassa kohdusta ton käynnin jälkeen. Tuntuu että kerta toisensa jälkeen maa romahtaa jalkojen alta. Mies yrittää lohduttaa mutta tuntuu että oon niin yksin tän asian kanssa.
Kaveri yrittää lohduttaa mutta hänen sanat jotenkin tuntuu silti pahoilta tässä vaiheessa.

Toivotaan kuitenkin, että lopulliset diagnoosit olisivat lohdullisempia.
ja samoin ystävä. Varmasti tarkoittaa vain hyvää.
Voimia Irem!
Kurjaa, että sait ikävän kuuloisia uutisia.Toivotaan kuitenkin, että lopulliset diagnoosit olisivat lohdullisempia.
Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta ehkä jollakulla toisella on jakaa omansa.
Ihanaa, että miehesi jaksaa tukea!ja samoin ystävä. Varmasti tarkoittaa vain hyvää.
![]()

Kiitos sanoistasi
Tottakai he hyvää tarkoittavat mutta en pysty kotona kuitenkaan kaikkea päästämään ulos miltä tuntuu.
Toivottavasti ei kuitenkaan ihan lopullista päätöstä sieltä tule, sitä en tiedä miten sen kestäisin. Tässä ajatukset kuitenkin käynyt laidasta laitaan.
Perheen sisällä/lähisuvussa olen tietääkseni ainut kellä tämmöistä on tiedossa ja sitä mielessäni kiroan että mistä nämä tulee. Osittain siksi niin yksinäinen olo. Olen jo niin monta vuotta hymyllä peittänyt sen pettymyksen omaan kehoon.
Anteeks tämmönen runsas avautuminen
Jospa huomenna joku osaisi kertoa tuosta lääkkeestä vähän :)