KP25/30, DPO10
Tämän aamun tikutusten tulos siis edelleen nega.
Mutta valaiskaapa tätä tampulaa kiinnittymisvuodoista tiedon ja omien kokemusten perusteella :)
Eilisen illan ja tän aamun aikana mun valkovuoto on ollut sellaista hyvin hennon vaaleanpunaista tavaraa. Voiko olla mahdollisesti nyt vasta jotain kiinnittymisvuotoo, koska ei mulla muutoin ole tollasta ikinä ollut?
Ja mitä se sitten tarkoittaa noin testaamisen kannalta, eli :
Eikä ole omaa kokemusta kiinnittymisvuodoista (tai en ainakaan muista edellisistä raskauksista), niin olis kiva kuulla miten muilla on tää kiinnittymiskuvio menny.
Tämän aamun tikutusten tulos siis edelleen nega.

Mutta valaiskaapa tätä tampulaa kiinnittymisvuodoista tiedon ja omien kokemusten perusteella :)
Eilisen illan ja tän aamun aikana mun valkovuoto on ollut sellaista hyvin hennon vaaleanpunaista tavaraa. Voiko olla mahdollisesti nyt vasta jotain kiinnittymisvuotoo, koska ei mulla muutoin ole tollasta ikinä ollut?
Ja mitä se sitten tarkoittaa noin testaamisen kannalta, eli :
- Onko mahdollinen kiinnittyminen tapahtunut vasta dpo9 ja testailu on turhaa ainaki dpo12-13 asti?
- Vai meneekö se niin, että kiinnittyminen ollu esim dpo7-8, mutta vuotaa nyt pari päivää jälkijunassa dpo9-10 aikaan?
Eikä ole omaa kokemusta kiinnittymisvuodoista (tai en ainakaan muista edellisistä raskauksista), niin olis kiva kuulla miten muilla on tää kiinnittymiskuvio menny.

Onneks en ehtinyt sitä gyneaikaa varaamaan, olisi varmaan nauranut, jos olisin sinne mennyt valittelemaan omituisia oireita.

Nyt on kuitenkin aihetta vaan iloisille kuningas voittaja uimareille!!)