Raskaaksi 2021

KP25/30, DPO10
Tämän aamun tikutusten tulos siis edelleen nega. :meh:

Mutta valaiskaapa tätä tampulaa kiinnittymisvuodoista tiedon ja omien kokemusten perusteella :)

Eilisen illan ja tän aamun aikana mun valkovuoto on ollut sellaista hyvin hennon vaaleanpunaista tavaraa. Voiko olla mahdollisesti nyt vasta jotain kiinnittymisvuotoo, koska ei mulla muutoin ole tollasta ikinä ollut? :wideyed:

Ja mitä se sitten tarkoittaa noin testaamisen kannalta, eli :
  • Onko mahdollinen kiinnittyminen tapahtunut vasta dpo9 ja testailu on turhaa ainaki dpo12-13 asti?
  • Vai meneekö se niin, että kiinnittyminen ollu esim dpo7-8, mutta vuotaa nyt pari päivää jälkijunassa dpo9-10 aikaan?
Ja niin, omasta dposta ei ole 1oo% varmuutta, koska en sitä tässä kierrossa tikuttanu.

Eikä ole omaa kokemusta kiinnittymisvuodoista (tai en ainakaan muista edellisistä raskauksista), niin olis kiva kuulla miten muilla on tää kiinnittymiskuvio menny. :anyone

Liitteet

• 20210624_075719.jpg
    20210624_075719.jpg
    866.5 KB · Katsottu: 177
Kai se on uskottava :woot: Onneks en ehtinyt sitä gyneaikaa varaamaan, olisi varmaan nauranut, jos olisin sinne mennyt valittelemaan omituisia oireita. :hilarious:

Paljon onnea!! :love7:smiley-bounce013

Heti ovulaation jälkeen alko "menkkakivut" semmoiset aika kevyet, mutta häiritsevät. Ne aiheutti semmoista yleistä huonovointisuutta. Samoin tiputteluvuoto alkoi heti oviksesta. Nyt se kuitenkin loppu, kun menkkojen pitäisi alkaa tänään.

Todella poikkeuksellista minulle. Toki tiputtelua on aina ollut, mutta vasta alle viikkoa ennen menkkoja. Ajattelin, että tää ei voi olla normaalia mitenkään, että varaan gynelle ajan, että saa selvittää onko kaikki kunnossa ja miksi keho ihan sekaisin. Ei ilmeisesti nyt tarvitsekaan. :angelic:

Jännittävää, kun itellä nyt ovulaation jälkeen heti alkoi myös menkkakivut! Toivottavasti enteilis yhtä hyvää:smiley-angelic001 :Heartred

KP25/30, DPO10
Tämän aamun tikutusten tulos siis edelleen nega. :meh:

Mutta valaiskaapa tätä tampulaa kiinnittymisvuodoista tiedon ja omien kokemusten perusteella :)

Eilisen illan ja tän aamun aikana mun valkovuoto on ollut sellaista hyvin hennon vaaleanpunaista tavaraa. Voiko olla mahdollisesti nyt vasta jotain kiinnittymisvuotoo, koska ei mulla muutoin ole tollasta ikinä ollut? :wideyed:

Ja mitä se sitten tarkoittaa noin testaamisen kannalta, eli :
  • Onko mahdollinen kiinnittyminen tapahtunut vasta dpo9 ja testailu on turhaa ainaki dpo12-13 asti?
  • Vai meneekö se niin, että kiinnittyminen ollu esim dpo7-8, mutta vuotaa nyt pari päivää jälkijunassa dpo9-10 aikaan?
Ja niin, omasta dposta ei ole 1oo% varmuutta, koska en sitä tässä kierrossa tikuttanu.

Eikä ole omaa kokemusta kiinnittymisvuodoista (tai en ainakaan muista edellisistä raskauksista), niin olis kiva kuulla miten muilla on tää kiinnittymiskuvio menny. :anyone

Miten laskit tuon dpo 0 alkavaksi, oliko sulla jotain oireita jos et tikuttanut ?

Sun kierron (30) perusteella sulla meinaan voisi hyvin olla vasta tänään Dpo 8, niin silloin tuo sopisi hyvin kiinnittymisvuodoksi.

omakohtaista kokemusta ei itsellä ole 6 alkaneesta raskaudesta

Muokattu viimeksi:
Hei taas kaikille! Siirryn takaisin tänne Helmikuisista, kun eilen todettiin varhaisultrassa tuulimuna. Ensi viikolla aika naistenpolille ja sieltä (taas) tyhjennyslääkkeet kouraan. Toivon niin, että tämä jälkivuoto olisi lyhyempi kuin km raskauksissa ja päästäisiin pian taas yrittämään. Olen niin puulla päähän lyöty tällä hetkellä, kun raskaustestit olivat alusta saakka hyvin vahvoja, jopa vahvempia mitä keskenmenneissä ja lyhyellä pidätyksellä, tuli tosi vahva plussa. Ja oireita oli myös enemmän, mitä aikaisemmissa on ollut. En siis osannut yhtään odottaa, että siellä olisi vain tyhjä raskausontelo.

Miten laskit tuon dpo 0 alkavaksi, oliko sulla jotain oireita jos et tikuttanut ?

Sun kierron (30) perusteella sulla meinaan voisi hyvin olla vasta tänään Dpo 8, niin silloin tuo sopisi hyvin kiinnittymisvuodoksi.

omakohtaista kokemusta ei itsellä ole 6 alkaneesta raskaudesta
Mulla on edellisten kiertojen aikana ollu aika tarkkaan kp15 ovisplussa (tikutettu) ja flo merkkaa sen seuraavalle päivälle, joten oon sen mukaan laskeskellu. Selviä ovisoireita en osaa arvioida varmuudella. Kuvassa kesäkuun flo, ja kp16 on mun edellisten kiertojen laskuopin mukaan ollu tässä kierrossa dpo1.

Saa oikasta jos oon aivan kuutamolla :hilarious: Ja noi sydämethän on siis suojaamaton seksi, enkä oikein pysty niidenkään perusteella arvioimaan, että missä mennään :grin

Huomiselle joka tapauksessa uudet testit oottamassa :wink

Liitteet

• Screenshot_20210624-100016_Flo.jpg
    Screenshot_20210624-100016_Flo.jpg
    131.5 KB · Katsottu: 180
Hei taas kaikille! Siirryn takaisin tänne Helmikuisista, kun eilen todettiin varhaisultrassa tuulimuna. Ensi viikolla aika naistenpolille ja sieltä (taas) tyhjennyslääkkeet kouraan. Toivon niin, että tämä jälkivuoto olisi lyhyempi kuin km raskauksissa ja päästäisiin pian taas yrittämään. Olen niin puulla päähän lyöty tällä hetkellä, kun raskaustestit olivat alusta saakka hyvin vahvoja, jopa vahvempia mitä keskenmenneissä ja lyhyellä pidätyksellä, tuli tosi vahva plussa. Ja oireita oli myös enemmän, mitä aikaisemmissa on ollut. En siis osannut yhtään odottaa, että siellä olisi vain tyhjä raskausontelo.

Voi eiii! :sad015
Kamalaa, että joudutte kokemaan tämän taas. Olen todella pahoillani! :sorry:
Voimia kovasti! :Heartred:Heartred ja pikaista toipumista.

Mulla on edellisten kiertojen aikana ollu aika tarkkaan kp15 ovisplussa (tikutettu) ja flo merkkaa sen seuraavalle päivälle, joten oon sen mukaan laskeskellu. Selviä ovisoireita en osaa arvioida varmuudella. Kuvassa kesäkuun flo, ja kp16 on mun edellisten kiertojen laskuopin mukaan ollu tässä kierrossa dpo1.

Saa oikasta jos oon aivan kuutamolla :hilarious: Ja noi sydämethän on siis suojaamaton seksi, enkä oikein pysty niidenkään perusteella arvioimaan, että missä mennään :grin

Tuo ympyröity päivä on dpo0. :)
Joten jos se pitäisi paikkansa olisi tänään sinulla dpo9. :happy:

Haalea vaaleanpunainen vv kuulostaa lupaavalta! :thumright

Mulla tuli tuossa viime raskaudessa dpo9 aamulla haalean vaaleanpunaista valkovuotoa.
Ei joka vessa reissulla, mutta usein ja jatkui myös dpo10.

Dpo9 testi oli selvä nega, mutta dpo11 rfsu herkässä oli haamujen esi-isä.

Tässä kohtaa mainittakoon, että mulla ei ole ikinä tullut rfsu testeillä viivanpaikkoja tai valeplussia.

Joten siitä rohkaistuneena tein samasta pissasta digin raskaana.

Tässä minun kokemukseni kiinnittymisvuodosta.

Vaikea varmaan tuon perusteella sanoa tarkkaan koska ovis olisi nyt tapahtunut, mutta pitäisin hyvänä merkkinä kuvaamaasi vuotoa. poikkeavana niukkana vuotona ja sopivana ajankohtana voisi sopia kiinnitymisvuodoksi :angelic: mutta sittenhän sen näkee kun jaksaa vielä hetken piinailla :wacky:

pahoittelut citrus :sorry: toivotaan että vuoto loppuu nopeasti!

on: nyt tuli heti käytännön ongelmat ekassa kierrossa vastaan, kun pitäisi lähteä tänään sukuloimaan ja Clue ennustaa ovista perjantaille :bag: voi olla et olisi jo tänään kun limat muuttu eilen juoksevaksi mutta en oo tikuttanut, joten vähän stressi meinaa painaa päälle. Nimim. ”Otetaan nyt alkuun ihan rennosti ” :smiley-ashamed005

Edit typo

Eli tämä laskuri näyttää ovulaation olleen 16.6 eli sen mukaan sulla on tänään vasta DPO 8 eli niinkuin pillow jo sanoikin, ovulaatio päivä on vasta dpo 0 :) Siihen nähden tuo vaaleanpunainen vuoto kuulostaa erittäin hyvälle :hello2

Tässä vertailuksi mun kierron lasku:

13.6 ovulaatio kivut dpo -1
14.6 ovulaatio päivä dpo 0
15.6 dpo 1
Ja tänään siis dpo 10.

Testit negaa ja äsken katsoin että muissakin kierrossa tässä vaiheessa ollut pahoinvointia ja mahakipuja -> menkat. Seuraavaan kiertoon siis :happy8

Citrus90: Suuret pahoittelut!

Muokattu viimeksi:

Suuret pahoittelut, voimia teille :sorry::Heartpink

Pahoittelut Citrus :sorry:

Ja onnea plussanneille! :love017

Täällä dpo 12, kp31/24-34. Edelleen tätiä odotellaan, vieläkään ei mitään menkkoihin viittaavia oireita. Kuitenkin eilinen testi oli selvä nega. Alkais nyt sit vaan jos on kerran alkaakseen, että pääsisi uuteen kiertoon!

Oi miten helpottunut olenkaan! :happy093
Miehen siemennesteanalyysin tuloksissa kaikki kunnossa! :love017 Ihanaa saada kertoa hällekin kaiken olevan ok, kun sitä niin kovin on jännittänyt :happy:
Lääkäri totesi että jos ei ala letroilla raskaus niin inseminaatio olis seuraava askel, mutta näillä näkymin jos ovulaatio lääkkeillä onnaa ja analyysin tulos on kunnossa, onnistuminen vois olla mahdollista :smiley-angelic003

Miehen siemennesteanalyysin tuloksissa kaikki kunnossa! :love017 Ihanaa saada kertoa hällekin kaiken olevan ok, kun sitä niin kovin on jännittänyt :happy:
Lääkäri totesi että jos ei ala letroilla raskaus niin inseminaatio olis seuraava askel, mutta näillä näkymin jos ovulaatio lääkkeillä onnaa ja analyysin tulos on kunnossa, onnistuminen vois olla mahdollista :smiley-angelic003

Jes, mahtavaa! :hello2

Jee, hyviä uutisia! :king

(olisin halunnut tähän kohtaan laittaa tuollaisen siittiö emojin, mutta miksi on vaan surullisia? :dontknow Nyt on kuitenkin aihetta vaan iloisille kuningas voittaja uimareille!!)

Nyt kun stressi on pois niin seuraavaan tikkuun plussa!! :thumright :Heartred

Citrukselle suuret pahoittelut, epäreilua!

Hilla, onnea!

Lillati, mahtavaa!

Harmi, muuta en osaa kommentoida, mut sexiä viitenä päivänä putkeen, oot aika kone :joyful:

Kp 13, aamulla ei ainakaan vielä o-plus, mut jo sinne päin. Ei tarttenu eilen työntää peffoja pakastimeen vaan hoidettiin vauvantekohommat suihkussa, vahva suositus näille keleille. Paitsi et tänään ei ookaan enää kuuma, joten yritän päästä edes lähelle harmin suoritusta ja kaataa ton miehen ihan perinteiselle alustalle!

Muokattu viimeksi:

Hilla, onnea!

Lillati, mahtavaa!

Harmi, muuta en osaa kommentoida, mut sexiä viitenä päivänä putkeen, oot aija kone :joyful:

Kp 13, aamulla ei ainakaan vielä o-plus, mut jo sinne päin. Ei tarttenu eilen työntää peffoja pakastimeen vaan hoidettiin vauvantekohommat suihkussa, vahva suositus näille keleille. Paitsi et tänään ei ookaan enää kuuma, joten yritän päästä edes lähelle harmin suoritusta ja kaataa ton miehen ihan perinteiselle alustalle!

Haluan vaan sanoa että sun kirjoitukset on hauskoja :laughing002

Hilla, onnea!

Lillati, mahtavaa!

Harmi, muuta en osaa kommentoida, mut sexiä viitenä päivänä putkeen, oot aija kone :joyful:

Kiitos kiitos :cool14
En tiiä oisko pitempiäkin putkia mamboilua, jos ukko ei tekis reissutöitä :smiley-ashamed004

Suuret pahoittelut, miten epäreilua elämä osaa olla :sorry:

Takaisin