pikkulintu123
Näppärä viestien naputtelija
Mulla huomen uä, veikkaan ettei mitää oo tapahtunu.. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

No piru, hyvin kulutettuja euroja siis.Noh, katotaan hetki lähteekö noissa tapahtumaan mitään, eipä tässä nyt oikeeta kiirettä oo.
minulla ei muita olekaan 
Voi ei! Tuolle ei taida olla mitään tehtävissä.Meillä tuli vihdoin miehen tulokset. Kaikissa 0%. Oon aika sanaton. Ehkä ne selviää ajallaan, mitä se tarkoittaa. Mutta mulla toinen tuuba tukossa ja miehellä 0% siittiöitä niin ehkä meidän lapsiluku on sitten vain täynnä.En osannut ihan tätä odottaa..
Meillä tuli vihdoin miehen tulokset. Kaikissa 0%. Oon aika sanaton. Ehkä ne selviää ajallaan, mitä se tarkoittaa. Mutta mulla toinen tuuba tukossa ja miehellä 0% siittiöitä niin ehkä meidän lapsiluku on sitten vain täynnä.En osannut ihan tätä odottaa..

Joo, tulokset saapuivat vihdoinkin. En vain ymmärrä miksi mun piti käydä ensin kaikki kokeet läpi aukiolotutkimusta myöten, kun tuo olisi ollut helpoin tutkia heti ensimmäisenä. Se vähän kiukuttaa.Saanko kysyä, onko kyse siis siemennesteanalyysistä?
Todella ikävä kuulla...![]()
KiitosSiittiöitä voi löytyä kivesbiopsialla, jos niitä ei siemennesteestä löydy. Kannattaa tätä tiedustella. Tsemppiä!
Mies puhui, että on menossa siihen nyt seuraavaksi. Tuo asia voi olla ilmeisesti leikkaushoidolla korjattavissa tai juuri sieltä kiveksistä voi ehkä löytyä uimareita. Kiitos tsempistäVoi ei Navene! Oliko eka tutkittu näyte? Varmaan se otettaneen uudelleen ja kivesbiopsiakin vois olla mahdollinen, jos siemennesteanalyysissa ei oo todettu vasta-aineita niin siinä kai (ja korostan tällä tietotaidolla mitä itellä on sanaa kai) mahdollisuuksia vielä korjaantumiseenkin. Ainakin siis kun gyne informoi meitä siemennesteanalyysista, sanoi että eri viikkoina annetut näytteetkin voivat poiketa reilusti toisistaan, eikä ensimmäinen näyte ole välttämättä diagnostinen ellei niitä vasta-aineita sit ole just löytynyt. Toki voin mennä hyvinkin metsään tässä itse, mutta mulla jäi käsitys että yksi ”huonompi” näyte ei ole vielä lopullinen tuomio.
Toki siis haluaisin keksiä sanottavaksi jotain lohduttavaa, eikä spekulaatiot ja hajanaiset tiedot ole sitä. Voimia![]()
Ehkä se voi olla, että näyte otetaan uudelleen jokatapauksessa sitten, täytyy sitä pyytää vielä. Ne muut tulokset olivat ihan raja-arvoissa siinä, siittiöihin liittyvissä luki kaikissa 0%. Miehellä pääsi ihan itku, kun sai tulokset, niin kovasti omaa lasta toivoi. Meillä onneksi on nuo kaksi isompaa poikaa jo minun edellisestä parisuhteesta.
Kuten on jo sanottu, biopsiasta voi siittiöitä löytyä tai kyseessä olla joku tukos tai muu, mikä on korjattavissa. Alkushokki on varmasti melkoinen
vanhemmuus on niin paljon enemmän kuin geenit.

Pitää ehkä huomenna testata kahella eri testillä yhtä aikaa, näkee sitten, onko niissä eroa. Enpä mä edes tiedä yhtään, pitäskö niissä alkaa jotain näkymään tässä vaiheessa vai ei.

Meillä tuli vihdoin miehen tulokset. Kaikissa 0%. Oon aika sanaton. Ehkä ne selviää ajallaan, mitä se tarkoittaa. Mutta mulla toinen tuuba tukossa ja miehellä 0% siittiöitä niin ehkä meidän lapsiluku on sitten vain täynnä.En osannut ihan tätä odottaa..
Toivottavasti se kivesbiopsia toisi teille parempia tuloksia. 
Tänään on tuntunut oikealla puolella selkeää nippailua pidemmän aikaa. Osaisko joku sanoo, mistä tommonen tuntemus voi johtua?![]()
Täällä vahvistutaan. Pelottaa hirveästi että
Menee kesken mutta kai se on normaalia![]()

), kun kaavinnasta on kulunut 2 viikkoa. Luulisi, että silloin pitäisi jo jotain huomattavampaa haalistumista näkyä. :)
), niin ei ole onneksi enään mitään vuotoja eikä kipuja. 

Kiitos ihanasta viestistä ja kaikille muillekin tsempeistä. Ensimmäinen ajatus oli tulla tänne kertomaan tilanteesta, kun ei oikein muille vielä olla puhuttu näistä tutkimuksista.Navene, nyt oli pakko reagoida, vaikka en vakkaristi tässä ketjussa kirjoittelekaan. Ensinnäkin olen pahoillani tuloksista ja toiseksi, tiedän miltä tuo tuntuuKuten on jo sanottu, biopsiasta voi siittiöitä löytyä tai kyseessä olla joku tukos tai muu, mikä on korjattavissa. Alkushokki on varmasti melkoinen
Meillä (ex)mies oli hyvin nopeasti lahjasolujen kannalla sitten kun oli selvää, että biopsiassakaa ei mitään näkynyt. Saatiin ihanat lapset eikä missään ole näkynyt että biologinen alkuperä on 50% jostain muualta kuin vanhemmistavanhemmuus on niin paljon enemmän kuin geenit.
Tsemppiä teille asian käsittelyyn![]()

Kiitos ihanasta viestistä ja kaikille muillekin tsempeistä. Ensimmäinen ajatus oli tulla tänne kertomaan tilanteesta, kun ei oikein muille vielä olla puhuttu näistä tutkimuksista.
Mies oli ehdoton, ettei halua lahjasiittiöitä käyttää, kun olisi halunnut vain täysin meidän yhteisen lapsen. Voihan se olla, että alkujärkytyksen jälkeen ajatukset hänellä vielä muuttuu. Itselleni ei olisi väliä, sillä kaikki lapset ovat yhtä rakkaita vaikkei olisi biologinen lainkaan. Tietysti itselläni on jo kaksi lasta niin tilanne itsellä tietysti vähän eri asetelmasta.
Tiipalle onnea hurjasti! Ihania uutisia tähän väliin. Paljon tarrasukkia masuasukille.![]()

Samaa mieltä kuin pingviiniemo.Isosti voimia sinne ja rakkautta varsinkin miehellesi!!! Kovia tunteita noi on käydä läpi
Edit. Uskon kyllä että miehesi muuttaa mielensä kuiteskin. Munkin mies oli eka ehdoton biologisen lapsen saannista, mutta nyt kun meillä on pikkupoika, niin sanoi ettei sillä oikeastaan olisi edes väliä olisiko saanut alkunsa hänestä vai lahjasiittiöillä. Se rakkaus kuitenkin kumpuaa jostain ihan muualta kuin siitä onko lapsella sama perimä![]()

Tänä aamuna kp 13 kolmatta kertaa putkeen tyhjä ympyrä ovistikkuun. Aamun mittaa kuitenkin aloin tuntea tuntemuksia ja päätin tikuttaa uudelleen 6,5 h pidätyksellä. Nyt tuloksena vilkkuva hymynaama.
Voinko luottaa vilkkuvaan hymynaamaan, vaikka ohje kehottaa ehdottomasti mittaamaan aamuvirtsasta? Takana kuitenkin yön mittainen 6,5 h pidätys.
Huomenna uusi tikutus, jospa päästäisiin pysyvään hymynaamaan.

Meillä on lahjasolut käytössä, kun miehen siittiötuotanto 0%. Toki joillekin se on aivan täysin poissuljettu vaihtoehto, mutta kuten ylläolevat on jo ilmaisseet niin mieli voi alkujärkytyksen jälkeen muuttua. :)Kiitos ihanasta viestistä ja kaikille muillekin tsempeistä. Ensimmäinen ajatus oli tulla tänne kertomaan tilanteesta, kun ei oikein muille vielä olla puhuttu näistä tutkimuksista.
Mies oli ehdoton, ettei halua lahjasiittiöitä käyttää, kun olisi halunnut vain täysin meidän yhteisen lapsen. Voihan se olla, että alkujärkytyksen jälkeen ajatukset hänellä vielä muuttuu. Itselleni ei olisi väliä, sillä kaikki lapset ovat yhtä rakkaita vaikkei olisi biologinen lainkaan. Tietysti itselläni on jo kaksi lasta niin tilanne itsellä tietysti vähän eri asetelmasta.
Tiipalle onnea hurjasti! Ihania uutisia tähän väliin. Paljon tarrasukkia masuasukille.![]()