Raskaaksi 2021

No, uus testi tehty samalla testillä kun eilen (pregcheck liuska 25mlu) ja jonkun haamujen esi-isän sieltä ehkä sain bongattua, mutta vahvat viivalasit päässä eli hyvin voi olla kuviteltua.:pompus: Katotaan näkyykö kuvassa, tuskin :grin viikonlopuksi olis tarkoitus unohtaa testailut...

Dpo 11 / kp 25?

Liitteet

• 3DF54A55-96B2-4E8C-A945-6D55C9866E9D.jpeg
    3DF54A55-96B2-4E8C-A945-6D55C9866E9D.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 250
Nega testattu eilen aamulla, dpo9. Lapsivieraita tulossa kylään viikonlopuksi, niin jätän suosiolla su-ma akselille seuraavan testailun, silloin olisi jo dpo12-13, niin varmasti pitäisi pikkuhiljaa jotain näkyä jos on näkyäkseen :happy8
Fiilis kummallinen, mutta en tiedä kehittelenkö vaan päässäni kaikkea mahdollista ja mahdotonta taas kerran laughing6

Kivaa perjantaita kaikille! :dance011

Tulipa paha mieli Sudensylin puolesta, iso halaus sinne :Heartred

Moonyn testissä vähän niinku haamua näkyvissä :happy119

Omanapa, tänään dpo6. Eli huomenna testailut käyntiin hätähousuna. Flown merkintöjä seuraillut ja ihan samat olot ja oireet samoina päivinä ku edellisessä kierrossa, joten odotukset ei oo kovinkaan korkealla. Mutta nautitaan nyt piinapäivistä ja testailuisra, koska pahimmillaan joutuu taas uuteen kiertoon ja tylsät päivät edessä.
Pessimisti ei pety :sick009

No, uus testi tehty samalla testillä kun eilen (pregcheck liuska 25mlu) ja jonkun haamujen esi-isän sieltä ehkä sain bongattua, mutta vahvat viivalasit päässä eli hyvin voi olla kuviteltua.:pompus: Katotaan näkyykö kuvassa, tuskin :grin viikonlopuksi olis tarkoitus unohtaa testailut...

Dpo 11 / kp 25?

Jotain näkyy! Toivottavasti lähtee vahvistumaan :happy:

ON.
Mulla on jotenkin tosi positiivinen fiilis nyt. Tuntuu, että asiat etenee oikeaan suuntaan.

Hammaslääkärin soittoa odottelen tuosta yhdestä hampaasta ja sain tarkistukseenkin ajan jo kesälle. Hirveen mukana lääkäri ja hoitaja oli, toivottavasti molemmat ovat ensi kerrallakin. Hyvin ottivat huomioon hammaslääkäripelkoni. Ja mieslääkäri lisäksi tuoksui taivaalliselta :rolleyes:

Paino on laskusuunnassa. Hitaasti kyllä, ja ylipainoa on vielä, mutta suunta on oikea.

Säästäminen asuntolainaa varten on käynnissä ja vaikka säästötiliä ei olla vielä avattu, suunnitelma on selvä.

Lasten kanssa menee hyvin, vaikka välillä hermoja koetellaan. Tuliluontoiselle esikoiselle ollaan saatu hyvin pidettyä säännöistä kiinni, vaikka huuto onkin välillä ihan mahdoton.

Ja vauva-asia... No, yritetään olla stressaamatta :rolleyes:

Dpo 11 / kp 25?

Jotain näkyy! :) Pc:n liuskoihin harvoin tulee viivanpaikkoja, joten eiköhän vahvistu parin päivän sisällä! :love017

Dpo 14 ja kaikki menkkatuntemukset hävinny. Alkaispa nyt vaan. :rolleyes:

Toivotaan haamujen vahvistumista niille, joilla haamuja kurkkii tikussa ja hurjasti voimia keskenmenon kokeneille. Omanapailua sitten seuraavaksi. Elikkä nyt eletään jänniä päiviä tänään on kp27/25-32. Vielä en ole testaillut, mutta testipäiväksi sovimme mieheni kanssa maanantain, jolloin olisi menossa kp31. Tämä kierto on siis ensimmäinen kierto missä käytössä geleet. Yhden positiivisen asian olen jo huomannut geleen käytössä, sillä nyt ei ole kierron aikana ilmennyt epämääräistä tiputtelua, joten nyt on toiveet ja odotukset korkealla. ilmoittelen heti maanantaina tikuttelun jälkeen mikä oli tulos:happy::happy3

Kp 27 ja dpo 11. Eilen illalla kohdun alueella poltetta, kohdun suu ylhäällä ja takana. Yleensä jos kohdunsuu on ollut alhaalla, se on tiennyt kuukautisten alkua. Muutaman päivän ajan olen tuntenut myös ajoittaista pahoinvointia, etenkin makean syönnin jälkeen. Lisäksi esikoisen raskaudesta tuttu oire "vatsa jatkuvasti sekaisin" on täällä.

En ole vielä päättänyt testaisinko huomenna vai maanantaina vai mahtaako alkaa kuukautiset ennen.

Toisaalta on sellainen olo, että saattaisin olla raskaana, mutta parin päivän päästä saattaa naurattaa lukea uudelleen näitä oireita, jos olenkin kuvitellut. :hilarious:

Muokattu viimeksi:
Kp 27 ja dpo 11. Eilen illalla kohdun alueella poltetta, kohdun suu ylhäällä ja takana. Yleensä jos kohdunsuu on ollut alhaalla, se on tiennyt kuukautisten alkua. Muutaman päivän ajan olen tuntenut myös ajoittaista pahoinvointia, etenkin makean syönnin jälkeen.

En ole vielä päättänyt testaisinko huomenna vai maanantaina vai mahtaako alkaa kuukautiset ennen.

Toisaalta on sellainen olo, että saattaisin olla raskaana, mutta parin päivän päästä saattaa naurattaa lukea uudelleen näitä oireita, jos olenkin kuvitellut. :hilarious:

Testattaisko maanantaina yhdessä ?:cheers

Flo sanoo oviksen olevan vasta 6 päivän päästä, mutta viimekierrossakin oli viikon myöhässä.. siispä. Tänään bongasin ovislimoja, mutta ovistesti oli hyyyvin hailakka. Nyt onkin ongelma kun testejä on vaan yksi jäljellä. Testaisitteko vielä illalla, vai vasta huomenna? Voisko se hyvin hailakasta nousta jo illaksi plussaksi? Vai mitä jos ovis tuli ja meni ja olin jo myöhässä? Mulla on noi limat olleet aika hyvin oikeessa ja oon saanut niiden viitoittamana plussat kiinni. Nyt mietin oliko testi virheellinen..

tarvin kordinaatit ”täsmäiskua” varten :hilarious: toissapäivänä tuli jo talleteltua mut jos nyt on ovis tuloillaan.. en millään jaksaisi lähteä isoon kauppaan hakemaan testejä:hilarious:

Gynekologi näki että olen ovuloinut ja sanoi että vasemmalta irtoaa sitten. Testasin ovulaatiota mutta negaa vaan. Sitten pissasin cb early testiin ja aamusta kp22 ja näytti tältä.

Ei tietoa oikeasti milloin olisin sitten ovuloinut ja mikä ihme siellä vasemmalla on.

Joko tämä testi on ihan susi tai näyttää räikeää viivaa tai sitten raskaus. Kp17 ja kp18 tuli veristä vuotoa jonka liitin ovulaation, mutta voi tietysti voinut olla kiinnittyminen. Minulla ei nimittäin välivuotoja tule. Toki joskus ovulaation kanssa mutta niin. Pyrin saamaan uuden ajan yksityiselle mahdollisimman pian ja olen soittanut ja ei mitenkään poissulkenut raskautta. Sanoi että näin aikaisessa vaiheessa ei myöskään näkyisi.

Muoks. Siis raskaus ultrassa ei näkyisi.

En tiedä onko tämä joku evaporaatiojuttu mutta testiajalla tuli ja niin mä en ymmärrä. Kierrot mulla lyhimmät ollut jotain 24 päivää et sinällään mahdollista olisi mutta olen aika ihmeissään. Teksti on sama kuin plussa vai ei ketjussa. Voisiko olla sittenkin et kiinnittymiseen liittyvää vuotoa ? Oli punaisenruskeaa ja vaaleanpunaista ja toisena päivänä tuli kerran pari tippaa pikkuhousunsuojaan muttei enempää.

Kuvat liitteenä. Kuivunut ja testiajalla

Liitteet

• 20210520_232751.jpg
    20210520_232751.jpg
    451.1 KB · Katsottu: 225
  • 20210520_120844.jpg
    20210520_120844.jpg
    380.4 KB · Katsottu: 225
  • 20210520_111637.jpg
    20210520_111637.jpg
    451.1 KB · Katsottu: 230
Taidan olla ainut täällä, joka ei "viitsi testailla" Taidan olla niin pessimistinen luonne, että oon loppuun saakka vaan testaamatta. :woot: Noh nyt tuli vv mukana hyvin vähäistä verta, joten viimeiset toiveen rippeet tais mennä siinä. Menkkamainen juiliminenkin vaivaa välillä.

Mitäs mieltä, että pitäiskö sitten testailla yrittämisen aikana, vaikka on aina selkeät oireet ja olo, että ei ole raskaana? Mietin, kun osalla ollut valemenkat ja sitten ei tiedä olevansa raskaana. Onko testaus välttämätöntä?

Taidan olla ainut täällä, joka ei "viitsi testailla" Taidan olla niin pessimistinen luonne, että oon loppuun saakka vaan testaamatta. :woot: Noh nyt tuli vv mukana hyvin vähäistä verta, joten viimeiset toiveen rippeet tais mennä siinä. Menkkamainen juiliminenkin vaivaa välillä.

Mitäs mieltä, että pitäiskö sitten testailla yrittämisen aikana, vaikka on aina selkeät oireet ja olo, että ei ole raskaana? Mietin, kun osalla ollut valemenkat ja sitten ei tiedä olevansa raskaana. Onko testaus välttämätöntä?
mä en myöskään testaa, paitsi jos on tosi vahvat oireet. yk15 menossa ja kemiallisen lisäksi oon kahdessa kierrossa tainnut testata negat. jotenkin sen itse vaan tuntee, onko se raskaus mahdollinen vai ei... testaan siis vasta kun menkkojen pitäis alkaa. täällä menossa dpo12 ja aikaisintaan dpo14 aikomus testata, jos ei yhtäkkiä pärähdä ihan raskaana-olo päälle :) ne menkat kuitenkin yleensä on merkki siitä ettei ole raskaana, ja jos ei ole mitään tuntemuksiakaan, niin en turhaan viitsi testailla menkkojen tultua :rolleyes:

Muokattu viimeksi:

Kyllä mä testaisin viimeistään sillon jos oletetut menkat vaikuttaa jotenkin erilaiselta kuin yleensä. :) Itselläkin tuli ekan raskauden alussa jonkin sortin valemenkat, mutta oli ihan erilaiset kuin normaalisti eikä ollut kipujakaan. Ei mulla silloinkaan ollut mitään tunnetta siitä, että olisin raskaana, oli vaan niin kummalliset "menkat" että sen vuoksi testasin, ja hämmästys plussasta oli suuri.

Mutta sitten taas esim nyt odotan vaan että menkat alkaa (tuntuu siltä), enkä kyllä jaksa testaa jos vuoto alkaa ihan normaalisti kipuineen.

Muokattu viimeksi:
Gynekologi näki että olen ovuloinut ja sanoi että vasemmalta irtoaa sitten. Testasin ovulaatiota mutta negaa vaan. Sitten pissasin cb early testiin ja aamusta kp22 ja näytti tältä.

Ei tietoa oikeasti milloin olisin sitten ovuloinut ja mikä ihme siellä vasemmalla on.

Joko tämä testi on ihan susi tai näyttää räikeää viivaa tai sitten raskaus. Kp17 ja kp18 tuli veristä vuotoa jonka liitin ovulaation, mutta voi tietysti voinut olla kiinnittyminen. Minulla ei nimittäin välivuotoja tule. Toki joskus ovulaation kanssa mutta niin. Pyrin saamaan uuden ajan yksityiselle mahdollisimman pian ja olen soittanut ja ei mitenkään poissulkenut raskautta. Sanoi että näin aikaisessa vaiheessa ei myöskään näkyisi.

Muoks. Siis raskaus ultrassa ei näkyisi.

En tiedä onko tämä joku evaporaatiojuttu mutta testiajalla tuli ja niin mä en ymmärrä. Kierrot mulla lyhimmät ollut jotain 24 päivää et sinällään mahdollista olisi mutta olen aika ihmeissään. Teksti on sama kuin plussa vai ei ketjussa. Voisiko olla sittenkin et kiinnittymiseen liittyvää vuotoa ? Oli punaisenruskeaa ja vaaleanpunaista ja toisena päivänä tuli kerran pari tippaa pikkuhousunsuojaan muttei enempää.

Kuvat liitteenä. Kuivunut ja testiajalla

Ihan selvä viiva näkyy! :woot:

Dpo 14 -> kp 1. Nyt vaan kohti uutta kiertoa. :shifty:

Hellou. Täällä kp 36 ja dpo 9. Aattelin maanantaina testailla. Oireita ei oo yhtään. Toisaalta ei oo kyllä ollu toivoakaan tätä kiertoa kohtaan ton ihme sairastelun takia mut pitää se silti testata iha huvikseen ku kerta puputeltukkin on. :D

on: eilen pc:llä joku haamujen esi esi isä tänään vähän vahvempi selkeästi punertava viiva, ainoo miinus vaan se että jonkin verran oon taas vuodellut eilen niukasti v-pun. limaa ja tänään verta että saa nähdä että mites käy, kuvia ei oo kun en ottanu. tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin.

on: eilen pc:llä joku haamujen esi esi isä tänään vähän vahvempi selkeästi punertava viiva, ainoo miinus vaan se että jonkin verran oon taas vuodellut eilen niukasti v-pun. limaa ja tänään verta että saa nähdä että mites käy, kuvia ei oo kun en ottanu. tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin.

Kirjotin että onko kuvaa testeistä ja samalla luin vasta ettei ole :D höh! Tsempit myös sinne ❤️

Kirjotin että onko kuvaa testeistä ja samalla luin vasta ettei ole :D höh! Tsempit myös sinne ❤️
kiitän tsempeistä, jos ei pysy matkassa niin ei tuu mulle synttärilahja vauvaa pitää vaan toivoo että viivat vahvistuis ja ois oikeen kovin kii ja oikees paikassa :):Heartred

Takaisin