Raskaaksi 2021

:greet025 Minä jatkan nyt matkaa tuolla tammikuisten puolella (ehkä vähän kurkin joulukuisiakin koska edellinen vaaveli syntyi viikko ennen laskettua aikaa) tällä kultahipulla olis la heti siinä tammikuun alussa :love017 Jos kaikki menee hyvin.

Eletyssä elämässä kun on niitä surullisestikin päättyneitä raskauksia niin varovaisen onnellisena odottelen tulevaa :smiley-angelic001 :angel7

tsemppiä teille jokaiselle omiin tilanteisiin!!

:Heartblue :Heartpink :Heartblue :Heartpink :Heartblue :Heartpink :Heartblue :Heartpink :Heartblue :Heartpink
 
mietin jos varaisin seurantaultra aikaa perjantaille, kp 15 silloin. näkyykö siinä, jos ovulaatio onkin jo tapahtunut?
kyllä gynen pitäisi pystyä tulkitsemaan, että onko munarakkula puhjennut (eli "lysähtänyt") vai onko ne kaikki vielä kasvamassa. toki aina ei näe niin hyvin kaikkia rakkuloita ja voi olla epäselvää mikä se johtofolli on tai on ollut, mutta noin periaatteessa pitäisi näkyä.
 
:greet025 Minä jatkan nyt matkaa tuolla tammikuisten puolella (ehkä vähän kurkin joulukuisiakin koska edellinen vaaveli syntyi viikko ennen laskettua aikaa) tällä kultahipulla olis la heti siinä tammikuun alussa :love017 Jos kaikki menee hyvin.

Eletyssä elämässä kun on niitä surullisestikin päättyneitä raskauksia niin varovaisen onnellisena odottelen tulevaa :smiley-angelic001 :angel7

tsemppiä teille jokaiselle omiin tilanteisiin!!

:Heartblue :Heartpink :Heartblue :Heartpink :Heartblue :Heartpink :Heartblue :Heartpink :Heartblue :Heartpink

Toivottavasti minä tulen täältä perässä sinne tammikuisiin :smiley-angelic001
 
Masentaa ihan huolella, kp 6/30, yk6.
Näin unta että tein positiivisen raskaustestin ja olin ihan uskomattoman onnellinen koko pitkän unen ajan.
Ja sit mä heräsin tähän paskaan todellisuuteen :smiley-angry017
 
äää tänään 33/29 ja testi edelleen nega. voisko tää sit olla, että ois ollu kemiallinen ja nyt menkat myöhässä sen takia vai mitä ihmettä? ei oo tällästä heittoa koskaan kierrossa ollut..
 
äää tänään 33/29 ja testi edelleen nega. voisko tää sit olla, että ois ollu kemiallinen ja nyt menkat myöhässä sen takia vai mitä ihmettä? ei oo tällästä heittoa koskaan kierrossa ollut..

Oisko ovis ollut myöhemmin, tikutitko ovista? :)

Paljon onnea plussanneille! :love017 :love017 :love017
 
Onnea elo ja Ulpu! Ja starillakin viivaa havaittavissa! Mahtavaa!!!

Dpo 1,saa vihdoin alkaa laskee päiviä testailuun! Yritän malttaa pitää syyhyävät testisormeni kahlittuina dpo 10 asti. Meillä on kaveriporukassa aina joku plussannu kun toinen on synnyttänyt, joten toiveet on korkealla, mun ystävällä on tänään viikkoja 41, joten yks ulos ja toinen masuun, kiitos!
 
Mulla oli ekan PAS hoidon testipäivä nyt maanantaina. Verikokeeni tulokset nyt jostain syystä tulevat vasta 8.5 la (?!?:wideyed:)

mutta mikä tärkeintä niin PC-liuska näytti tänä aamuna tältä:

:Heartbigred

Vau mitkä viivat! Paljon onnea! Ja myös Ulpulle onnea plussasta! :Heartred
 
Masentaa ihan huolella, kp 6/30, yk6.
Näin unta että tein positiivisen raskaustestin ja olin ihan uskomattoman onnellinen koko pitkän unen ajan.
Ja sit mä heräsin tähän paskaan todellisuuteen :smiley-angry017
Samat fiilikset. Kp 1 ja yk5 täällä :sorry: Näin myös raskaus unen joku aika sitten ja tosi paljon toivoin, että olis ollut enneuni, mutta ei.

Tilasin tosiaan tähän kiertoon ne gelee lisäravinteet. Ehkä taas voisi greippiä syödä ja laitoin miehen syömään foolihappoa. Ja tosiaan liukkari on nyt siittiöystävällinen o_O Jospa nyt tämä olisi meidän kierto.
 
Päätin nyt kuitenkin pistää yrityksen ainakin tämän kuun ajaksi tauolle. Alkaa näyttää yhä todennäköisemmältä, että voisin saada koronarokotuksen viimeistään ensi kuussa. Tulen ihan hulluksi googletellessani, miten iso riski rokotus on raskausaikana (ja korona on tietysti vielä paljon isompi riski). Paljon helpompaa, jos ei tarvitse tehdä sitä valintaa. Vaikka kovasti kuumeiluttaakin, niin ei se nyt yksi kuukausi sinne tai tänne ole niin ratkaiseva asia. Huoh. :rolleyes:
 
Meinasin illalla tulla kirjoittelemaan, että sieltä ne menkat alkoi, kun tuli vähän enemmän rusehtavaa vuotoa. Mutta kuinka ollakkaa, tänään EI MITÄÄN... Mitä mun kropassa tapahtuu ja miksi ne menkat ei ala. :violent001:confused004
 
Päätin nyt kuitenkin pistää yrityksen ainakin tämän kuun ajaksi tauolle. Alkaa näyttää yhä todennäköisemmältä, että voisin saada koronarokotuksen viimeistään ensi kuussa. Tulen ihan hulluksi googletellessani, miten iso riski rokotus on raskausaikana (ja korona on tietysti vielä paljon isompi riski). Paljon helpompaa, jos ei tarvitse tehdä sitä valintaa. Vaikka kovasti kuumeiluttaakin, niin ei se nyt yksi kuukausi sinne tai tänne ole niin ratkaiseva asia. Huoh. :rolleyes:

Totta! Mää kysyin gynen mielipidettä eilen, ja sanoi ettei nää estettä yritysaikana ottaa sitä rokotetta, mutta jos raskaana on niin kehotti oottamaan ekan kolmanneksen ennenkuin ottaisi sen rokotteen :happy:


Onnea Star, Elo ja Ulpu! :love7

omanapa, hyiiiiii mikä fiilis:confused2 vatsa kurnuttaa kuin kasa nälkäsiä rupikonnia, väsyttää ja tunteet menee laidasta laitaan :rolleyes: Aikamoinen hormonilataus pregnylistä :smiley-angelic008

Mies otti ja läks pari tuntia aiemmin töistä, koska ”lääkärin määräys” ja innoissaan kävi kimppuun heti kotiin päästyään :grin Oli vilauttanu gynen tekstiä suunnitelmasta ”yhdynnät tänään ja huomenna” töissä ohjaajalle joka käski et nyt hommiin siitä, kotiin siis :laughing021
Nyt ei kyllä tallettelujen määrästä jää kiinni tämä kierto :smiley-angelic006
 
äää tänään 33/29 ja testi edelleen nega. voisko tää sit olla, että ois ollu kemiallinen ja nyt menkat myöhässä sen takia vai mitä ihmettä? ei oo tällästä heittoa koskaan kierrossa ollut..

Mulla oli testit kirkuvan negat kp28/26 ja 29/26 (herkkätesti). 32/26 plussasin. Dpoista ei tietoa.
 
Takaisin
Top