Raskaaksi 2021

Flo ennustaa ovulaatiota kuuden päivän päähän, kohta alkaa taas ne jännät päivät :grin

Mun pitäisi hoitaa hampaani kuntoon. Poistattaa viisaudenhampaat ja hammaskivi. Toisaalta haluaisi odottaa raskautumisen kanssa sen ohi, mutta toisaalta taas kiirettömään hammashoitoon jonotusaika on jopa 8kk :meh:
Melkein ehtii jo yhden lapsen tehdä odottaessa :rolleyes:
Ja hammaskiven voi ainakin varmasti hoitaa myös raskaana. Viisaudenhampaista en tiedä.

Puhuttiin kyllä, että jos pidetään taukoa yrityksestä. Ja samalla kuitenkin ollaan sekstailtu ilman ehkäisyä :hilarious:
Molemmat tietää, mikä olisi järkevintä. Mutta ei tän kolmannen kuumeilu mikään järjenasia ole missään vaiheessa ollut :grin

Dpo 9. Viime yönä kylkeä kääntäessä voimakasta repivää kipua oik. alavatsassa. Aamulla selkää särki. Pelästyin jo kk alkavan etukäteen, mutta ei ole näkynyt - onneksi. :stop:

Dpo 9. Viime yönä kylkeä kääntäessä voimakasta repivää kipua oik. alavatsassa. Aamulla selkää särki. Pelästyin jo kk alkavan etukäteen, mutta ei ole näkynyt - onneksi. :stop:

Samoissa päivissä mennään, ja samat oireet paitsi repivä kipu ollut koko aamun vihlaisuina. Plussatuulia :smiley-angelic001:smiley-angelic003

Nyt on aukiolotutkimus tehty, ja tosiaan vasen toimi kuin tanssi, oikeasta ei saatu mitään läpi, sanoi ettei se välttämättä tarkoita ettei toimi mutta ainakin toinen toimii. Amh oli hänen mielestä alhainen mutta ei vielä hälyttävä, harmaalla alueella siis. Painonpudostusta pitäisi nyt seuraavaksi pitää prioriteetti ykkösenä, koska jos ei onnistu tässä vuoden sisällä luomusti niin koeputkihedelmöitys on kuulemma seuraavaksi... Että sellasta. Tyytyväinen tuloksiin mutta samalla kauhistuttaa!

Anteeksi kun kysyn, en nyt muista mutta miksi odotatte vielä vuoden tästä eteenpäin jos nyt todettiin että toinen johdin on tukossa ja amh harmaalla alueella? Aloititteko vasta nyt yrittämisen vai mikä homman nimi? Toivottavasti et ota pahalla kun näin yksityiskohtaisesti kysyn :bookworm: Kysyn siksi kun jotenkin oletin että jos on ongelmia niin pääsis heti hoitoihin.

Meillä kp 8 ja oviksen metsästys alkaa kp 10. Toivon että greippimehusta olis apua oviksen bongaamiseen :happy: Jotenki sitä aina lataa isot toiveet jokaiseen kiertoon vaikka luulis jo tietävän paremmin. Yritän pysyä positiivisena yrityksen suhteen vaikka välillä se todellisuus iskee kuin hyökyaalto että, ei sitä tähänkään mennessä ole onnistunut itse raskautumaan. :hungover:

Mä varmaan testaan nuo susipaskat testit loppuun aamuisin jos ei menkat oo alkanut enkä enää ikinä hanki samoja testejä. Ei nuo oo mulla aikaisemmin kauan näyttänyt hyvin. Sofin testeihin tulee todella selkeä viivanpaikka ja mä en tykkää siitä yhtään. Vieressä on selkeä värikertymä.

Musta on hyvin hämmentävää, kuinka paljon joissain testeissä on niin räikeitä viivanpaikkoja. Olkoot testi kuinka halpa tahansa, niin pitäisihän siihen pystyä luottamaan. Etenkin kun usein testejä tekevät sellaiset henkilöt niin kovasti toivoo toista viivaa testiin.

Omanapailua: menkkajomot loppui iltapäivästä. Eiköhän se täti sieltä siltikin tule, mutta mukavampi, ettei alavatsaa jomota koko ajan.

Dpo 9 täällä myös check! Mietin, että onkohan huomenna järkeä uittaa onesteppiä vai onko liian varhain :woot:

milloin teet testin:grin

Oon tehnyt jo niin monta, jotka on vaihtelevasti näyttänyt "muka jotain" (viivanpaikkaa) ja negaa, päätin etten enempää tee vaan odottelen menkkoja. No eiköhän mies tuonu töistä tullessaan vielä yhden testin, jonka teen sit huomenna. :hilarious: Tiedän jo ettei tästä kierrosta vauvaa tule, mut eihän nyt tota testiä voi jättää pölyttymäänkään kuukaudeks. :grin

Mä varmaan testaan nuo susipaskat testit loppuun aamuisin jos ei menkat oo alkanut enkä enää ikinä hanki samoja testejä. Ei nuo oo mulla aikaisemmin kauan näyttänyt hyvin. Sofin testeihin tulee todella selkeä viivanpaikka ja mä en tykkää siitä yhtään. Vieressä on selkeä värikertymä.

Sofeihin todellakin tulee selkee viivanpaikka ja värikertymä:yuck: Ikinä ei itekään tuu hankittua niitä, testailen kans jossain vaiheessa ne pois sit jos ja kun on tarve.

Oli taas sellainen alkuviikko töissä, että mielelläni jäisin pian vapaille :meh:
Eli touhuilu jatkukoon! Kp9 vasta menossa, mitenkä sitä malttaa taas odottaa :rolleyes:

Täällä vihdoin tänään kp 1, yleensä aina 28 päivää kierto ja menkkojen piti alkaa jo maanantaina mutta vasta tänään ja alko kuin hyökyaalto :whacky011 maanantai- ja eilisaamuna tuli molempina tippa niin mietin olisko ollu jotakin yritystä kuitenkin kun myöhästyikin näin mutta sitähän ei tiedä koskaan.. mutta huomisesta aloitan sitten letrot ja uusi kierto täältä tullaan! Eilen oli kamala migreenikohtaus ja itkin tätä yritys asiaa sen pääkivun lomassa mutta eiköhän tästä taas uuteen nousuun päästä, mies ihanasti jaksaa tsempata :love017

Miten monta päivää kiinnittymisen jälkeen menee että testissä näkyy jotain? Mietin vaan jos mulla ois kuitenkin jostain syystä ovis ollut vähän myöhemmin kuin plussasta seuraavana päivänä ja se viime sunnuntain ihan hetkellinen menkkamainen jomotus johtunut kiinnittymisestä. En siis todellakaan tiedä kunhan vaan pohdin. Menkat ei ole vieläkään alkaneet ja nyt on sen testin mukaan jo dpo 14 kun mun luteaali on normaalisti 12. Oireita ei oo yhtään mihinkään suuntaan tällä hetkellä.

Oon seuraillut sivusta kun odotellut omaa kiertoa palaavaksi ja nyt voinen alkaa vähän kuumottelemaan jo :grin
Eilen piti Flo:n mukaan olla ovispäivä mutta testi näytti negaa. Eilen kuitenkin aamupäivällä oli semmoset tuntemukset että jotain tapahtuu, sama tänään tälläkin hetkellä on tuntemuksia.
Sunnuntaina on harjotettu haureuksia, nyt vähän ollaan jännän äärellä! :smiley-ashamed008 en tiedä näistä mitään, voiko siis jotain kiinnittymiskipuja tms olla jo nyt?

Oon seuraillut sivusta kun odotellut omaa kiertoa palaavaksi ja nyt voinen alkaa vähän kuumottelemaan jo :grin
Eilen piti Flo:n mukaan olla ovispäivä mutta testi näytti negaa. Eilen kuitenkin aamupäivällä oli semmoset tuntemukset että jotain tapahtuu, sama tänään tälläkin hetkellä on tuntemuksia.
Sunnuntaina on harjotettu haureuksia, nyt vähän ollaan jännän äärellä! :smiley-ashamed008 en tiedä näistä mitään, voiko siis jotain kiinnittymiskipuja tms olla jo nyt?

tää ei oo mitään varmaa tietoa, mutta muistelen että menis oviksesta about viikko kuin kiinnittyy..

Miten monta päivää kiinnittymisen jälkeen menee että testissä näkyy jotain? Mietin vaan jos mulla ois kuitenkin jostain syystä ovis ollut vähän myöhemmin kuin plussasta seuraavana päivänä ja se viime sunnuntain ihan hetkellinen menkkamainen jomotus johtunut kiinnittymisestä. En siis todellakaan tiedä kunhan vaan pohdin. Menkat ei ole vieläkään alkaneet ja nyt on sen testin mukaan jo dpo 14 kun mun luteaali on normaalisti 12. Oireita ei oo yhtään mihinkään suuntaan tällä hetkellä.

Mulla meni noin viikko kiinnittymisestä että näkyi testissä. :) Tein testin myös 3pvä oletetun kiinnittymisen jälkeen, jolloin näytti vielä negatiivista. Kiinnittyminen mulla oli vuodon perusteella dpo 6.

Takaisin