Tervetuloa Haukikanto
toivottavasti teillä yritys olisi pian ajankohtainen eikä tarvitsisi kauan odottaa yrityksen aloitusta.
Haaveissaneljäs, harmittaa sun puolesta. Jospa ensi kuussa sun mies päättäisi toisin ja voisit jättää renkaan pois
Mulla on edelleenkin ovulaatiotuntemuksia, nyt jo useamman päivän ollut. Kieltämättä omia hermoja kiristää, kun tietää, että nyt peittoa heilutellessa olisi mahdollisuus raskautua ja mies vaan haluaa odottaa ja miettiä (ja käyttää kumia). Ja joo, tottakai mies saa pohtia, mutta mielelläni se tuumaustauko ei kestäisi montaa vuotta, koska ei tässä ainakaan nuorruta enää.
toivottavasti teillä yritys olisi pian ajankohtainen eikä tarvitsisi kauan odottaa yrityksen aloitusta. Haaveissaneljäs, harmittaa sun puolesta. Jospa ensi kuussa sun mies päättäisi toisin ja voisit jättää renkaan pois

Mulla on edelleenkin ovulaatiotuntemuksia, nyt jo useamman päivän ollut. Kieltämättä omia hermoja kiristää, kun tietää, että nyt peittoa heilutellessa olisi mahdollisuus raskautua ja mies vaan haluaa odottaa ja miettiä (ja käyttää kumia). Ja joo, tottakai mies saa pohtia, mutta mielelläni se tuumaustauko ei kestäisi montaa vuotta, koska ei tässä ainakaan nuorruta enää.

Toki pitkästä aikaa ei tullut sellaista "onpa aivan superihana" -fiilistä vaikka kivalta näyttikin ja ei varmaan ehdittäisi tuota pakkausta edes saada, mutta aina tämä äitiyspakkauksen julkaisu kroonista vauvakuumetta kohottelee asteen jos toisenkin 

Tiedän tunteen kun vuotaa koko ajan ja se ei kyllä ole todellakaan mitään herkkua
Mutta positiivisen kautta, saat nyt imettää ihan rauhassa niin kauan kuin haluat! 

laittelin tänään taas pieneksi menneitä vaatteita myyntiin ja mies kysyi, laitanko myös tuplat myyntiin, johon vastasin myöntävästi.Sitten mies kysyi mites ne toiset rattaat? Heitin siihen, että ne tulee sitten sillle meidän vauvalle ja tähän taas mies vastasi "mitään vauvaa ei kyllä tule ainakaan minun kanssani".
jospa ensi kuussa tärppäisi. Kahden vuoden yrityksen odotus on tullut päätökseen 
. Mulla oli taas niin hurja vauvan kaipuu kun viimeksi kirjoittelin, että lösähti ihan fiilikset miehen kommentin jälkeen
Mutta, ehkäpä aika tekee tehtävänsä vielä senkin asian suhteen, yritän olla optimistinen:angelic:
Tai oon tuon tyylisen vastauksen kerran aiemmin kyllä saanutkin ja teki kyllä mieli vastata että no ehkäpä lähenki tästä kattelemaan uutta ja nuorta viriiliä ukkoa sitten

Hirveä hinku olisi saada sisarusta, tahtoisin vauvat mahdollisimman lyhyellä ikäerolla (itseäni ei olisi haitannut vaikka olisi ollut alle vuosi), vaikka moni sitä kauhisteleekin. Itselläni on isosiskoni kanssa 1v ikäeroa, ja olemme edelleen tosi läheisiä. Tätä samaa haluaisin myös omalle pikkuiselleni. :) Vaikka toki ikäero ei takaa sitä, että minkälaiset välit syntyy.
).