Yleistä alkuvuoden höpinää

Täällä kaikki varmaan siirtyneet jo salaisiin keslusteluihin:cool14

Itse henkkoht lueskelen kyllä molempia sivuja, salaisia ja ei niin salaisia. Sen verran jotenki luppoaikaa tai laiskuutta tai pahoinvoinnista johtuvaa pötkötystä, että tulee roikuttua täällä foorumilla useampaan otteeseen päivän aikana.
 
Itse henkkoht lueskelen kyllä molempia sivuja, salaisia ja ei niin salaisia. Sen verran jotenki luppoaikaa tai laiskuutta tai pahoinvoinnista johtuvaa pötkötystä, että tulee roikuttua täällä foorumilla useampaan otteeseen päivän aikana.
Kiva kuulla että täälläkin on vielä porukkaa ja varmaan moni vielä liittyy.
 
Täällä vielä ollaan, salaiselle puolelle pääsen vasta ensi viikolla :grin
Muoks. Ja ajattelin senkin jälkeen tälläkin puolella pyöriä.
 
Joo samoin kyllä mä ainakin luen molempia :) ja yritän muistaa kommentoidakin :hilarious: monesti tulee luettua ja aattelen että vastaan sitte myöhemmin kun paremmin ehtii ja sitte jää :facepalm:

Täällä luulin jo että pahin pahoinvointi olisi helpottanut mutta pöh, heti jos ei aamusta syö heti jotain niin ihan kammo olo :wtf:
 
Välillä tuntuu, että aika kuluu hitaasti. Toisaalta sitten yhtäkkiä huomaa päivien menneen vauhdilla :grin. Olis kyllä kiva, että olis jo kunnon kevät, mutta eiköhän se aika pian sieltä tule :).
 
Päivän pitenemisen yhtäkkiä on kyllä huomannut täällä! Kauhulla odotan loskakelejä, kun lunta on niin älyttömästi joka paikassa :banghead: Mutta onhan tää yhtä odottelua.
 
Mites muilla menee? On tieten nämä tuskaisimmat odotteluviikot kaikilla kun NT-ultrat alkaa kohta rullailemaan :woot: mä kävin eilen verikokeissa jo ja maanantaina ultra. Olispa kaikki hyvin niin sais jo kertoa asiasta, ei jaksais enää olla puhumatta asiasta :bag: ajateltiin kertoa ainakin perheille ja töissä jos ultrassa kaikki ok, vaikka meillä menee niihin niptin tuloksiin parisen viikkoa. Mutta kyllähän siitä jo suuntaa saa jos ultrassa kaikki ok :)
 
Päivän pitenemisen yhtäkkiä on kyllä huomannut täällä! Kauhulla odotan loskakelejä, kun lunta on niin älyttömästi joka paikassa :banghead: Mutta onhan tää yhtä odottelua.

Täällä Etelä-Suomessa on jo kunnon loskakelit ja aamusin mukavan liukasta. Esikoinen valitti eilen mulle, että ei voi mennä ulos kävelylle, koska hänellä ei ole kumppareita. Noh, sanoin, että lupaatko käyttää niitä kumppareita jos käydään hakemassa? Suora vastaus tuli heti että "EN!" :facepalm: Jotenki arvasin ettei teini voi mitää kumppareita laittaa kunhan vaan napisi ja yritti välttää kävelylenkkiä, haha! Nyt on siis etäkoulussa ja pakkohan sitä on käydä happihyppelyllä. :)
 
Mites muilla menee? On tieten nämä tuskaisimmat odotteluviikot kaikilla kun NT-ultrat alkaa kohta rullailemaan :woot: mä kävin eilen verikokeissa jo ja maanantaina ultra. Olispa kaikki hyvin niin sais jo kertoa asiasta, ei jaksais enää olla puhumatta asiasta :bag: ajateltiin kertoa ainakin perheille ja töissä jos ultrassa kaikki ok, vaikka meillä menee niihin niptin tuloksiin parisen viikkoa. Mutta kyllähän siitä jo suuntaa saa jos ultrassa kaikki ok :)

Ite odotan nt-ultraa et vois sanoa töissä et en oo pitämässä kesällä kesälomaa. Meillä siis kesäloma suunnittelut meneillään ja itellä ajatus pitää vaan pieni osa lomista ja loput säästä äitiysloman jälkeiseen aikaan.
 
Täälläkin kovasti nt-ultraa odotellaan, tosin viikot tuntuu kuluvan vauhdilla! Aika ultraan tuli ja tarkoituksena ois yrittää vaihtaa sitä pois keskeltä päivää, mutta muistan aina vasta illalla kotona jollon ei tietenkään enää voi soitella mihinkään :facepalm: tokkopa tuolla siis enää on aikoja valittavanakaan tällä menolla..
 
Täälläkin kovasti nt-ultraa odotellaan, tosin viikot tuntuu kuluvan vauhdilla! Aika ultraan tuli ja tarkoituksena ois yrittää vaihtaa sitä pois keskeltä päivää, mutta muistan aina vasta illalla kotona jollon ei tietenkään enää voi soitella mihinkään :facepalm: tokkopa tuolla siis enää on aikoja valittavanakaan tällä menolla..

Noin päivät hujahtaa ihan ohi mutta samalla päivät matelee ja tuntuu maailman pisimmältä raskaudelta jo tämä, tuntuu että olen ollut jo ikuisuuden raskaana. Ja viikkoja... alle 9 :excited001
 
Mulle jäi ekasta raskaudesta haamupotkuja eli tunnen vauvan liikkeitä, vaikkei siellä oikeasti mikään liiku. Nyt on tosi hämmentävää, kun on masussa ties mitä tuntemuksia! En millään usko, että voisin vielä tuntea vauvan liikkeitä, mutta jotain elohiiriä vilistää... Mistäs sen sitten tietää, kun vauva oikeasti alkaa liikkua?! o_O
 
Mulle jäi ekasta raskaudesta haamupotkuja eli tunnen vauvan liikkeitä, vaikkei siellä oikeasti mikään liiku. Nyt on tosi hämmentävää, kun on masussa ties mitä tuntemuksia! En millään usko, että voisin vielä tuntea vauvan liikkeitä, mutta jotain elohiiriä vilistää... Mistäs sen sitten tietää, kun vauva oikeasti alkaa liikkua?! o_O

Niinpä. Sama täällä. Oon kyllä ajatellu että ne on pieruja xD viikko 13 menossa. Ois varmaa parin viikon päästä mahdollista tuntea jo ekat liikkeet oikeestikkin. :angelic:
 
Onko täällä muutes vielä paljon sellasia jotka ei pääse salaiseen ryhmään?
 
Täällä vielä myös yks oottamassa salaiseen ryhmään pääsyä. Tuntu hankalalta tää viestien saaminen kasaan kun keskustelu siirtynyt varmasti aika pitkälti jo salaisen puolelle ja täällä aikas hiljasta :rolleyes:
 
Täällä vielä myös yks oottamassa salaiseen ryhmään pääsyä. Tuntu hankalalta tää viestien saaminen kasaan kun keskustelu siirtynyt varmasti aika pitkälti jo salaisen puolelle ja täällä aikas hiljasta :rolleyes:

Huutelet täällä vaan aktiivisesti, ni kyl me vastaillaan!
 
Takaisin
Top