Siihen palan tunteeseen muuten liittyy tosi paljon myös niska/hartia/kaulajumit, oisko sitä? Olikohan termi tälle kurkkurefluksi tai hiljainen refluksi (vauvoilla voi muuten olla myös tätä). Googgelilla löytyy tietoa.
Voi olla kyllä lihaksetkin jumissa, päätetyötä kun teen. Täytyypä tutustua tuohon hiljaiseen refluksiin jos alkaa enemmän vaivata, kiitos vinkistä!
kipu ei tunnu niinkään alavatsalla vaan navan molemmin puolin ja välillä pallean kohdalla, vähän kun olis vatsanpuruja tai vatsatauti alkamassa. Ei nyt mitään niin kipeetä että tarviis kippurassa olla mutta kokoajan kipristelee. Oon yrittänyt googletella mutta tuntuu että joka paikassa puhutaan vaan menkkamaisista kivuista mut ei tää sellasta oo.
rv on nyt 4+6
mulla auttoi lämminvesipullo siihen tosi hyvin, kannattaa kokeilla :)

viime viikolla olin ihan varma ettei oo kaikki kunnossa, kun ei tuntunu ku pientä juilintaa alavatsassa ja tisseis. Mut ei mitään oloja. No ne olot alko sit torstaina ja nyt onki jatkuvasti huonoa oloa... kokoajan saa olla syömässä sillä jos en syö n. 2,5 -3 h välein tulee niin järkky kuvotus. Ajan töihin sellasen makkaratehtaan ohi ja pakko pidättää hengitystä siinä, koska en vaan kestä sitä hajua.. Lisäks vesi on alkanut maistua pahalle ja sellaselle rautaiselle(??) 

sama maskin kanssa, se nostaa nopeasti potenssiin 10...