Raskaaksi 2019

Meillä ei vielä korona juurikaan vaikuta, kun perustasolla ollaan. No maskia toki käytetään kaupassa ja päiväkodilla jne. Tosin tuskin kovin pitkään on rauhallista täälläkään kun muualta Suomesta on lomalaisia paljon. Sillä ei nyt kauheasti tee mieli minnekään ylimääräisiin paikkoihin mennä. Mies toki tekee kotona etätyötä, mutta siitä on tullut tässä vuoden aikana niin normaalia, että kummallisempaa olisi jos kävisi joka päivä toimistolla.:hilarious:

Eilen tuli sen pyyhkäisyvuodon lisäksi ihan pari tippaa verta pikkuhousun suojaan, mutta sen jälkeen ei mitään. Apua, alkaa jännittää!:woot: Voi kumpa olisi kiinnittymistä.:smiley-angelic001

Oliks sulla minkä ikäinen alkio nyt? Koska testiä :rolleyes:
Tänään jo 11 päivää. Kiinnittymiselle olisi eilinen ollut kyllä jo vähän myöhäinen, että mitä lie oli vuoto. En varmaan uskalla tehdä testiä vielä viikonloppuna. Ehkä alkuviikosta, jos menkat eivät maanantaina ala. Ehkä. En tiedä.:hilarious: Eipä ole pitkään aikaan tarvinnut testaamista miettiä. En ole edes varma onko minulla enää testejä. Tai jos on, niin missä.:rolleyes: Mutta voi hurjaa kun pitkästä on aikaa jännittää.:woot:

Mulla tsh oli 3,1 vaikka lääkettä syönyt 3vkoa :( varmaan nostetaan annosta

Mulla tuli vaan ekan hiihtokerran jälkeen nivuset ja ehkä vähän alavatsa kipeeks. Mut kyllä 5pvää ovulaation jälkeen voi olla jo kiinnittymiskipuja :rolleyes:

Ei koronarajoitukset vaikuta mun elämään, hyvä että rajoittaa ja lisääkin sais
Mä ajattelin että joku tasatyöntö kävis tönne vatsalihaksiin, mä en siis hiihtämisestä mitään ymmärrä :excited001

Tänään jo 11 päivää. Kiinnittymiselle olisi eilinen ollut kyllä jo vähän myöhäinen, että mitä lie oli vuoto. En varmaan uskalla tehdä testiä vielä viikonloppuna. Ehkä alkuviikosta, jos menkat eivät maanantaina ala. Ehkä. En tiedä.:hilarious: Eipä ole pitkään aikaan tarvinnut testaamista miettiä. En ole edes varma onko minulla enää testejä. Tai jos on, niin missä.:rolleyes: Mutta voi hurjaa kun pitkästä on aikaa jännittää.:woot:

Voi kuinka jännää!! :woot: odottelen kärsillisenä testi kuvia :angelic:

Ei taida olla tulossa testikuvia tälläkään kertaa. :sad010 Yöllä taas tiputteli ja nyt jo ihan kirkasta punaista vuotoa. Eiköhän ne menkat tästä taas ala. :sad015
Mies lähti viemään lapsen mummolaan ja hakee Kotzonet ja suklaata. Käperryn peiton alle masistelemaan päiväksi. :sorry:

Ei taida olla tulossa testikuvia tälläkään kertaa. :sad010 Yöllä taas tiputteli ja nyt jo ihan kirkasta punaista vuotoa. Eiköhän ne menkat tästä taas ala. :sad015
Mies lähti viemään lapsen mummolaan ja hakee Kotzonet ja suklaata. Käperryn peiton alle masistelemaan päiväksi. :sorry:

Voi ei :sad015 tuleeko vuotoa paljon?
:sad010

SOS apua mulla olis ollu vasta tiistaina ultra Kp11..

Liitteet

• 1614436638451420075886043228881.jpg
    1614436638451420075886043228881.jpg
    20.8 KB · Katsottu: 173
Minkä ikäisiä sulla oli pakastettu?
Nyt viikonloppuna ei tietty saa ketään kiinni, mut jos ma otat heti yhteyttä?

Maanantaina joo pakko soittaa heti aamusta.. Meillä oli siis 5pv ikäisiä kaks ja yksi 6pv ikäinen. Alko vain ressaan kun tänään vasta tosiaan kp8 jos tää nyt taas kusee tää homma :arghh:

Takaisin