Plussa vai ei?

Minäpä en malttanut odottaa aamuun. Ehkä ois pitäny, ehkä ei. Tässä tulos, joka on mun mielestä puhdas nega. Tämä ei nyt ollut se Apteq testi vaan joku apteekin ultra, mut aika samaa kamaa ainakin hintatasoltakin. Missään kohtaa ei tullu mitään muutoksia vaan pysy tän näkösenä 10 min ajan. 20210106_185131.jpg
20210106_185131.jpg

Minäpä en malttanut odottaa aamuun. Ehkä ois pitäny, ehkä ei. Tässä tulos, joka on mun mielestä puhdas nega. Tämä ei nyt ollut se Apteq testi vaan joku apteekin ultra, mut aika samaa kamaa ainakin hintatasoltakin. Missään kohtaa ei tullu mitään muutoksia vaan pysy tän näkösenä 10 min ajan. View attachment 97991 View attachment 97991
Negatiiviselta näyttää minunkin silmään...:sorry:

Minäpä en malttanut odottaa aamuun. Ehkä ois pitäny, ehkä ei. Tässä tulos, joka on mun mielestä puhdas nega. Tämä ei nyt ollut se Apteq testi vaan joku apteekin ultra, mut aika samaa kamaa ainakin hintatasoltakin. Missään kohtaa ei tullu mitään muutoksia vaan pysy tän näkösenä 10 min ajan. View attachment 97991 View attachment 97991
Negalle näyttää valitettavasti minusta. Mutta olen saanut tuolla testillä itse virheellisiä haamuviivoja joten voithan sä sen plussan saada vielä jos menkat ei ole alkanut?
ON:
Olen samanlainen malttamaton. Nyt tein sitten uusintatestin kun se tämän aamuinen meni pipariksi. Eli dippasin sitä aamuista 10s ja kuuluu vain 5s.
Ja wou uskoisin näkeväni sen kauan odottamani :bookworm::nailbiting::dummy: OIKEA haamuviiva!?
20210106_195026.jpg
20210106_194424.jpg

Muokattu viimeksi:
Negalle näyttää valitettavasti minusta. Mutta olen saanut tuolla testillä itse virheellisiä haamuviivoja joten voithan sä sen plussan saada vielä jos menkat ei ole alkanut?
ON:
Olen samanlainen malttamaton. Nyt tein sitten uusintatestin kun se tämän aamuinen meni pipariksi. Eli dippasin sitä aamuista 10s ja kuuluu vain 5s.
Ja wou uskoisin näkeväni sen kauan odottamani :bookworm::nailbiting::dummy: OIKEA haamuviiva!?View attachment 97996 View attachment 97997
Hei kyllähän toi haamulta näyttää Ainakin mä näen! Onpa mielenkiintosta kyllä. Minkähän testin sitä ite uskaltais vielä tehdä, aattelin et teen vielä YHDEN testin ton ekan haamusekoilun takia ja sit lopetan jos on nega.

Täällä jännitän teidän puolesta! Ja toivon, että pääsen taas tiirailemaan omiakin testejä vajaan parin viikon päästä:D

Hei kyllähän toi haamulta näyttää Ainakin mä näen! Onpa mielenkiintosta kyllä. Minkähän testin sitä ite uskaltais vielä tehdä, aattelin et teen vielä YHDEN testin ton ekan haamusekoilun takia ja sit lopetan jos on nega.

Mulle tuli tänään postissa ClearBlue testipaketti,3 testiä...Kaksi on early test eli viivatestiä,1 digitaalinen. En uskalla tehdä varmaan ennen huomista kun ohjeessa mainitaan aamuvirtsa, jos tekee ennen oletettuja kuukautisia. Mulla on nyt kp 25. Tänään pelästyin jo kun tunsin vuotoa,siellä oli tippa verta taas. Ja runsas valkovuoto jatkuu.

Mulle tuli 3kpl Clear Blue testejä postissa. En tiedä erottaako niistä niinkää hyvin kun punaisen viivan testeistä haamuja...se jäänee nähtäväksi. Huomenna aamulla olisi tarkoitus tehdä jos en malta odottaa teen myöhään illalla jo toisen viivatesteistä. :hilarious::oops:
Edit. Ups tuli kaksi kertaa samaa tekstiä,huomaamattani. Anteeksi siitä. Pää pyörii liikaa tässä asiassa tällä hetkellä kun ihan likipitäen menkat alkaa mutta ei ole alkaneet ja ei tiedä kumpaa uskoa,haamuja vai itseä että en olisi raskaana (taaskaan:nailbiting::shifty:).

Muokattu viimeksi:
Mulle tuli 3kpl Clear Blue testejä postissa. En tiedä erottaako niistä niinkää hyvin kun punaisen viivan testeistä haamuja...se jäänee nähtäväksi. Huomenna aamulla olisi tarkoitus tehdä jos en malta odottaa teen myöhään illalla jo toisen viivatesteistä. :hilarious::oops:
En malttanutkaan vaan tein jo nyt...En uskonutkaan saavani kummempaa..iso pettymys. Olisi vaan jaksanut odottaa. En näe tässä kyllä yhtään mitään:eek:o_O
Voi ei...
20210107_171534.jpg

En malttanutkaan vaan tein jo nyt...En uskonutkaan saavani kummempaa..iso pettymys. Olisi vaan jaksanut odottaa. En näe tässä kyllä yhtään mitään:eek:o_O
Voi ei...View attachment 98021
Noi ikkunalliset testit on mun mielestä tosi ärsyttäviä haamujen tms kannalta ku ite näen niissä aina jotaki ihme heijastuksia jotka ei ookkaan välttis viivoja.. Mutta aika tyhjältä sullakin näyttää, eikä! :/

Noi ikkunalliset testit on mun mielestä tosi ärsyttäviä haamujen tms kannalta ku ite näen niissä aina jotaki ihme heijastuksia jotka ei ookkaan välttis viivoja.. Mutta aika tyhjältä sullakin näyttää, eikä! :/

Jep niin on...mutta ajattelin että jos kokeilis kalliimpiakin tässä välillä :sour::wideyed:
Mutta aamuun en jaksanut odotella. Olisi kannattanut jos siitä viivaa olisi halunnut. Aamulla meinaan sain tuollaiseen 10mIU one steppiin haamuviivan. Ja se tosiaan oli aamupissa ja siihenkin eritt.haalean haamun sain. Mutta kiinnittymisvuoto tuli 2 pv sitten ja tänään tippa veristä valkovuotoa joten saa nähdä kuinka käy. Jännää on...:facepalm:

Mä taidan huomenna käydä ostamassa sen Apteq testin, millä plussasin selkeämmin viime raskauden alkuvaiheessa. Mulla on ollu nyt oudon väsynyt olo ja jopa lievää pahoinvointia, voin tosin kuvitella oireet sen ekan haamun takia. Pakko silti varmistaa asia!
Aiotko Avena1234 tehä huomenna aamulla testin?

Mä taidan huomenna käydä ostamassa sen Apteq testin, millä plussasin selkeämmin viime raskauden alkuvaiheessa. Mulla on ollu nyt oudon väsynyt olo ja jopa lievää pahoinvointia, voin tosin kuvitella oireet sen ekan haamun takia. Pakko silti varmistaa asia!
Aiotko Avena1234 tehä huomenna aamulla testin?
Jep aion! Meinaan huomasin äsken vasta ohjeita lukiessani, että erehdyin jälleen testin kastamisajassa,luin nopeasti ja katsoin 5 sekuntia,eiiii...se olisi ollut jos suoraan virtsaa testiin. Kastaa olisi pitänyt 20 sekuntia tuota Clear Blueta. Voi ei..taas meni yksi testi hukkaan...Että ottaa aivoon. No,ei auta muu kun odotella huomisaamua pelon sekaisin tuntein ja jännityksellä.
Minulla oireena on aamuisin rinnat arat ja runsaampi valkovuoto ja ne pari veritippaa jotka tuli. Ja tänään olen ollut kiukkuisemmalla tuulella.

Muokattu viimeksi:
Mä tein nyt PC:n testin ja samanlainen harmahtava haamu tuli kun tossa mun ekassa testissä, näkyy vaan sivusta katottuna. Lisäksi kun neste meni testin läpi, niin toi testiviiva muuttu kokonaan ihan valkoseks? Sit haaleni kun kontrolliviiva meni punaseks. Onks kellään käyny näin?

Täällä tämmöstä.
Must tuntuu et mun viivojentarkastelusilmät ei enää riitä analysoimaan tätä Tosin, puhelinkin on himmeämmällä kun nukutan tässä lasta. Mä varmaan nyt pidän taukoa pari päivää ja sit on pakko taas testata, kun ei noista epäselvistä haamuista eroon pääse!

Takaisin