Plussa vai ei?

Onks kukaan testaillu enää? Ite pidin välipäivän :-D Huomenna taas. Ollu jotenki etova olo ja päänsärkyä. Ja leuka täynnä finnejä!

Me alotettiin tänään ulkoisen jälkeen taas yritys vaikka vasta ke taas verikoe et mikä tilanne hcg arvossa...raskaustesti niin hailu väritön viiva et tuskin mitään virkaa enää. Elimistö ei raskaudu uudestaan jos ei ole valmis siihen.
Et kohta taas sit voi alkaa syynään. Jännää vähäb sinänsä et ei tiedä varmaksi missä mennään...ovislimoja jo muka tuntuu:wideyed:

20210110_202109.jpg
Näkeeks kukaan muu tota haamua... Jännä et ei vahvistu siltikään vaan pysyy tuommosena. Tosin tää oli ip-pissasta, huomenna aamulla sit vielä!

Liitteet

• Screenshot_20210110-201609_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20210110-201609_WhatsApp.jpg
    14.6 KB · Katsottu: 202
Yritin googlata, mutten löytänyt. Pitääkö paikkaansa, että Sofi-liuskat näyttävät hitaammin plussan? Mielestäni olen sellaisen joskus lukenut.:think005
Viime kierrossa mulla oli niitä ekaa kertaa ja värikertymät aiheuttivat silloin tulkintaongelmia. No nyt kun osaan katsoa vain siihen värikertymien väliin, niin ainoa ongelma on että on nega.:grin

Muoks. Tarkoitin siis kysyä, että näyttääkö Sofi ja Pc samaan aikaan haamua? Jos joku olisi vaikka molempia testannut samaan näytteeseen.

Muokattu viimeksi:
Sofi-liuskoista ei ole mulla kokemusta, mutta PC:n testeistä olen plussannut aikaisia haamuja (osoittautunut siis plussaksi) ja Apteq testistä tosin oon saanut vielä vahvempia viivoja aikaisemmin kun pc. Yleisesti PC on mun mielestä luotettava eli selkeitä haamuja en ole saanut koskaan ellen ole tosiaan ollut raskaana.

Sofin 10 miu testit näytti haamuja vasta kun 25miu testitkin näytti. Pc näytti haamua aikaisemmin. Mut sofin testit oli mulla ihan kuraa.

Okei, kiitos. Nämä Sofit mitä mulla on täällä ovat 25mIU herkkyydeltään. Kävin nyt sitten kuitenkin kaupassa ja ostin Pregcheckejä.
Mies harkitsi varmaan olevansa eri porukkaa mun kanssa, kun näki, että mulla kolme raskaustestipakettia tulossa kärryihin.:hilarious: Nyt ei tarvi hetkeen ostella. Huomenna dpo 10 ja pääsee testaamaan.:dance011
Mulla myös PC liuskoista hyviä kokemuksia. Ainoastaan se vähän harmitti, kun viime syksynä km jälkeen en saanut haalistumaan täysin negaksi, aina vaan näkyi joku haamujen esiäiti.

Sama mulla kosmoskukka että pregcheck on niin äärettömän pieneen hirmonimäärään reagoiva etten itsekään saa sitä nyt ulkoisen jälkeen negaksi. Mutta se on testi joka on kyllä näyttää kun on vähänkin hormoonia!

Sama mulla kosmoskukka että pregcheck on niin äärettömän pieneen hirmonimäärään reagoiva etten itsekään saa sitä nyt ulkoisen jälkeen negaksi. Mutta se on testi joka on kyllä näyttää kun on vähänkin hormoonia!
Pahoittelut kohdunulkoisesta. Olen joskus miettinyt, että se on varmaan rankka kokemus, kun on niin epävarma, että meneekö tyhjennys hyvin jne. Jos vaikka menettäisi munanjohtimen samalla, niin ei varmaan paljoa naurattaisi.

No nyt mulla olisi tällainen näöntarkastustesti tässä, niin kuin joku sanoi tuolla raskaaksi21 ketjussa.:grin
Ja en tehnyt itsekään Sofia tästä samasta näytteestä, kun tämä PC näytti ihan negalta, niin mitä turhaan tuhlaamaan. Nyt sitten kun olen tässä valon alla sitä tarkemmin tutkinut, niin onhan siinä joku hailura.:wideyed::woot:
https://aijaa.com/UkQIka

Liitteet

• BBDAFCC5-CC28-4E78-A92B-27509766C90A.jpeg
    BBDAFCC5-CC28-4E78-A92B-27509766C90A.jpeg
    20.6 KB · Katsottu: 324
No nyt mulla olisi tällainen näöntarkastustesti tässä, niin kuin joku sanoi tuolla raskaaksi21 ketjussa.:grin
Ja en tehnyt itsekään Sofia tästä samasta näytteestä, kun tämä PC näytti ihan negalta, niin mitä turhaan tuhlaamaan. Nyt sitten kun olen tässä valon alla sitä tarkemmin tutkinut, niin onhan siinä joku hailura.:wideyed::woot:
https://aijaa.com/UkQIka
No mitäpä tuota syynäämään, selvä viivahan siellä lurkkii! Toivotaan että vahvistuu! :):Heartred

Kiitos tännekin vastauksista! :Heartred Tää foorumi on kyllä ihan paras paikka ollut nyt, kun olen uskaltautunut mukaan kirjoittelemaankin :hello2

Takaisin