Plussa vai ei?

Ainiin piti Kosmoskukka vielä lisätä että itse kokenut nämä herkät(on kahdenlaisia)testit parhaimmiksi kuin muut kuten pregcheck tai se toinen eritt.ohut liuskatesti joita saan Raskauskeijulta mm.ovulaatiotestin kylkiäisenä. Ne on niin ohkasia ettei voi edes nähdä kuin liuskan:sour:
Nämä tilasin Wishiltä. 20kpl maksoi alle 3e. Harmi vaan että kuluttanut viime kierrosa suurimman osan ja lisää ei ehdi tilata. Ja en luota Pregcheckiin enkä muihinkaan. Mietinnässä on kun nämä loppuu mitä seur.ostaisin. suosituksia? Clearblue ei,digitesti ois varmin. Mutta nyt on kp 21 ja tosiaan menkat voi alkaa keskiviikkona tai torstaina jo. Eli ei kauan onneksi enää piinapäiviä.:smug:
Tuon testin onneksi voi tehdä mihin vuorokauden aikaan tahansa lukee ohjeessa. Joten taidan tuhlata vielä yhden tänään. Meni meinaan koko testinotto sähläykseksi kun en saamut rauhassa tehdä sitä(yövieraana oma äiti) ja kastoin sitä liian vähän aikaakin...en 10s kuten ohjeessa.
Tässä vielä yksi kuva...mielipiteitä(?)
20210103_101334.jpg

Muokattu viimeksi:
Tässä vielä hetki sitten tehty. Nyt vaan peukkuja et ovulaatio tulossa ja siitä sitten seurais jotain hyvää tulosta:happy:

Liitteet

• IMG_20210103_112206.jpg
    IMG_20210103_112206.jpg
    35.6 KB · Katsottu: 202
Testiholistina tein vielä yhden tänään..3 testiä jäljellä. Iiik.
Näkyykö haamua teidän mielestänne. Mulla ei viivalaseja ole enää. 20210103_115251.jpg
Kuivuneena tässä
20210103_142103.jpg

Muokattu viimeksi:
Testiholistina tein vielä yhden tänään..3 testiä jäljellä. Iiik.
Näkyykö haamua teidän mielestänne. Mulla ei viivalaseja ole enää. View attachment 97839

Yritin näitä tämän päivän testejä tiirailla mutta mä en kyllä näe näissä mitään. Vaan vielähän tässä on aikaa jos vasta ensi viikolla olis menkkojen tarkoitus alkaa. Muutama päivä ja sitten uutta testiä. :)

Ihan kun tuossa alimmaisessa kuvassa näkyisi ohut viiva?

Iltalenkillä käydessäni niin oli pakko ostaa 2 pkt Pregcheckiä vaikka vannoin etten tee niitä.
Tein nyt ensimmäisen 2h pidätyksellä.
20210103_211613.jpg

En ole koskaan saanut mitään näkyville tässä testissä. Ja nyt näen selkeästi viivan. Ups.
20210103_211515.jpg

20210104_073506-01.jpeg

Huomenta kaikille! Iloisena ja itsevarmana hain RFSU testipaketteja äsken 2 kpl.
On niin varma olo jo että olisin raskaana. Pettymys tietysti voi odottaa ihan nurkan takana,kun ikää jo pian 38 mutta olisiko tämä positiivinen..? Tuossa testi on 5 min.kohdalla kuvattuna eli testiajalla. Tui viiva tuli siis heti. Ja en meinannut uskoa silmiäni koska vasta ylihuomenna menkat alkanee.
Oisiko tämä nyt sitä vihdoinkin..
Mulla tuo testi ei ole ennen antanut noinkaan selkeää viivaa ennenkun menkkojen alkamispv kohdalla.
Rakastelu oli siis 10 päivää sitten.

20210104_163201.jpg

Pregcheck kp 22/24-26
Tänään ostin 2pkt Rfsu liuskatestejä. Jokaiseen tuli jotka tein 2 aamulla,1 nyt illalla samanlainen viiva.
Tässä kuvat
20210104_083527.jpg

Ylempi yli testiajan ja kuivahtanut. Alempi testiajalla salama häikii.
Kolmas testi jossa näkyy myös viiva;
20210104_161138.jpg
20210104_160158.jpg

Kuivana ylempi kuva ja testiajalla tässä;
20210104_144135.jpg

Liitteet

• 20210104_083214.jpg
    20210104_083214.jpg
    33.3 KB · Katsottu: 197
Mikähän tää nyt on olevinaan, mitä raati sanoo? ilmestyi ekan minuutin aikana eikä kadonnu. Ei näy kunnolla normaalissa valossa.
PC-testi, tehty iltapvällä. Näyttäny mulla aina puhdasta negaa jos en oo ollu raskaana.
Mut oudointa on se et mulla loppui kuukautiset kaks päivää sitten? Ja oli oudon lyhyet, 3pvä. Verta tuli kunnolla vaan kaks päivää ja ne loppui yhtäkkiä "kesken" kuin seinään. Sit tuli valkovuodon kanssa eilen ihan pikkasen haaleeta ruskeaa. Ei oo ikinä tommosia menkkoja ollut. Lisäks jäi kokonaan tavalliset hormoninäpyt pois menkkoja ennen ja niiden aikana, enkä ollu ollenkaan huonolla tuulella mitä yleensä vahvasti olen ‍♀️ What.

Liitteet

• 20210105_190453.jpg
    20210105_190453.jpg
    42.5 KB · Katsottu: 310
Mikähän tää nyt on olevinaan, mitä raati sanoo? ilmestyi ekan minuutin aikana eikä kadonnu. Ei näy kunnolla normaalissa valossa.
PC-testi, tehty iltapvällä. Näyttäny mulla aina puhdasta negaa jos en oo ollu raskaana.
Mut oudointa on se et mulla loppui kuukautiset kaks päivää sitten? Ja oli oudon lyhyet, 3pvä. Verta tuli kunnolla vaan kaks päivää ja ne loppui yhtäkkiä "kesken" kuin seinään. Sit tuli valkovuodon kanssa eilen ihan pikkasen haaleeta ruskeaa. Ei oo ikinä tommosia menkkoja ollut. Lisäks jäi kokonaan tavalliset hormoninäpyt pois menkkoja ennen ja niiden aikana, enkä ollu ollenkaan huonolla tuulella mitä yleensä vahvasti olen ‍♀️ What.

Mun silmään näyttää epäonnistuneelta testiltä.
Lisäks, testiä ei saa laittaa paperin / minkään imevän materiaalin päälle. Mieluummin vaikka testin muovisuojan päälle, koska imevä pinta voi vääristää tulosta.

Mun silmään näyttää epäonnistuneelta testiltä.
Lisäks, testiä ei saa laittaa paperin / minkään imevän materiaalin päälle. Mieluummin vaikka testin muovisuojan päälle, koska imevä pinta voi vääristää tulosta.
Hyvä tietää! Alkuun en kyllä laittanut siis, 5min jälkeen otettu kyseinen kuva ja samalta näytti siis ennen tuohon paperille laittamista. Mun mielestä kyllä kans hassun näkönen silti. Kaipa sitä täytyy vaan uusia varmuuden vuoksi aamulla.

Pakko laittaa vielä zoomattu kuva tän päivän testistä. Nään tossa kyllä viivanpaikkaa/haamua. Vertailuna myös tässä kuva edellisen raskauden ekasta haaleesta "plussasta" kp30. Malttamattomuus on kyllä nyt kamalaa. Molemmissa raskauksissa mulla on tullu tosi haaleeta vuotoa alussa, mut oli mulla nyt kaks päivää kirkasta menkkavuotoa. Tosin oli epätavallisen lyhyet.

Liitteet

• Screenshot_20210105-231528_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20210105-231528_WhatsApp.jpg
    14.9 KB · Katsottu: 260
  • Screenshot_20210105-231549_Chrome.jpg
    Screenshot_20210105-231549_Chrome.jpg
    16 KB · Katsottu: 275
Pakko laittaa vielä zoomattu kuva tän päivän testistä. Nään tossa kyllä viivanpaikkaa/haamua. Vertailuna myös tässä kuva edellisen raskauden ekasta haaleesta "plussasta" kp30. Malttamattomuus on kyllä nyt kamalaa. Molemmissa raskauksissa mulla on tullu tosi haaleeta vuotoa alussa, mut oli mulla nyt kaks päivää kirkasta menkkavuotoa. Tosin oli epätavallisen lyhyet.

Kyllä minä tossa zoomatussa kuvassa jotain viivan alkua näen! Toivottavasti vahvistuu <3

Kyllä minä näen haalean plussan tuossa zoomatussa,onnistunut kuva. Mulla ei onnistu nämä valokuvat eikä testitkään aina. Mutta tärkeintä on se mitä itse näkee vaikka olen havainnut itsekin että hyvä kysellä täällä koska muiden silmissä se voi olla totuus (joka jsk ei mitä kaipaisi)kun itse voi kuvitella tai toivoa niin että näkee "harhoja". Toivotaan nyt että molemmilla olisi se oikea plussa kyseessä...

20210106_083705.jpg

Virheellinen testi kyseessä? Ihmeen punaisena oli koko testiajan ja selvästi levisi se väri pitkin testialuetta. Taidan tehdä uuden illemmalla.

Liitteet

• 20210106_042552.jpg
    20210106_042552.jpg
    9.8 KB · Katsottu: 200
^Mulle on käyny josku noin jos oon pitäny pikkasen liian kauan testiä pississä tai kastanu syvemmälle ( ei ylittäny kummiskaan max-viivaa) niin tullu tuommoset reunat.

Mullapa kävi tänään aamulla niin että tein pc:n testin nyt aamulla ja kävi niin et se ei alkanu heti toimimaan eli neste jumiutui siihen upotuskohtaan ja jouduin kastamaan vähän uusiks heti perään jotta viivat näkyi. Kuvaa en nyt ottanut mutta sama homma kun eilen eli sivusta katsottuna näkyi samanlainen haalea viivanpaikka. ‍♀️ Ei mitään selkeetä kuitenkaan tai tummempaa.
Ajattelin käydä ostamassa tänään Apteq-testin ja tehdä huomenna. Viime raskaudessa plussasin PC:llä tommosen samanlaisen haamun ja seuravaana päivänä Apteq-testillä haalean mutta selkeän plussan. Oireena on nyt väsymys, outo särky issiaksessa ja alaselässä. Samoja oireita ollut kahdessa alkuraskaudessa. Jotenkin vaan sellanen tunne että voisin olla raskaana. Eniten hämmentää noi kuukautiset jotka vasta oli.

^Mulle on käyny josku noin jos oon pitäny pikkasen liian kauan testiä pississä tai kastanu syvemmälle ( ei ylittäny kummiskaan max-viivaa) niin tullu tuommoset reunat.

Mullapa kävi tänään aamulla niin että tein pc:n testin nyt aamulla ja kävi niin et se ei alkanu heti toimimaan eli neste jumiutui siihen upotuskohtaan ja jouduin kastamaan vähän uusiks heti perään jotta viivat näkyi. Kuvaa en nyt ottanut mutta sama homma kun eilen eli sivusta katsottuna näkyi samanlainen haalea viivanpaikka. ‍♀️ Ei mitään selkeetä kuitenkaan tai tummempaa.
Ajattelin käydä ostamassa tänään Apteq-testin ja tehdä huomenna. Viime raskaudessa plussasin PC:llä tommosen samanlaisen haamun ja seuravaana päivänä Apteq-testillä haalean mutta selkeän plussan. Oireena on nyt väsymys, outo särky issiaksessa ja alaselässä. Samoja oireita ollut kahdessa alkuraskaudessa. Jotenkin vaan sellanen tunne että voisin olla raskaana. Eniten hämmentää noi kuukautiset jotka vasta oli.

Moi!
Joo havaitsin nyt tehneeni virheen testauksessa...nuo testithän pitää liottaa vain 5s eikä 10 sekuntia. Muistin Raskauskeijun testien ohjeen ja noissa lukee Wishin sivuilla ohje josta äsken luin tuon...
No kotiuduttuani tänään aion kokeilla testiä vielä. Ennen huomisaamun testiä.:smug::hilarious:

Joo aivan! Uutta kehiin sit vaan :)
Itteänikin himottais tehä toi apteekin testi jo nyt jonka kävin ostamassa :o Ois viimesimmästä wc käynnistäkin yli 3h. Mut pitäskö kuiteski malttaa aamulle...

Takaisin