Plussa vai ei?

Antaako nuo raskauskeijun violettikorkkiset raskaustestit kuinka räikeitä viivanpaikkoja?

https://aijaa.com/2Df9MY

En osaa tuohon vastata, vaan itse mietin tässä samaa koska ostin näitä testejä 2kpl. Ekan tein nyt DPO8 päivällä,toisen säästän ensi viikkoon (jos kykenen). Mutta olet siis aiemmin saanut tuolla negatiivisen vaikka näytti samalle,eli onko se siis viivanpaikka vaikka minä(kin) näen tuossa väriä, ihan vaaleanpunaisen viivan näen.

Kenelläkään kokemuksia noista Apteekin Ultrista? Ylempi eiliseltä ja alempi tältä aamulta. Livenä haamu näkyy melko selkeästi, mutta mietin kuinka herkästi nää antaa viivanpaikkaa?

Muoks. En saakaan nyt kuvaa jostain syystä ladattua. Yritän myöhemmin uudelleen... Mutta oisko jollain kokemuksia tosta Ultrasta?

Muokattu viimeksi:
Ei valitettavasti mulla ainakaan niistä kokemusta.
Mulla tänään eka testauspäivä dpo9 ja nopeasti katsottuna ihan kuin jotain näkyisi, mutta tarkemmin katsottuna siinä taitaakin olla ihan valkoinen viiva ja värikertymää vieressä.:think005 Mulla ensimmäistä kertaa näitä Sofi-liuskoja.

Liitteet

• 85A3806E-2FCC-4C59-A48B-F8474825AE1E.jpeg
    85A3806E-2FCC-4C59-A48B-F8474825AE1E.jpeg
    22.6 KB · Katsottu: 274
Mulla tänään eka testauspäivä dpo9 ja nopeasti katsottuna ihan kuin jotain näkyisi, mutta tarkemmin katsottuna siinä taitaakin olla ihan valkoinen viiva ja värikertymää vieressä.:think005 Mulla ensimmäistä kertaa näitä Sofi-liuskoja.
Tää näyttää just värikertymälle viivanpaikan molemmin puolin. Tuossa viivanpaikan jälkeen kertymää voimakkaammin.

Kenelläkään kokemuksia noista Apteekin Ultrista? Ylempi eiliseltä ja alempi tältä aamulta. Livenä haamu näkyy melko selkeästi, mutta mietin kuinka herkästi nää antaa viivanpaikkaa?

Muoks. En saakaan nyt kuvaa jostain syystä ladattua. Yritän myöhemmin uudelleen... Mutta oisko jollain kokemuksia tosta Ultrasta?
No mä sain siihen haamun just mut en tiiä kun en oo toista testiä kerenny tekee..

Mulla on 7 kierron ajalta testikuvia. Paha sanoo onko vika testeissä vai mun kropassa - yks näistä oli varmasti kemiallinen mut sitä ei ees erota noista muista.

https://aijaa.com/D6O7X6

Nää sofit on huonoja testejä :/ Antaa väriekrtymää joka voi hämäävästi näyttää viivalle. On siis tyypillinen vika näissä testeissä.

Apteekin ultrat antaa todella räikeitä viivanpaikkoja ja ihan punaisiakin vääriä viivoja :/

En osaa tuohon vastata, vaan itse mietin tässä samaa koska ostin näitä testejä 2kpl. Ekan tein nyt DPO8 päivällä,toisen säästän ensi viikkoon (jos kykenen). Mutta olet siis aiemmin saanut tuolla negatiivisen vaikka näytti samalle,eli onko se siis viivanpaikka vaikka minä(kin) näen tuossa väriä, ihan vaaleanpunaisen viivan näen.

Siis viikkoa aikaisemmin samanlaisessa testissä ei näkynyt yhtään mitään, ei edes viivanpaikkaa. Saattoihan tuo olla kemiallinenkin, mutta vuoto alkoi runsaana muistaakseni seuraavana iltana. Pc oli puhdas nega. Nyt sit odotellaan, että saa parin viikon päästä alkaa taas testaileen jos kk ei näy :)

Heippa! Mie täällä taas huutelen, nyt vaan ovulaatiotestien kans :D
Yritin löytää ovulaation ns.normi aikaan, kaikki testit viikon ajan täysin negoja. Toissapäivänä ihan puhdas yks viiva, ja alhaalta ylös nyt eilinen aamupäivä, iltapäivä ja sit tää aamupäivä. Voiskohan ovis olla kuitenki tulossa nyt ns.myöhässä?
Ja joo plussa ei oo vielä mut voiskohan jännittää tuleeko se kuitenki :smiley-bounce012

Liitteet

• IMG_20210102_112140.jpg
    IMG_20210102_112140.jpg
    36.6 KB · Katsottu: 197
View attachment 97801
Hei.
Aikaisin testillä liikkeellä,mutta herkällä voi testata 5pv ennen menkkoja. ClearBlue sivut antoi tämän pvm koska saattaa näkyä jo testillä. Joten tein tämän Herkän. Olen edelleen pikkushokissa...
Jospa nyt vahvistuisi ja pysyisi sisällä...
20210102_074809.jpg
20210102_121119.jpg

Taitaa olla viivanpaikka? Rfsu:t taitaa antaa tollasia aika usein? Toinen kuva otettu heti testin teon jälkeen ja toinen vähän myöhemmin.

Liitteet

• 16255296-AAAF-4645-B440-5199C3FC914E.jpeg
    16255296-AAAF-4645-B440-5199C3FC914E.jpeg
    46.7 KB · Katsottu: 260
  • E9FB9233-CE51-4B89-B330-9B715E9DE86A.jpeg
    E9FB9233-CE51-4B89-B330-9B715E9DE86A.jpeg
    43.5 KB · Katsottu: 260
Ei taidakkaan ton kummempia viivoja tulla.. tässä tän iltapäivän..
En kyllä muista koskaan saaneeni näillä ihan tummia viivoja vaikka ovulaatio on ollukki:D

Liitteet

• IMG_20210102_211524.jpg
    IMG_20210102_211524.jpg
    24 KB · Katsottu: 180
Hirveitä kipuja kyllä ollu tänään nyt illalla munasarjassa... Perhana kun täytyy olla tällänen tikuttaja:wtf:

Hirveitä kipuja kyllä ollu tänään nyt illalla munasarjassa... Perhana kun täytyy olla tällänen tikuttaja:wtf:
Olisiko LH huippu sitten ollut yöllä:bored: Kaikki ei saa tikuttamalla kiinni, kivut puhuvat sen puolesta et LH huippu olis ollut jo aiemmin ja nyt on oviksen vuoro:bored:

View attachment 97801
Hei.
Aikaisin testillä liikkeellä,mutta herkällä voi testata 5pv ennen menkkoja. ClearBlue sivut antoi tämän pvm koska saattaa näkyä jo testillä. Joten tein tämän Herkän. Olen edelleen pikkushokissa...
Jospa nyt vahvistuisi ja pysyisi sisällä...View attachment 97802 View attachment 97804
Nämä näyttävät samoilta joita tilasin kerran Ebaysta ja tekivät todella törkeitä viivanpaikkoja. Totesin, että parempi vaan jollain Pc:llä testata. Tosin saihan niillä testiholismiaan toteutettua.:grin Mille tänään näyttää?:)

Nämä näyttävät samoilta joita tilasin kerran Ebaysta ja tekivät todella törkeitä viivanpaikkoja. Totesin, että parempi vaan jollain Pc:llä testata. Tosin saihan niillä testiholismiaan toteutettua.:grin Mille tänään näyttää?:)

Huomenta Kosmoskukka
Ihanaa kun joku kysyy,koska olen ji tehnyt aamutestin.
Tälle One Step näytti (älkää antako kissankarvan häiritä :biggrin kuvassa)
20210103_093917.jpg

En onnistunut ottamaan hyviä kuvia joten pakko muokata terävämmäksi. Tässä se muokattu kuva.
20210103_093705.jpg

Muokattu viimeksi:
Takaisin