Loppuvuoden jutustelut

Äläpä! Sen takia ei edes kerrottu sille, että ollaan lapsettomuustutkimuksissa käyty ja aloitettu lääkitys jne. Ei se tiedä meidän keskenmenoista tai mistään ollenkaan. Ei olla haluttu näistä sen kanssa vääntää ja pahoittaa omaa mieltämme. Tämä sisko on aika suorapuheinen ja jyrkkä monissa asioissa.

Siis mitä, kuulostaa tosi ikävältä! Saako kysyä tiedätkö mikä siis on hänen ongelmansa asian kanssa? :eek: Inhottavaa jos joutuu näin iloisen asian kertomista miettimään tuollaisen käytöksen vuoksi! :sorry: Mulla myös yksi aika suorapuheinen ja jyrkkä kaveri, ei onneksi siis ihan noin lähipiiriä kuin teillä. Mut tiedän että sieltä ei tukea oo tulossa kun saa tietää.. Vaikka muuten onkin mun kaveri ja sillai kiva ihminen, mut jotenkin tässä asiassa (se että odotan lasta itsellisenä) hänellä tosi vahvat mielipiteet asiaa vastaan.. :dontknow Muoks. Ei siis tiedä vielä raskaudesta, mut oon aiemmin puhunut hänelle tästä haaveesta ja silloin suhtautui tosi negatiivisesti asiaan.
 
Siis mitä, kuulostaa tosi ikävältä! Saako kysyä tiedätkö mikä siis on hänen ongelmansa asian kanssa? :eek: Inhottavaa jos joutuu näin iloisen asian kertomista miettimään tuollaisen käytöksen vuoksi! :sorry: Mulla myös yksi aika suorapuheinen ja jyrkkä kaveri, ei onneksi siis ihan noin lähipiiriä kuin teillä. Mut tiedän että sieltä ei tukea oo tulossa kun saa tietää.. Vaikka muuten onkin mun kaveri ja sillai kiva ihminen, mut jotenkin tässä asiassa (se että odotan lasta itsellisenä) hänellä tosi vahvat mielipiteet asiaa vastaan.. :dontknow Muoks. Ei siis tiedä vielä raskaudesta, mut oon aiemmin puhunut hänelle tästä haaveesta ja silloin suhtautui tosi negatiivisesti asiaan.
En ole täysin varma, mutta ilmeisesti suurin ongelma on se, että hänen mielestään ollaan liian nuoria ja oltu liian vähän aikaa yhdessä. Kuitenkin vuoden yhdessä olon jälkeen ostettiin yhteinen asunto jne niin kyllä tässä molemmat ollaan tosissaan toistemme kanssa. Ja minusta 4v yhdessä oloa ei ole mitenkään älyttömän vähän..... Ja ollaan kuitenkin 27 ja 26 eli ei mitään teinejä enää :D

Huh hcg on noussut hyvin. Viime keskiviikkona oli 34 ja perjantaina 87 :love017 :happy093. taidan käydä digin ostamassa, sen pitäisi jo näyttää 2-3vkoa :Heartred
 
En ole täysin varma, mutta ilmeisesti suurin ongelma on se, että hänen mielestään ollaan liian nuoria ja oltu liian vähän aikaa yhdessä. Kuitenkin vuoden yhdessä olon jälkeen ostettiin yhteinen asunto jne niin kyllä tässä molemmat ollaan tosissaan toistemme kanssa. Ja minusta 4v yhdessä oloa ei ole mitenkään älyttömän vähän..... Ja ollaan kuitenkin 27 ja 26 eli ei mitään teinejä enää :D

Huh hcg on noussut hyvin. Viime keskiviikkona oli 34 ja perjantaina 87 :love017 :happy093. taidan käydä digin ostamassa, sen pitäisi jo näyttää 2-3vkoa :Heartred
Kuulostaa kyllä jännältä suhtautumiselta. Tiedän, että tuommonen voi mennä ihon alle vaikka ei haluaisikaan, mutta olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että 4 vuotta on ihan riittävän pitkä aika ennen lasten hankintaa (eikä se yhdessäolon jatkuminen oo usein siitä kiinni onko oltu yhdessä ennen vauvaa kuukausi vai kymmenen vuotta), ettekä tosiaan mitään teinejä ole. Eli anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ongelma tässä kuulostaa olevan enemmän hänen korvien välissään, kuin teidän tilanteesta johtuva.
 
Jippii, heräsin aamulla nenä tukossa. Olis ollut työpäivä, nyt koronatestiin menossa :rolleyes: just tähän väliin tätä kaipasinkin ku rahalle ois ollu tarve ja huomenna starttaa meidän muuttoviikko ja ois pakko olla kunnossa :finger: no joo saanhan mä tästä kai 50 % palkan eli arkipäiväliksan, mut nyt ois huutava tarve rahalle tän muuton ja muiden menojen takia. Ei voi mitään mut miksi aina minä valivali:hilarious:

No mun testi oli odotetusti negatiivinen... Täällä on pakkailutohinat käynnissä ja kauhee stressi ja väsyttää koko ajan. Mitenköhän tästä selvitään.
 
Moi kaikki! :greet025

Varovaisesti tulen tänne kurkistelemaan, kun tänään tuli raskaustestiin kaksi punaista viivaa. 21.8.2021 olisi laskettu aika.

Onko täällä muita, joilla aiemmat lapset on jo isoja? Itellä kaks lasta jo koulussa (7- ja 10-veet) ja vauva-ajoista on siis vierähtänyt jo tovi :nailbiting: Oon kyllä päväkodissa töissä, joten pikkulapsihommien kanssa tulee oltua tekemisissä koko ajan. Pikkasen vaikeeta silti muistaa, millasta se vauva-arki itseasiassa olikaan? :happy3

Heippa kaikille!

Joo, onhan tuossa vähän väliä edelliseen raskauteen, semmoiset 18 vuotta tulee ikäeroa :laughing021

Raskausappeista latasin heti tän vau.fin oman.

Ja nukkumajärjestystä sit uuden tulokkaan kans en jaksa murehtia, esikoinen nukkui aikoinaan ekat pari kk ihan vaunuissa ku ei mahtunut muuta sänkyä huoneeseen enkä todellakaan uskaltanut nukkua vauva vanhempien välissä :nailbiting: Hyvin osasi sit aikoinaan rauhoittua omaan pinnasänkyyn omassa huoneessaan, saatiin me vanhemmat nukkua :wink

Mua on mietityttänyt nyt mun korkea hemoglobiini tänään neuvolassa, 156. Ja tietty menin googlettaan ja ai että mitä kaikkea sieltä sit syyksi vois löytyä :banghead:
Tosin oon syönyt purkista pari kertaa viikossa lisärautaa, eipä sitä tartte nyt tosiaan ottaa.
 
Hui kun tämä on taas niin jännää :nailbiting: Täällä varovasti kurkistelen vaikka keskenmeno pelottaa. 5+0 tänään. Eipä tässä oikein voi muuta kuin odotella ja katsoa miten käy. Mutta... :rolleyes: Kokoajan asia tietysti mielessä ja aika kuluu niin hitaasti :grin

Seitsemäs lapsi tosiaan tulossa jos hyvin menee, ennestään on 11kk, 3v, 5v, 6v, 8v ja 9v :)

Reggie kuulostaa kyllä erikoiselta, voikohan olla jopa kateellinen?o_O Itse en kuullut aikanaan mitään negatiivista vaikka varmasti kaikki yllättyivät kun oltiin seurusteltu vasta 1v kun päätettiin että esikoinen saa tulla jos on tullakseen ja tulinkin heti raskaaksi.
 
Meinasin kertoa mun parhaille ystäville raskaudesta, mutta ennen kuin ehdin, kertoi sen sijaan ystäväni, että heille oli tullut nyt keskenmeno vain muutama päivä plussan jälkeen :sad010 Nyt en kyllä viitsi sitten heti kertoa omia uutisia, kun toisella on suru menetyksestä pahimmillaan. Olisipa ollut ihana hänen kanssaan odotella ihan samoille viikoille vauvoja, mutta nyt kävi heille näin :sorry:
 
Meinasin kertoa mun parhaille ystäville raskaudesta, mutta ennen kuin ehdin, kertoi sen sijaan ystäväni, että heille oli tullut nyt keskenmeno vain muutama päivä plussan jälkeen :sad010 Nyt en kyllä viitsi sitten heti kertoa omia uutisia, kun toisella on suru menetyksestä pahimmillaan. Olisipa ollut ihana hänen kanssaan odotella ihan samoille viikoille vauvoja, mutta nyt kävi heille näin :sorry:

Voi miten kurjaa :sorry: Mulla kans ystävä, joka odotti heinäkuun lopulle vauvaa, kertoi eilen olleensa varhaisultrassa eikä sieltä sit löytynytkään mitään:sad010Kamalaa, kun ei osaa oikein sanoa mitään.:Heartpink
 
Ei kannatakaan kertoa. Oli kamalaa itse kuulla samanlaisessa tilanteessa, kun oma raskaus oli juuri mennyt kesken :sorry:
 
Ei tullut meille elokuista tästä :angel7 Hcg jyrkkä lasku tällä viikolla. Keskenmenoksi totesivat.... Jouluna varmaan sitten vuodan kuin seula vauva uutisten sijaan :sad010Jotenkin sen kuitenkin vain tiesi...
 
Ei tullut meille elokuista tästä :angel7 Hcg jyrkkä lasku tällä viikolla. Keskenmenoksi totesivat.... Jouluna varmaan sitten vuodan kuin seula vauva uutisten sijaan :sad010Jotenkin sen kuitenkin vain tiesi...

Pahoittelut, voimia :Heartpink jospa seuraava tarraisi lujasti kiinni :Heartblue

on tuo vaisto muuten jännä juttu..mullakin oli keskenmenneessä huono fiilis aikoinaan, siitä jo melkein 2vuotta. Nyt parempi fiilis, onko nyt asiat paremmin :smiley-angelic001 vai aika tehnyt tehtävänsä..
 
Ei tullut meille elokuista tästä :angel7 Hcg jyrkkä lasku tällä viikolla. Keskenmenoksi totesivat.... Jouluna varmaan sitten vuodan kuin seula vauva uutisten sijaan :sad010Jotenkin sen kuitenkin vain tiesi...
Eikä, tsemppiä ja pahoittelut täältäkin! Mä tunsin kans keskenmenneessä koko ajan että jokin ei oo kohdallaan. En osaa edes sanoa miksi tarkalleen mut just joku ihmeellinen vaisto se oli. Toivotaan että kaikki menee lopulta hyvin ja ens kerralla saatte pienen syliin asti! :Heartred
 
Meliisa95, ikävä kuulla. Tsemppiä!

Mulle tuleekin nyt lähete diabeteksen takia heti äippäpolille, hyvä juttu! Toivottavasti tulee jo melko pian, niin pääsisi ultraan kurkkaamaan pikkuista. :love7
 
Ei tullut meille elokuista tästä :angel7 Hcg jyrkkä lasku tällä viikolla. Keskenmenoksi totesivat.... Jouluna varmaan sitten vuodan kuin seula vauva uutisten sijaan :sad010Jotenkin sen kuitenkin vain tiesi...

Pahoittelut Meliisa :Heartred Voimia koitokseen.
Toivotaan teille uutta plussaa ja tarraisia sukkia.
 
Onnea Agnes muuton ja synttäreiden johdosta!
 
Eka aamu uudessa kodissa ja synttäriaamu myös :Heartred Pahoinvointi hellittäny jo pari päivää, mut en tiiä johtuuko siitä et oon ollu jatkuvassa liikkeessä.

Ylihuomenna eka neuvola :Heartbigred

Hyvää synttäriä ja onnea myös uudesta kodista :Heartpink
 
Takaisin
Top