Raskaaksi 2019

Eiks teillä voi mennä ilman ajanvarausta?
Mullakin oli verikoelähete ja polin ohjeen mukaan just dpo 16 jos testi plussaa. Mähän olin siellä jonottamassa ennen 7 ekana:hilarious: ja testi otettu tasan 7, tulos näkyi kannassa ennen puolta päivää ja polilta myös tuli vastaus aika pian sen jälkeen kun itse sen näin.

Ainoastaan tiettyihin toimipisteisiin pääsee tiettyyn kellonaikaan, koska korona:banghead: en voi mennä sinne jonottaa pahimmillaan vaik kuin pitkäksi aikaa, koska työt:arghh: ton ajan sain varattua tohon ihan meidän yksikön viereiseen paikkaan, niin pitäis päästä töistä "nopeesti" piipahtaa verikokeessa.

Totta muuten, en ajatellut et korona varmaan rajoittaa. Meillä on vaan yks paikka mistä saa verikokeen otettua ja sinne aina väh. 2vkon ajalta varattu kaikki ajat. Mä tosiaan kävin tammikuussa eikä koronasta silloin tietoakaan. Meillä testattiin toi hcg siinä samassa pisteessä ni sano et muutama tunti menee. Sit jos ne lähettää verinäytteet eteenpäin ni menee kauemmin tietty et saa tulokset. Mä kysyin tätä siinä näytteenoton aikana koska olin yllättäen malttamaton :hilarious:

Mäkin yritin viimeksi oman kunnan labraan päästä. Olisin saanut ajan johonkin yli kk päähän:banghead: koska korona:banghead: onneks tyksin lähetteellä pääsee kaikkiin tykslabin toimipisteisiin, niin pääsi sit sutjakammin verikokeeseen, ku valitsi vaan paikan mis oli eka vapaa aika:hilarious: viimeksi tuli kans vastaukset muutamassa tunnissa.

Hyvin on mennyt, kiitos kysymästä! :happy: Puoliväliin asti oli aika rankkaa, mutta nyt oon voinut paremmin. Odotan kyllä silti joululomaa ja äitiyslomaa kuin kuuta nousevaa, ei paljon jaksais tai kiinnostais enää töitä tehdä. :hilarious: Tyttö näyttäis olevan tulossa. :Heartred

Ihana kuulla, taas tuntuu että aika on menny nopeesti kun vastahan sä plussasit! :angelic: paljon onnea tyttö lupauksesta! :dummy1:

Täällä punktio ohi. Itse toimenpide ei ollut paha, hyvät lääkkeet ja rauhottavan pyysin heti. Nyt lepäillessä mahaan koskee tosi paljon ja alakertaan. Pari kertaa hoitajat tulleet antamaan kipulääkettä kanyyliin ja panadolin otin äsken. Nyt vaan ootellaan tietoa montako munasolua saatiin, huomenna biologi soittelee hedelmöittykö mitään. Ilmeisesti puolelle tehdään maljahedelmöitys ja puolelle mikro.

Täällä punktio ohi. Itse toimenpide ei ollut paha, hyvät lääkkeet ja rauhottavan pyysin heti. Nyt lepäillessä mahaan koskee tosi paljon ja alakertaan. Pari kertaa hoitajat tulleet antamaan kipulääkettä kanyyliin ja panadolin otin äsken. Nyt vaan ootellaan tietoa montako munasolua saatiin, huomenna biologi soittelee hedelmöittykö mitään. Ilmeisesti puolelle tehdään maljahedelmöitys ja puolelle mikro.

Voi että, onko sulla tietoa montako follia tyhjennettiin? Ne kaikki 27? Hurjaa:nailbiting: nyt vaan nestettä ja lepoa ja toivotaan että vältyt hyperiltä:Heartred

Voi että, onko sulla tietoa montako follia tyhjennettiin? Ne kaikki 27? Hurjaa:nailbiting: nyt vaan nestettä ja lepoa ja toivotaan että vältyt hyperiltä:Heartred

Mä en oo ihan varma kun oli pää vähän sekasin, mutta labrasta tuli tieto ennen lähtöä että 17 munasolua saatiin. Huomenna biologi sitten soittaa tarkempia speksejä, iiiik!

No mut en lähde kokonaan, enpä ois uskonut et plussaan..:Heartpink

Inssillä tuli tämä holle! Mitä sulle kuuluu?

Aamun pc:t. Pelottaa ettei tummu tarpeeksi hyvin :bag: jännä että puikko tummempi mulla kuin liuskat, vai kuvittelenko vain.. luonnossa näyttää puikko tummemmalta

Mulle hyvää! Mun "vauva" täytti juuri vuoden(aika mennyt sika nopeeta) ja on kyllä ihana tapaus , ollut myös suht helppo vauva , tykkää nukkua ja todella iloinen. Oma kierto on kyllä raskauden jälkee ihan sama mitä ennen - Lyhyt. Luin jostain että matalat ferritiinit voi vaikuttaa tähän , ja mulla oli 14 :/ Ei yritetä toista vielä mutta vhän stressaa jo valmiiksi :D

Kp35 ja vihdoin punasta pyyhittäessä. Mahakipua ollu koko päivän ja päänsärkyä mutta särkylääkettä en oo ottanut.. Kohta starttaa siis viimeinen mahku raskautua luomusti ennen hoitoja.

Sofia, Matti Nykänen joskus sanoi, että jokainen tsäänssi on mahdollisuus :thumright Täällä tipahti jo aamulämmöt ja sen tietää mitä hää meinaa :finger002 Ensin odottelee parikytä päivää ovista, sen jälkeen on 10 päivää innoissaan ja sit on taas ihan perseestä ja odottelua että pääsee uudelleen odottaan ovista. Tätäkö tää elämä nykyään on :excited001

Sofia, Matti Nykänen joskus sanoi, että jokainen tsäänssi on mahdollisuus :thumright Täällä tipahti jo aamulämmöt ja sen tietää mitä hää meinaa :finger002 Ensin odottelee parikytä päivää ovista, sen jälkeen on 10 päivää innoissaan ja sit on taas ihan perseestä ja odottelua että pääsee uudelleen odottaan ovista. Tätäkö tää elämä nykyään on :excited001

Sähän sen sanoit:laughing021 yks päivä havahduin siihen et just tota samaa kaavaa on menty puoltoista vuotta, ei jööses

No niin, minulla on hyviä ja huonoja uutisia tältä päivältä.

Hyvä uutinen on se, että siirto oli tänään ja blastokysti saatiin mukaan kyytiin.:happy:

Huono uutinen on se, että tämä on jo meidän viimeinen pakastealkio tästä ivf:stä. Eli labrassa oli sulatettu eilen toinen meidän blastokysteistä. Se oli kuitenkin kuukahtanut eikä ollut jatkanut jakautumista yön aikana. :arghh: Olivat sitten aamulla päättäneet sulattaa tämän toisen. En sitten tajunnut kysyä, onko tämän kaverin elinkyvystä mitään tietoa. Ei varmaan, kun tuskin sitä jakautumista muutamassa tunnissa ehtii nähdä.:bored:

Vähän siis jäi ristiriitainen olo. Huomasin muutenkin, että kun ennen olin ollut siirtopäivänä innostunut niin tänään jostain syystä jännitti kauheasti etukäteen. Ja nämä uutiset eivät toki hirveästi jännitystä helpottaneet.:hilarious:

Noh, vielä ei heitetä kirvestä kehään kuitenkaan. Virallinen testipäivä on 23.12. mutta jos tämä kaveri ei tarraa kiinni niin tuskin lähellekään sitä pääsen ennen kuin menkat alkaa. Odottamista on siis mukavasti vähemmän kuin niiden 3 vrk ikäisten kanssa.

Lääkäri myös sanoi, että jos ei nyt onnistua niin voidaan suunnitella seuraava induktio heti kevääksi. Mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan.:bored:

Kaiken kaikkiaan ihan ok olo nyt siis.

Hyvä uutinen on se, että siirto oli tänään ja blastokysti saatiin mukaan kyytiin.:happy:

Huono uutinen on se, että tämä on jo meidän viimeinen pakastealkio tästä ivf:stä. Eli labrassa oli sulatettu eilen toinen meidän blastokysteistä. Se oli kuitenkin kuukahtanut eikä ollut jatkanut jakautumista yön aikana. :arghh: Olivat sitten aamulla päättäneet sulattaa tämän toisen. En sitten tajunnut kysyä, onko tämän kaverin elinkyvystä mitään tietoa. Ei varmaan, kun tuskin sitä jakautumista muutamassa tunnissa ehtii nähdä.:bored:

Vähän siis jäi ristiriitainen olo. Huomasin muutenkin, että kun ennen olin ollut siirtopäivänä innostunut niin tänään jostain syystä jännitti kauheasti etukäteen. Ja nämä uutiset eivät toki hirveästi jännitystä helpottaneet.:hilarious:

Noh, vielä ei heitetä kirvestä kehään kuitenkaan. Virallinen testipäivä on 23.12. mutta jos tämä kaveri ei tarraa kiinni niin tuskin lähellekään sitä pääsen ennen kuin menkat alkaa. Odottamista on siis mukavasti vähemmän kuin niiden 3 vrk ikäisten kanssa.

Lääkäri myös sanoi, että jos ei nyt onnistua niin voidaan suunnitella seuraava induktio heti kevääksi. Mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan.:bored:

Nyt toivotaan että saat ihanan joululahjan :love7

Voi että, mäkin toivon plussaa teille joululahjaksi:Heartbigred

Takaisin