Raskaaksi 2019

En tiiä. Tyhmänä googlailin ja ekana tietty kohdunkaulansyövän oireena on ylimääräiset vuodot kuukautisten välissä.
Toki varmasti järkevämpi selitys et liittyisi tähän imetykseen (hormonit?) mut en tiiä.
Mulla on 2vkon päästä kontrollipapa ja otetaan vissiin myös korkea riskin hpv. :arghh::bag:

Hei mä tässä ihan vuotamisen ammattilaisena nyt neuvon, että jätä Google. Mä olen sieltä niin monet kerrat googlannut itselleni syövän, että ette edes tiedä!

Onneksi on nyt testit sulla tulossa:happy:

Hormoneihin tää mulla kai ainakin liittyy.
 
Juu, mieskin käski mut pois Googlesta. Jotenkin vaan kun oli jo syövän esiaste ni ahdistaa.. Tosin nyt kun on tuo vauva maailmassa, ei pitäis olla kriisi jos joutuu radikaalimpia poistoja tekemään mut :sorry:

Kiitos Nipanderi ❤️ ja Jannn❤️



Mitenköhän sitä aina kattookin sitä Googlea vaikka sieltä saa syöpädiagnoosin jos minkälaisesta vaivasta tahansa! Onneks on tutkimukset tulossa ja hormonit tekee varmasti osansa :)
 
Nipa, toivotaan et nyt tärppäisi:Heartred mikä dpo sulla nyt on?

Mulla kolme pistosta takana, tänään illalla neljäs. Olo ollut ok, tänään alkanut tuntumaan vähän muniksissa. Huomenna sit eka ultra, jännä nähä kasvaako siellä mittää:scratch
 
Nipa, toivotaan et nyt tärppäisi:Heartred mikä dpo sulla nyt on?

Mulla kolme pistosta takana, tänään illalla neljäs. Olo ollut ok, tänään alkanut tuntumaan vähän muniksissa. Huomenna sit eka ultra, jännä nähä kasvaako siellä mittää:scratch

Jos Jannnilla on tänään dpo5 ni mulla on sit dpo4. Vähän hämärässä että miten se inssistä lasketaan, että mikä se inssipäivä on:scratch

Toivottavasti siellä on kasvamassa monta hyvää munasta:happy: tuuhan sitten kertomaan:happy:
 
Jos Jannnilla on tänään dpo5 ni mulla on sit dpo4. Vähän hämärässä että miten se inssistä lasketaan, että mikä se inssipäivä on:scratch

Toivottavasti siellä on kasvamassa monta hyvää munasta:happy: tuuhan sitten kertomaan:happy:

Joo mäkään en aina ollut ihan kartalla insseissä et millon ovis on. Kiitos, toivon kans! Tuun kertoo:Heartred
 
Jos Jannnilla on tänään dpo5 ni mulla on sit dpo4. Vähän hämärässä että miten se inssistä lasketaan, että mikä se inssipäivä on:scratch

Toivottavasti siellä on kasvamassa monta hyvää munasta:happy: tuuhan sitten kertomaan:happy:

Joo siis jos inssipäivänä puhkesi jo rakkula niin vois olla jo dpo6, mutta parempi laskea näin :p

Kunpa nyt plussattais :smiley-angelic001

Ja jukkiselle paljon munia :smiley-angelic003
 
Eli lasken et inssipäivä -dpo1 koska ehkä vasta seur päivänä puhkesi rakkulat. Joillakin on inssi dpo0 vasta. Eli ovitrellestä lasken
 
Onko kellään muulla kohdun suun vihlontaa ennen menkkoja? Vvtäkkn tulee ihankun ois ovis mutta eikai se näin myöhään oo.
Aamulla heräsin siihen kun vasenta munasarjaan vihlo ihan törkeesti :nailbiting: onko joku tulehdus tulossa :nailbiting:
 
Noniin testasin jo :hilarious: vertailun vuoksi :angelic:

Nyt siis dpo6-7 ja ovitrellestä 7vrk + n. 8h.

Ihmeen haalea jo rtesti. Viimeksi rtesti on tuon vahvuinen, kun oli 8vrk ja vähän päälle ovitrellestä.
En tiedä voiko tästä mitään päätellä :hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_20201201_065812.jpg
    IMG_20201201_065812.jpg
    14.3 KB · Katsottu: 130
Eiks sulla näkynyt vielä 11vrk ovitrellesta viimeksi?
Jännä miten nää näkyy erilailla ihmisillä.

Joo, ainakin haaleesti o_O näköjään samoilla ihmisilläkin erilailla näkyy eri kerroilla :dontknow tai ei vielä tiedä näkyykö testissä vielä muutaman päivän päästä. Toiv näkyisi vahvempana...
Mut on myös vähemmän oireita nyt, ehkä kroppa jo tottunut lääkkeeseen tmv..
 
Noniin testasin jo :hilarious: vertailun vuoksi :angelic:

Nyt siis dpo6-7 ja ovitrellestä 7vrk + n. 8h.

Ihmeen haalea jo rtesti. Viimeksi rtesti on tuon vahvuinen, kun oli 8vrk ja vähän päälle ovitrellestä.
En tiedä voiko tästä mitään päätellä :hilarious:

Ei varmaankaan:rolleyes: muuta kun sen, että ovitrelle näkyy testissä:hilarious: testasin kans eilen. Myös musta tuntui, että tällä kertaa viiva oli haaleempi mitä viimeksi tähän aikaan. Tosin mulla oli nyt niitä babyplanin 10 herkkyyksisiä testejä, kun viimeks oli pc.

Ei oo kans oireen oiretta. Koitan pitää yllä positiivisia fiiliksiä, mut kyllä mieleen karkaa ajatus, että näinköhän tälläkään kertaa. :bag:
 
Ultrasta tultu, ensimmäistä kertaa toinen munasarja oli vähän piilossa. Sattui vähän kun lääkäri paineli mahaa samalla kun ultrasi, mut selvisin! Oikealla puolella 6 suht samankokoista rakkulaa, vasemmalla puolella 4. Sit useita pienempiä mitä nyt jännitetään ehtiikö mukaan. Limakalvon paksuus 10,6. Järkyt limat onkin ollut nyt läsnä:rolleyes: odotin ehkä isompaa munasatoa, mut lääkäri sanoi et oikeen hyvä tilanne. Ehkä lopetan stressaamisen ja uskon ammattilaista:grin huomenna sit fyremadel mukaan, ens ma toinen ultra ja arvioi että ens keskiviikkona olisi sitten punktio.

Oliko teillä sofia tänään se käynti? Pääsetkö aloittaan jo seuraavaan kiertoon? :happy:
 
Ultrasta tultu, ensimmäistä kertaa toinen munasarja oli vähän piilossa. Sattui vähän kun lääkäri paineli mahaa samalla kun ultrasi, mut selvisin! Oikealla puolella 6 suht samankokoista rakkulaa, vasemmalla puolella 4. Sit useita pienempiä mitä nyt jännitetään ehtiikö mukaan. Limakalvon paksuus 10,6. Järkyt limat onkin ollut nyt läsnä:rolleyes: odotin ehkä isompaa munasatoa, mut lääkäri sanoi et oikeen hyvä tilanne. Ehkä lopetan stressaamisen ja uskon ammattilaista:grin huomenna sit fyremadel mukaan, ens ma toinen ultra ja arvioi että ens keskiviikkona olisi sitten punktio.

Oliko teillä sofia tänään se käynti? Pääsetkö aloittaan jo seuraavaan kiertoon? :happy:

Ei se määrä vaan laatu toiv hyvää :joyful::Heartpink
Kohta oot raskaana kunnes toisin todistetaan:hello2 ja toiv siis pysytkin 9kk!

Naapurilla ollut korona :sour: se on lähin kontakti jolla tiedän olleen korona. Hui :sorry: näin se vaan lähestyy
 
Ei se määrä vaan laatu toiv hyvää :joyful::Heartpink
Kohta oot raskaana kunnes toisin todistetaan:hello2 ja toiv siis pysytkin 9kk!

Naapurilla ollut korona :sour: se on lähin kontakti jolla tiedän olleen korona. Hui :sorry: näin se vaan lähestyy

Toivottavasti laatu ei ois ihan kuraa:troll: ja jospa sieltä vielä ehtisi pari pienempää munaa kasvamaan:rolleyes: joo tää korona jännittää kyl hitosti:sad001
 
Takaisin
Top