Raskaaksi 2019

Meneepä aika nopeasti oot jo "noin pitkällä". Anteeksi en muista olitko kertonut että otitteko selvää kumpi tullee? :angelic:

Juu tyttö pitäs olla :) jos ei oo niin saa sit vähän pinkkiäkin vaatevarastoonsa :grin välillä on edelleen itsekin että oikeastikko tämä tapahtuu nyt ja tuolla se asustaa ja möyrii mun mahassa! Kumpa kaikki menis nyt vaan loppuun asti hyvin :smiley-angelic001
 
Tosiaan ovaleap alkaa kp2 ja sitä pistetään 125yksikköö joka ilta ja sit jarruna on fyremadel :) nyt alkuun pärjään yhdellä ampullilla ku se on 900 ampulli. Lääkäri sanoi että aloitellaan suht pienillä annoksilla kun amh arvo on niin hyvä. Ja muute ei meinannut lääkäri löytää ultratessa mun oikeeta munasarjaan ja saikin vähän painella ja kaivella :D toivon toki että huomenna ois kp1 mutta se on aika epätodennäköstä.. Vinkkejä miten sais menkat alkamaan?

Tee raskaustesti:) eikö ne yleensä ala viimeistään silloin. Toivottavasti kierto starttaisi huomenna! Eikä tammikuuhunkaan ole enää onneksi kauan aikaa.
 
Jukkis tuohan on hyvä saldo! Ja ei se saldo vaan se laatu niinku monet sanoo :angelic:


Ja juu siis jos menkat alkaa huomenna ehditään hoitoon nyt joulukuussa. Mies visko jo löylyä saunassa ku mikäkin ja sanoi että tänään on sit raivoseksiä että ne kans alkais huomenna :grin huomenna siis kp28.. Ei siis olis ihan kauhee pettymys vaikka menis tammikuuhun, se tulee kuitenkin nopeasti :3some

Vitsit teillä kyllä tää hoito pelaa hyvin! Toivottavasti siis huomenissa kp1! Sinnekin voi siis ihana uudenvuodenlahja saapua! ❤️
 
Juu tyttö pitäs olla :) jos ei oo niin saa sit vähän pinkkiäkin vaatevarastoonsa :grin välillä on edelleen itsekin että oikeastikko tämä tapahtuu nyt ja tuolla se asustaa ja möyrii mun mahassa! Kumpa kaikki menis nyt vaan loppuun asti hyvin :smiley-angelic001


Varmaan ihanaa mutta ihmeellistä että siellä "yksiössä" joku myngertää  :dummy1: ihanaa loppu odotusta, haluan uskoa että kaikki menee hyvin :3some
 
Tee raskaustesti:) eikö ne yleensä ala viimeistään silloin. Toivottavasti kierto starttaisi huomenna! Eikä tammikuuhunkaan ole enää onneksi kauan aikaa.


Hahha totta psykologinen juttu. Noh ainakaan ei voi sanoa ettei mies ois yrittänyt tehdä asian eteen mitään :laughing001 ja tosiaan meillä on nyt niin paljon kaikkee kun joulu tulossa että eiköhän se tammikuu tuu tosi nopsaa :)
 
Kiitos kysymästä ihan hyvin:) pahoinvointi on nyt alkanut ihan kunnolla iskeä parin viime päivän aikana. Vaikka oikeastaan kaikki ruoka ällöttää, kun saa syötyä niin helpottaa. Eli jatkuvasti saa olla syömässä pieniä annoksia. En kyllä valita, kunhan kyytiläisellä vain olisi masussa kaikki hyvin , kestän kyllä mitä vaan. Ollut kyllä nyt tosi helpottavaa, kun teen nyt vaan etätyötä
pelkästään niin saa sit rauhassa potea huonoa oloa kotosalla:)

Milloinkas täällä meinaa Nipa tai Jannn tai joku muu testata seuraavaksi? :)

Toivon niin kovasti jouluplussia tänne❤️ Olisko ehkä paras joululahja mitä voi kuvitella!

Ajattelin testata 8. Päivä, pääsee suoraan psykalle oksentamaan olot ulos:bag:

Nyt seuraa omanapaista itsekeskeistä säälittävää ulinaa, kannattaa skipata. Yritän aina ajatella positiivisesti ja muistutan säännöllisesti itseäni niistä asioista mitkä on hyvin ja missä olen onnistunut. Silti välillä mieleen hiipii se myrkyllinen ajatus, että mistä syystä hyville ihmisille ei tapahdu hyviä asioita? Me ollaan oikeesti hyviä ihmisiä, autetaan ihan aina lähimmäisiä miten osataan/voidaan/pystytään pyytettä, ollaan kuljettu monien rinnalla vaikeitakin matkoja. Kiitos tottakai tulee ystäviltä läsnäolona ja sillä, että myös itse tiedämme ja tunnemme olevamme tärkeitä ja se on paras vastareaktio. Silti, kysyn itseltäni usein, että miten me ei olla muka ansaittu lasta? :sad010
 
Mä oon miettiny samaa kun nipa, oon aina yrittäny olla apuna kun joku sitä tarvii joustannu töissä ja olla paras versio itestäni. Eilen just kuunelin ja kommentoin 2.5h kaverin vaikeeta tapailusuhdetta, enkä mitenkään vastahakoisesti. Eikö me muka myös ansattais jotain? Vedän täällä viiniä koska ovulaation jälkeinen aina ja koska miks ei :smiley-angelic001 mutta jouluplussia tänne kaikille kiitos :Heartred:Heartred Ite kerkeen just tarvittaessa myös ovuloimaan tälle vuodelle kerran, mut eihän mun tarvii, eihän.
 
Hui tännehän satoi roppakaupalla viestejä :hilarious:
Mutta siis joo tänään kerroin, opettaja meidän ryhmästä otti asian hyvin ja onnitteli, hoitajat ei edes onnitelleet vaan vaikuttivat tympääntyneiltä :bag::hilarious:
Että meni kuten ajattelinkin. Mulla ei supistukset onneksi ole olleet vielä kipeitä, joskin alaselkäkipuja on ollut välillä mut ei mun mielestä suppareiden aikaan. Lähinnä rasitus provoaa niitä, ei niinkään kevyet askareet, mut jos pitkään seison tai joudun töissä kumartelemaan, kyykkimään tai nostamaan pienimpiä 2-vuotiaita runsaasti, niin alavatsa vetää silleen kovaksi ja tulee se paineen tunne. Levossa ei niitä ole ollut, paitsi kovissa löylyissä :bag: neuvolassa puhuttiin jo viimeeksi niistä ja siis, oli terkka laittamassa mua saikulle jo sillon, mut kieltäydyin, koska aattelin et jaksan pari viikkoa neuvolalääkäriin saakka. Nyt tänään alkoi kuitenkin iltapäivästä tuntua ihan tosi hankalalta olla töissä ja siksi tein ratkaisun, johon nyt oon ihan tyytyväinen. Yritän kyllä vielä töihin mennä ennen joulua, jos vaan luvan saan, mutta kuuntelen nyt herkästi itseäni. Ja olen kyllä tästä ajasta ajatellut niin, että on ainutlaatuista aikaa elämässä, vaikka en sinällään nauti raskaana olemisesta, mutta en myöskään valita, sillä lopputulos on se tärkein ja odotetuin :Heartred
Meillä alkaa lastenhuoneen remppaa ja me lähdetään miehen kanssa tapettiostoksille lähiaikoina :) äkkiä se aika vaan hurahtaa, kun parin viikon päästä ollaan jo puolivälissä :angelic:
 
Tulispa se plussa nyt! Eikös innsseissäkin oo paremmat tsäänssit kun on useenpi inssi tehty?

No juu, ehkä.. toivotaan :) harmittaa kun en ekaa kertaa ottanut pistoksilla, vaan letroilla. Ja tokalla kertaahan ei päästy edes inssiin asti!

Nipa niinpä :arghh: (mul kyl fiilis et sä plussaat ja mä en, mutta turha sitä nyt vatvoa, kukaan ei tiedä kuin käy :Heartpink ainahan tuntuu että muut kyllä mutta itse ei..) Eipä taida teoilla olla merkitystä tässä elämässä, joskus kyllä tuntuu että karma toimii, mutta ei tässä asiassa :sorry:

Nyt kaikille plussat :3some:Heartpink
 
Hui tännehän satoi roppakaupalla viestejä :hilarious:
Mutta siis joo tänään kerroin, opettaja meidän ryhmästä otti asian hyvin ja onnitteli, hoitajat ei edes onnitelleet vaan vaikuttivat tympääntyneiltä :bag::hilarious:
Että meni kuten ajattelinkin. Mulla ei supistukset onneksi ole olleet vielä kipeitä, joskin alaselkäkipuja on ollut välillä mut ei mun mielestä suppareiden aikaan. Lähinnä rasitus provoaa niitä, ei niinkään kevyet askareet, mut jos pitkään seison tai joudun töissä kumartelemaan, kyykkimään tai nostamaan pienimpiä 2-vuotiaita runsaasti, niin alavatsa vetää silleen kovaksi ja tulee se paineen tunne. Levossa ei niitä ole ollut, paitsi kovissa löylyissä :bag: neuvolassa puhuttiin jo viimeeksi niistä ja siis, oli terkka laittamassa mua saikulle jo sillon, mut kieltäydyin, koska aattelin et jaksan pari viikkoa neuvolalääkäriin saakka. Nyt tänään alkoi kuitenkin iltapäivästä tuntua ihan tosi hankalalta olla töissä ja siksi tein ratkaisun, johon nyt oon ihan tyytyväinen. Yritän kyllä vielä töihin mennä ennen joulua, jos vaan luvan saan, mutta kuuntelen nyt herkästi itseäni. Ja olen kyllä tästä ajasta ajatellut niin, että on ainutlaatuista aikaa elämässä, vaikka en sinällään nauti raskaana olemisesta, mutta en myöskään valita, sillä lopputulos on se tärkein ja odotetuin :Heartred
Meillä alkaa lastenhuoneen remppaa ja me lähdetään miehen kanssa tapettiostoksille lähiaikoina :) äkkiä se aika vaan hurahtaa, kun parin viikon päästä ollaan jo puolivälissä :angelic:

Mut siis eikö sun pitänyt päättää jatkatko joulun jälkeen? Vai oliko se joku muu :scratch
 
Ajattelin testata 8. Päivä, pääsee suoraan psykalle oksentamaan olot ulos:bag:

Nyt seuraa omanapaista itsekeskeistä säälittävää ulinaa, kannattaa skipata. Yritän aina ajatella positiivisesti ja muistutan säännöllisesti itseäni niistä asioista mitkä on hyvin ja missä olen onnistunut. Silti välillä mieleen hiipii se myrkyllinen ajatus, että mistä syystä hyville ihmisille ei tapahdu hyviä asioita? Me ollaan oikeesti hyviä ihmisiä, autetaan ihan aina lähimmäisiä miten osataan/voidaan/pystytään pyytettä, ollaan kuljettu monien rinnalla vaikeitakin matkoja. Kiitos tottakai tulee ystäviltä läsnäolona ja sillä, että myös itse tiedämme ja tunnemme olevamme tärkeitä ja se on paras vastareaktio. Silti, kysyn itseltäni usein, että miten me ei olla muka ansaittu lasta? :sad010



Niin tuttuja ajatuksia..  :Heartred:sad015
Mutta haluan uskoa että vielä se meidän vuoro tulee :sad010 itse välillä mietin että mitä pahaa oon tehnyt että tää nakki on napsahtanut mulle? Oon serkuista se musta lammas kellä on lisääntymisongelmia..
 
Joo mä mietin sitä kyllä, mut siis unohtunut varmaan kertoa, että jatkan :grin tai ainakin yritän ellei mua pihalle pistetä :hilarious:

No eikai :)

Mitä hauskaa mun kysymyksessä oli :hilarious:

Niin ja varmaan vasta lauantaina/sunnuntaina pystyy vakavasti ottamaan testituloksen mulla :dontknow mutta testailen kyllä ennenkin sitä :sorry: en haluis mutta en malta!
 
No juu, ehkä.. toivotaan :) harmittaa kun en ekaa kertaa ottanut pistoksilla, vaan letroilla. Ja tokalla kertaahan ei päästy edes inssiin asti!

Nipa niinpä :arghh: (mul kyl fiilis et sä plussaat ja mä en, mutta turha sitä nyt vatvoa, kukaan ei tiedä kuin käy :Heartpink ainahan tuntuu että muut kyllä mutta itse ei..) Eipä taida teoilla olla merkitystä tässä elämässä, joskus kyllä tuntuu että karma toimii, mutta ei tässä asiassa :sorry:

Nyt kaikille plussat :3some:Heartpink

Sama, mut toisin päin:hilarious: kumpa kaikki vaan plussattais:Heartred Tasapuolisesti Haleja teille (meille) kaikille. Pitkä on kamppailu, mut ei luovuteta!
 
Mä oon kans jäänyt vaan vatvomaan et miten ja miksi ihmeessä se mun siskopuoli on taas raskaana. Viidennen saa, kaikki vaan hups tosta noin vaan. Ja jo kolmannen kohdalla mietti pitkään aborttia kun "ajoitus huono":angry4 En voi tietenkään tuomita ketään kun en täysin kaikkia taustoja tiedä, paitsi sen että ehkäisyä ei käytetä ja sit muka "ylläreitä" tulee vuoden välein. Mt ongelmia on ja lasuja alla. En sano et täytyy olla joku täydellinen ihminen et ansaitsee lapsen, mut joku roti. Miksi me ei saada sitä yhtäkään vaikka kuinka yritetään, ollaan normaaleja työssäkäyviä ihmisiä ja rakkautta riittäisi yllin kyllin.

Joo, jopas lähti lapasesta tää avautuminen.. Sori:rolleyes:
 
Takaisin
Top