Raskaaksi 2019

Oikein hyvä tilanne! Vitsit kun ei enää ole mitään muistis jäljellä.. Olikohan mulla ekassa ultrassa 11 follia, toisessa 15.. Mahtaiskohan ne jossain lukeakin.
Mulla oli vasen puoli ihan piilossa kans. Kauheesti sattui kun runnoi ja painoi. Lopulta sit kuitenkin punktiossa oli tullut alaspäin.

Toivottavasti mullakin tulis vähän alaspäin punktioon, kipeää teki se pieni painelukin jo nyt:sorry: helpottavaa kuulla kokemuksia noista follien määristä! Ei oo itellä silleen mitään haisua mikä on hyvä määrä. Tuliko sulla hyperiä?
 
Toivottavasti laatu ei ois ihan kuraa:troll: ja jospa sieltä vielä ehtisi pari pienempää munaa kasvamaan:rolleyes: joo tää korona jännittää kyl hitosti:sad001

Uskon kyllä et pari tulee vielä lisää! :happy: olin kirjottanu ylös et mulla oli 16 follia 1.seurantaultras mutta niiden kokojakaumaa en oo laittanu. Toises ultras oli sit +20 ja lääkäri alkoi olla sitä mieltä et ei tuoresiirtoa hypeririskin takia. Eli raja kait hypeririskissä meidän klinikalla meni tos 20 follis joten luulisin et 10-15 on just ihanteellinen määrä :) kuitenkin yllätykseksi pääsin silloin tuoresiirtoon vaikka 22-23 follia tyhjennettiin ja 20 solua oli. Oli kyl myös eri lääkäri päättämässä tästä ja mun oman olon mukaan mentiin.
 
Uskon kyllä et pari tulee vielä lisää! :happy: olin kirjottanu ylös et mulla oli 16 follia 1.seurantaultras mutta niiden kokojakaumaa en oo laittanu. Toises ultras oli sit +20 ja lääkäri alkoi olla sitä mieltä et ei tuoresiirtoa hypeririskin takia. Eli raja kait hypeririskissä meidän klinikalla meni tos 20 follis joten luulisin et 10-15 on just ihanteellinen määrä :) kuitenkin yllätykseksi pääsin silloin tuoresiirtoon vaikka 22-23 follia tyhjennettiin ja 20 solua oli. Oli kyl myös eri lääkäri päättämässä tästä ja mun oman olon mukaan mentiin.

Joo toi lääkäri taisi sanoa et ihanteellinen määrä hyperin kannalta nyt. Kiitos sullekin noista määristä:Heartred auttaa hahmottamaan paremmin. Ootko voinut hyvin? Tuntuu että vasta plussasit mutta onhan siitäkin jo vierähtäny aikaa, aika menee niin nopeasti:oops::grin
 
Ultrasta tultu, ensimmäistä kertaa toinen munasarja oli vähän piilossa. Sattui vähän kun lääkäri paineli mahaa samalla kun ultrasi, mut selvisin! Oikealla puolella 6 suht samankokoista rakkulaa, vasemmalla puolella 4. Sit useita pienempiä mitä nyt jännitetään ehtiikö mukaan. Limakalvon paksuus 10,6. Järkyt limat onkin ollut nyt läsnä:rolleyes: odotin ehkä isompaa munasatoa, mut lääkäri sanoi et oikeen hyvä tilanne. Ehkä lopetan stressaamisen ja uskon ammattilaista:grin huomenna sit fyremadel mukaan, ens ma toinen ultra ja arvioi että ens keskiviikkona olisi sitten punktio.

Oliko teillä sofia tänään se käynti? Pääsetkö aloittaan jo seuraavaan kiertoon? :happy:

Hyvältä kuulostaa Jukkis noi määrät. Viikossa ehtii myös hyvin ottaa pienemmät kiinni:) tärkeintähän on, että olisivat suht samankokoisia. Tsemppiä jatkoon!
 
Joo toi lääkäri taisi sanoa et ihanteellinen määrä hyperin kannalta nyt. Kiitos sullekin noista määristä:Heartred auttaa hahmottamaan paremmin. Ootko voinut hyvin? Tuntuu että vasta plussasit mutta onhan siitäkin jo vierähtäny aikaa, aika menee niin nopeasti:oops::grin

Joo aika on kyllä mennyt nopeasti lopulta vaikka eka kolmannes kyllä mateli :rolleyes: tuntuu et mitä pidemmälle pääsee niin sitä nopeammin aika menee. Huomenna alkaa jo rv29 :dummy1: ja kiitos oon voinut hyvin ja fyysisesti suht helppo raskaus tähän mennessä ja edennyt normaalisti :)
Toivon kovasti et teilläkin hoito menee hyvin ja saatte top-alkioita ja plussan joululahjaksi! ❤️

Ja tietty toivon koko ryhmälle plussaa asap! Jannnilla lupaavaa oiretta ollu :hungry:
 
Joo aika on kyllä mennyt nopeasti lopulta vaikka eka kolmannes kyllä mateli :rolleyes: tuntuu et mitä pidemmälle pääsee niin sitä nopeammin aika menee. Huomenna alkaa jo rv29 :dummy1: ja kiitos oon voinut hyvin ja fyysisesti suht helppo raskaus tähän mennessä ja edennyt normaalisti :)
Toivon kovasti et teilläkin hoito menee hyvin ja saatte top-alkioita ja plussan joululahjaksi! ❤️

Ja tietty toivon koko ryhmälle plussaa asap! Jannnilla lupaavaa oiretta ollu :hungry:

Tarkoitatko peräsuolikipua :rolleyes::hilarious:

Googlailin taas ja saattoi olla lantiopohjalihasten kiristymisestä johtuvaa, en kyl tiedä miks se iski just sunnuntaina. Edelleen hirveä turvotus, vähän ummettaa ja kipuilee alavatsa. En jaksa uskoa plussaan mut oispa :smiley-angelic001:sad010

Ja ihanaa kun olet voinut hyvin :)
 
Jukkis tuohan on hyvä saldo! Ja ei se saldo vaan se laatu niinku monet sanoo :angelic:


Ja juu siis jos menkat alkaa huomenna ehditään hoitoon nyt joulukuussa. Mies visko jo löylyä saunassa ku mikäkin ja sanoi että tänään on sit raivoseksiä että ne kans alkais huomenna :grin huomenna siis kp28.. Ei siis olis ihan kauhee pettymys vaikka menis tammikuuhun, se tulee kuitenkin nopeasti :3some
 
Ultrasta tultu, ensimmäistä kertaa toinen munasarja oli vähän piilossa. Sattui vähän kun lääkäri paineli mahaa samalla kun ultrasi, mut selvisin! Oikealla puolella 6 suht samankokoista rakkulaa, vasemmalla puolella 4. Sit useita pienempiä mitä nyt jännitetään ehtiikö mukaan. Limakalvon paksuus 10,6. Järkyt limat onkin ollut nyt läsnä:rolleyes: odotin ehkä isompaa munasatoa, mut lääkäri sanoi et oikeen hyvä tilanne. Ehkä lopetan stressaamisen ja uskon ammattilaista:grin huomenna sit fyremadel mukaan, ens ma toinen ultra ja arvioi että ens keskiviikkona olisi sitten punktio.

Oliko teillä sofia tänään se käynti? Pääsetkö aloittaan jo seuraavaan kiertoon? :happy:

Hyvän kuuloinen satsi siellä kypsymässä, hyvällä onnella siellä saattaa olla vaikka koko perhe muhimassa:Heartred hui miten nopeasti toi menee, kohta ne kerätään ja alkaa uudenlainen jännittäminen:Heartred
 
Joo aika on kyllä mennyt nopeasti lopulta vaikka eka kolmannes kyllä mateli :rolleyes: tuntuu et mitä pidemmälle pääsee niin sitä nopeammin aika menee. Huomenna alkaa jo rv29 :dummy1: ja kiitos oon voinut hyvin ja fyysisesti suht helppo raskaus tähän mennessä ja edennyt normaalisti :)
Toivon kovasti et teilläkin hoito menee hyvin ja saatte top-alkioita ja plussan joululahjaksi! ❤️

Ja tietty toivon koko ryhmälle plussaa asap! Jannnilla lupaavaa oiretta ollu :hungry:

Hei kiva kun tulit kertomaan kuulumisia, välillä oon miettinytkin, miten siellä on sujunut :) Mä jouduin jäämään jo nyt 3 päivän saikulle supistusten vuoksi, jotka esiintyy lähinnä rasituksessa. Mutta mulla vasta rv 15 eikä oikein helpolta ole tää raskaus tuntunut, mutta päivä kerrallaan ja silti tää on vaan niin hieno juttu, vaikka välillä on tosi hankalaa fyysisesti. Mut sä oot kyllä jo niin pitkällä, vau :Heartred
 
Hei kiva kun tulit kertomaan kuulumisia, välillä oon miettinytkin, miten siellä on sujunut :) Mä jouduin jäämään jo nyt 3 päivän saikulle supistusten vuoksi, jotka esiintyy lähinnä rasituksessa. Mutta mulla vasta rv 15 eikä oikein helpolta ole tää raskaus tuntunut, mutta päivä kerrallaan ja silti tää on vaan niin hieno juttu, vaikka välillä on tosi hankalaa fyysisesti. Mut sä oot kyllä jo niin pitkällä, vau :Heartred

Hui nyt jo!
Meinaatko jatkaa töissä joulun jälkeen? Miten ovat ottaneet raskausuutisen, vai kerroitko vielä?
 
Hyvän kuuloinen satsi siellä kypsymässä, hyvällä onnella siellä saattaa olla vaikka koko perhe muhimassa:Heartred hui miten nopeasti toi menee, kohta ne kerätään ja alkaa uudenlainen jännittäminen:Heartred

Tosi nopeesti menee aika kyllä. Tuntuu et päivät menee vauhdilla kun kuulostelee oloa ja tuntemuksia vaan:grin toistaseks ollut vaan pientä munis kipuilua mutta saas nähdä millanen olo loppuviikosta. No sanopa muuta, kääk. Yhtä jännittämistä kyllä tämä taival
 
Tosiaan ovaleap alkaa kp2 ja sitä pistetään 125yksikköö joka ilta ja sit jarruna on fyremadel :) nyt alkuun pärjään yhdellä ampullilla ku se on 900 ampulli. Lääkäri sanoi että aloitellaan suht pienillä annoksilla kun amh arvo on niin hyvä. Ja muute ei meinannut lääkäri löytää ultratessa mun oikeeta munasarjaan ja saikin vähän painella ja kaivella :D toivon toki että huomenna ois kp1 mutta se on aika epätodennäköstä.. Vinkkejä miten sais menkat alkamaan?
 
Tarkoitatko peräsuolikipua :rolleyes::hilarious:

Googlailin taas ja saattoi olla lantiopohjalihasten kiristymisestä johtuvaa, en kyl tiedä miks se iski just sunnuntaina. Edelleen hirveä turvotus, vähän ummettaa ja kipuilee alavatsa. En jaksa uskoa plussaan mut oispa :smiley-angelic001:sad010

Ja ihanaa kun olet voinut hyvin :)



Tulispa se plussa nyt! Eikös innsseissäkin oo paremmat tsäänssit kun on useenpi inssi tehty?
 
Joo aika on kyllä mennyt nopeasti lopulta vaikka eka kolmannes kyllä mateli :rolleyes: tuntuu et mitä pidemmälle pääsee niin sitä nopeammin aika menee. Huomenna alkaa jo rv29 :dummy1: ja kiitos oon voinut hyvin ja fyysisesti suht helppo raskaus tähän mennessä ja edennyt normaalisti :)
Toivon kovasti et teilläkin hoito menee hyvin ja saatte top-alkioita ja plussan joululahjaksi! ❤️

Ja tietty toivon koko ryhmälle plussaa asap! Jannnilla lupaavaa oiretta ollu :hungry:



Meneepä aika nopeasti oot jo "noin pitkällä". Anteeksi en muista olitko kertonut että otitteko selvää kumpi tullee? :angelic:
 
Tarkoitatko peräsuolikipua :rolleyes::hilarious:

Googlailin taas ja saattoi olla lantiopohjalihasten kiristymisestä johtuvaa, en kyl tiedä miks se iski just sunnuntaina. Edelleen hirveä turvotus, vähän ummettaa ja kipuilee alavatsa. En jaksa uskoa plussaan mut oispa :smiley-angelic001:sad010

Ja ihanaa kun olet voinut hyvin :)

Tarkoitan, vois silti liittyä nuo oireet myös alkuraskauteen :shy: mut ymmärrän et on vaikea uskoa. Kumpa :Heartred
 
Hei kiva kun tulit kertomaan kuulumisia, välillä oon miettinytkin, miten siellä on sujunut :) Mä jouduin jäämään jo nyt 3 päivän saikulle supistusten vuoksi, jotka esiintyy lähinnä rasituksessa. Mutta mulla vasta rv 15 eikä oikein helpolta ole tää raskaus tuntunut, mutta päivä kerrallaan ja silti tää on vaan niin hieno juttu, vaikka välillä on tosi hankalaa fyysisesti. Mut sä oot kyllä jo niin pitkällä, vau :Heartred

Varmasti inhottavaa nuo supistukset ja vielä tulleet noin ajoissa. Onko ne siis ihan kipeitä vai kivuttomia harjoitussupistuksia? Voimia kuitenkin! ❤️ Tän suuren ihmeen takia on kyllä valmis kestämään paljonkin ja ihanaa että pystyt myös nauttimaan, tai näin ymmärsin :) pian sullakin tulee jo puoliväli! :woot:
 
Kiitos! Miten oot voinut? :)

Kiitos kysymästä ihan hyvin:) pahoinvointi on nyt alkanut ihan kunnolla iskeä parin viime päivän aikana. Vaikka oikeastaan kaikki ruoka ällöttää, kun saa syötyä niin helpottaa. Eli jatkuvasti saa olla syömässä pieniä annoksia. En kyllä valita, kunhan kyytiläisellä vain olisi masussa kaikki hyvin , kestän kyllä mitä vaan. Ollut kyllä nyt tosi helpottavaa, kun teen nyt vaan etätyötä
pelkästään niin saa sit rauhassa potea huonoa oloa kotosalla:)

Milloinkas täällä meinaa Nipa tai Jannn tai joku muu testata seuraavaksi? :)

Toivon niin kovasti jouluplussia tänne❤️ Olisko ehkä paras joululahja mitä voi kuvitella!
 
Takaisin
Top