Raskaaksi 2020

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin! :Heartred

Meillä pitäisi tosiaan tulevana keskiviikkona olla pakastetun alkion siirto, kunhan kaikki sujuu odotetusti. Tässä just laskeskelin, että sen jälkeen voisin ehkä tehdä ekan testin 1.12. kun on 11 dpo. Olis vähän niinkuin vauvakuumeilijan joulukalenteri. :laughing002 Toiset avaa luukkuja ja me kuumeilijat sen kun dipataan tikkuja.
 
Vilkasta täällä, tsemppiä uusiin kiertoihin joutuneille!

itsellä kp10 palautti toissapäiväiset eggikset, joten luulen et suht aikainen ovis tulossa tässä kierrossa, ellei yllätyksiä tuu vastaan. Selkäkipu aaltoilee mutta ei ole tosi pahaksi äitynyt, joten kyllä se siitä. Niin kauan ku pystyy tallettelemaan niin kaikki hyvin! :wink
 
Mulla on endo sekä lapsettomuusdiagnoosi.
Ja noilla hormoneilla ja kipulääkityksellä sitä hoidetaan, endo kun elää nimenomaan hormoneista ja hormoneilla, ettei siihen oikein muutakan hoitoa ole. Kiinnikkeitä voidaan myös leikata pois tilanteen niin vaatiessa, jos on pahana tilanne. (Radikaali sitten ihan vihoviimeinen vaihtoehto)

Mulla tää raskautuminen ei oo ollu mikää helppo juttu ja vaikeuksia kyllä tuottaa:sorry: Kivuthan tässä on ne kaikista kamalimmat, koska ilman hormoneja tää mun endo on lähteny ny leviämään ja riehaantunu... Olispa jo raskaana niin ei toivottavasti olisi näitä kipuja ja synnytyksen jälkeen pääsisi leikkaukseen ja sais hormonit + kierukka combon takaisin

Kiitos tästä viestistä ja kovasti tsemppiä teille raskautumiseen. Tässä ryhmässä tulee tunne, että näiden asioiden kanssa ei ole yksin, vaikka välillä siltä tuntuisi. :Heartpink
 
Mä odottelen edelleen ovulaatiota, kp11, tikkuun ei tule mitään, limoja ei ole mutta mahakipuja on, kun endo tuntuu nyt leimahtelevan jatkuvasti:confused004
Saa nähdä tuleeko myöhäinen ovis, vai jääkö kokonaan tulematta. Harmittaa jos on myöhäinen ovis kun kierto lyhentynyt aikaisemmasta ja jos nytkin alkaa menkat kp24, niin jää liian lyhyeksi luteaali...
Haluan niin kovasti plussata tästä kierrosta, että voin aattona sitten kertoa miehelle joululahjana raskaudesta:hug003
 
Mä odottelen edelleen ovulaatiota, kp11, tikkuun ei tule mitään, limoja ei ole mutta mahakipuja on, kun endo tuntuu nyt leimahtelevan jatkuvasti:confused004
Saa nähdä tuleeko myöhäinen ovis, vai jääkö kokonaan tulematta. Harmittaa jos on myöhäinen ovis kun kierto lyhentynyt aikaisemmasta ja jos nytkin alkaa menkat kp24, niin jää liian lyhyeksi luteaali...
Haluan niin kovasti plussata tästä kierrosta, että voin aattona sitten kertoa miehelle joululahjana raskaudesta:hug003

Toivottavasti et joudu pitkään odottamaan ovista! Mulla menee kyllä yleensä niin, että luteaalivaihe pysyy suht saman pituisena siitä huolimatta milloin ovulaatio on. Ehkä sullakin käy niin, että jos ovis myöhästyy, niin myös kierto on sillä kertaa pidempi.
 
Mä postasin eilen tosiaan haamukuvia tonne toisiin ketjuihin. Tänään dpo 11 sain taas haamun tikkuun. En kestänyt ajatusta odottaa vielä huomiseen, vaan dippasin digin samaan pissaan vielä.

IMG_20201123_082116.jpg


IMG_20201123_084359.jpg


:love7
 
Mä postasin eilen tosiaan haamukuvia tonne toisiin ketjuihin. Tänään dpo 11 sain taas haamun tikkuun. En kestänyt ajatusta odottaa vielä huomiseen, vaan dippasin digin samaan pissaan vielä.

View attachment 96404


View attachment 96405


:love7

Mäkään en näe tuossa liuskassa toista viivaa :eek:, mutta digi on kyllä selkee :grin. Onnea! :Heartred
 
Mut aika jännää jos herkäs testis voi olla npinkin hailura ja digi antaa plussan! Nyt jos ei menkat ala niin teen digin enkä näitä helkatin suikaleita:shifty:
 
Mä tein digin lauantaina mut pidin tyylii 5 sekunttia astiassa kun tuli aivopieru enkä muistanu kuin pitkää täytyy pitää :hilarious: 20 sekuntia luki ohjeessa joten se meni vähän pielee ei tahtonu antaa mitää vastauska ja sit luki ei raskaana. No eilen tein ovistestin jossa ei näkyny toista viivaa. No äskön tein ovistestin jossa tuli tumma toinen viiva, tosin ei niin tumma kuin toinen mutta. Tänään haen raskaustestin kun menkat ei oo viäl alkanu. Rinnat on kipeytyny mitä ei yleensä ole kierroissa. Toki tämä onkin eka ns normikierto. Ja kävin vaatekaapinkin läpi ja pistin lähes kaikki hupparit myyntiin (niitä oli joku 25kpl) kun jotenkin tuli tänään olo, että haluan uudistaa vaatekaappia. Vähänkäytetty on kiva kun siellä liikkuu vaatteet ja siellä voi ostaa tuotoilla vaatteita. Kierrätys kunniaan! Hupparikausi kestikin mulla melkein 5 vuotta
 
Mä postasin eilen tosiaan haamukuvia tonne toisiin ketjuihin. Tänään dpo 11 sain taas haamun tikkuun. En kestänyt ajatusta odottaa vielä huomiseen, vaan dippasin digin samaan pissaan vielä.

View attachment 96404


View attachment 96405


:love7

Digit on kyllä just tuossa mielessä parhaita! Ei tarvitse arvailla. Onnittelut ja paljon vauvaliimaa!
 
Onnea Agnés!
Mäkään en tossa liuskassa nää mitään, mutta digi on selkeä onneksi :) Tässä itseasiassa on syy, miksi en jaksa käyttää aikaa ja energiaa noiden pilipali liuskojen tulkitsemiseen... Ennemmin panostan vähän rahallisesti ja saan suoran vastauksen siitä, missä mennään! :cool:
 
Agnes onnea! Mä en nää tikussa mitään? Oon varmaan täys sokee:eek: Onko siinä viiva?

Niin ku sanoin, luonnossa näkyy ihan hento haamu mikä ei ihan kuvissa näy :) Näkyi tosiaan jo eilen, kaverit ei nähnyt myöskään kuvien välityksellä. Olin epävarma vaikka viivan näin, koska tää on elämäni eka kerta ku haamun r-tikussa näen, esikoisesta testasin vasta 5+0 niin hirveesti ei tarvinnut arpoa :D Mut onneks olin ton digin ostanut jemmaan!

Kiitos onnitteluista :Heartred
 
Onnea Agnés!
Mäkään en tossa liuskassa nää mitään, mutta digi on selkeä onneksi :) Tässä itseasiassa on syy, miksi en jaksa käyttää aikaa ja energiaa noiden pilipali liuskojen tulkitsemiseen... Ennemmin panostan vähän rahallisesti ja saan suoran vastauksen siitä, missä mennään! :cool:

Pilipali-liuskojen tulkitseminen on toisaalta ihan hauska harrastus :smiley-angelic006
 
Takaisin
Top