Mä join täs plussakierrossa greippimehua kp 4-7 ja kp 12-14 ja sit join maca-kaakaota kp 7-> n. joka toinen päivä plussaan asti. Inositoli ja ubikinoni ollut käytössä, inositoli 2 kk ja ubikinoni 3kk ja raskausvitamiinit jo puoli vuotta ku aloitin km raskauteen ja oon jatkanut niitä ilman paussia :) ja disperin n. 50mg oviksesta tähän hetkeen. Oon parina päivänä kyllä sen unohtanut.
Ja ovulaatiosta lähtien pitänyt villasukkia jalassa! Koska pitää verenkierron vilkkaana, yhdistettynä macaan ja asetyylisalisyylihappoon (disperin, aspirin) pitää kohdun verenkiertoa vilkkaana minkä on sanottu helpottavan kiinnittymistä
Mitä inositoli valmistetta käytit/käytät? Mulla nyt donaferty ja pitäis kohta tilata jo toinen paketti, mietin tilaisko samaa vai kokeilisko eri valmistetta. Toivottavasti toimisi itsellä, löytyi kuitenkin aika paljon artikkeleita miten voi auttaa pcos naisia raskautumaan :angelic:.
Kokeilin kans greippimehua mutta ainakaan godmorgonin verigreippimehu ei mulla mennyt alas, onneksi mies tykkäs . Taitaa niillä olla joku appelsiini-verigreippimehukin, jos se vaikka testiin ens kiertoon jos sinne asti joutuu...
Omaa napaa vielä sen verran että jomottelee munisten seutuvilla, toivotaan että siellä jotain tapahtuu. :angelic: