Raskaaksi 2020

Hirveästi onnea Agnés! Pitääpä muistaa tuo digillä testaaminen jos itsellä joskus alkaa haamuilemaan.

Mies totesi viikonloppuna että mun tissit näyttää siltä kuin ne ois kasvannut huomattavasti. Sehän tais olla yks ensimmäisistä merkeistä, joita jotkut huomaa raskaudessa :rolleyes:. Toivoa saa. Kp17 tänään, viikonloppuna tarkoitus ottaa muutama lasi viiniä, niin tekis mieli testata. taitaa kyllä olla aivan liian aikaista jos testaa kp21. Jos jois sitä punkkua sivistyneesti muutaman lasin :angelic:

Yritän malttaa testaamisen sinne kp30 (6.12.) tienoille, ellei menkat ala sitä ennen. Itsellä synttärit ensi viikolla niin plussa testissä olisikin paras synttärilahja :angelic:
 
Onnea Agnes!! :love7 Ihanaa että digi näytti niin ei tarvii arpoo enää ton jälkeen haaleiden viivojen kanssa :hello2

omanapa;
Kp17, ja hämmentävän rento olo. :king Mää sain viikonloppuna kilikellon pikkujoululahjaksi, jossa lukee ”ring for sex” ja mies oli melkeen kieltä repimässä siitä jo irti, tosin nyt sillä halut kans kohdillaan ni ei ehdi kelloa soittaa kun on jo kimpussa :laughing021
Lapsivapaa viikko, ihanan rennot aamut ja illat, töissä saakin painaa sen edestä mut jotenkin tää työsuhteen loppuminenkin alkaa sisäistyä ja loman lähestyminen :greet015 katotaan vaan ni oon ku persiille haulikolla räiskästy karhu kahden viikon päästä:laughing002
 
Onnea plussanneille :smiley-bounce013

Täälä dpo 14, testi nega mutta ei kauhean isot odotukset ollutkaan, kun ei ehditty tallettelemaankaan paria kertaa enempää miehen kertausharjoitusten takia. Ihan hyvillä mielin kohti yk12, kuhan täti tulee eka näyttäytymään :angelic: Josko tässä joulumielessä saatais plussa sit vaikka joululahjaksi :happy:
 
Agnes, onnea! :)

Soitin tänään neuvolaan ja hän jatkoi mut terveyskeskukseen mistä soitti todella asiansa osaava nainen. Oli herttainen ja painotti miten on ok olla surullinen yms vaikka sanoin olevani ihan ok, mutta osasi hoitaa asian tosi hienosti :Heartred toimenpiteitä ei tarvita, koska vointi on hyvä eikä ole mitään kipuja. Nyt vain odotellaan että vuoto loppuu ja sitten pääsee jatkamaan yritystä. Jos vuoto pitkittyy tai tulee kipuja niin soittoa uudelleen. Sanoi tällaisten tapausten olevan todella yleisiä ja että hienoa ja lupaavaa on se että tärppäsi helposti, joten jospas se tästä. :) eilinen oli kyllä aika tylsä päivä, eikä tietty ihme mutta oli mieli aika maassa ja lopulta sainkin itkettyä pahan olon pois ja juteltua asiasta. Onneksi en ehtinyt sen enempää innostua asiasta, koska vuoto pelotti sen verran kokoajan. En oikein edes tavallaan ymmärrä mitä viimeisen viikon aikana on tapahtunut. Tuntuu et oon ollut vähän sivusta katsojana, että minäkö raskaana ja saanut keskenmenonkin? Aikamoista. No, Luottavaisin mielin uuteen kiertoon. Toivottavasti vuotelu loppuu nopeasti. :)
 
Niin ja siis vinkatkaahan parhaat sivut mistä tilaan testit, ovulaatio-ja raskaustestit. :) digitaalisia ovulaatiotestejä on kaapissa.
Mä tilaan raskauskeijusta paketin missä on CB ovistestit ja raskaustestit samassa.
Hirveästi onnea Agnés! Pitääpä muistaa tuo digillä testaaminen jos itsellä joskus alkaa haamuilemaan.

Mies totesi viikonloppuna että mun tissit näyttää siltä kuin ne ois kasvannut huomattavasti. Sehän tais olla yks ensimmäisistä merkeistä, joita jotkut huomaa raskaudessa :rolleyes:. Toivoa saa. Kp17 tänään, viikonloppuna tarkoitus ottaa muutama lasi viiniä, niin tekis mieli testata. taitaa kyllä olla aivan liian aikaista jos testaa kp21. Jos jois sitä punkkua sivistyneesti muutaman lasin :angelic:

Yritän malttaa testaamisen sinne kp30 (6.12.) tienoille, ellei menkat ala sitä ennen. Itsellä synttärit ensi viikolla niin plussa testissä olisikin paras synttärilahja :angelic:

Mulla mies huomasi myös ensimmäisenä että tissit oli kasvanut reilusti, siis paljon ennenkuin sain plussaa testiin! :wink
 
Mä tilaan raskauskeijusta paketin missä on CB ovistestit ja raskaustestit samassa.


Mulla mies huomasi myös ensimmäisenä että tissit oli kasvanut reilusti, siis paljon ennenkuin sain plussaa testiin! :wink

raskauskeijulta mäkin tähän asti tilannut, joku vaan viimeksi sanoi ettei ne ovistestit olis parhaita mahdollisia. :sour: Toisaalta taas nyt kun mietin viime kertaista liuska + digiä niin taisi syy liuskan haaleuteen olla raskaudessa eikä oviksessa... sehän näytti monta päivää samanlaista. Edellisellä kerralla sain ihan hyvän viivan ja sillon oletetusti tärppäsikin. Jos olen oikeilla jäljillä, mut anyway. Ehkä pysyttelen niissä sit vaan :rolleyes: ja mikäs tää greippimehu homma olikaan? :grin
 
Niin ja siis vinkatkaahan parhaat sivut mistä tilaan testit, ovulaatio-ja raskaustestit. :) digitaalisia ovulaatiotestejä on kaapissa.

Mä oon tilannu sekä raskauskeijulta että kotitesti.fi, molemmissa taitaa olla melko samat hinnat ja tuotteet, toki raskauskeijulla taitaa olla vähän laajempi valikoima.
 
raskauskeijulta mäkin tähän asti tilannut, joku vaan viimeksi sanoi ettei ne ovistestit olis parhaita mahdollisia. :sour: Toisaalta taas nyt kun mietin viime kertaista liuska + digiä niin taisi syy liuskan haaleuteen olla raskaudessa eikä oviksessa... sehän näytti monta päivää samanlaista. Edellisellä kerralla sain ihan hyvän viivan ja sillon oletetusti tärppäsikin. Jos olen oikeilla jäljillä, mut anyway. Ehkä pysyttelen niissä sit vaan :rolleyes: ja mikäs tää greippimehu homma olikaan? :grin

Varmaan riippuu niin testistä ja tekijästä... osa tuntuu saavan ihan hyvin ovista kiinni mutta ite oon jo ihan turhautunu muihin ku digiin, Sofin liuskat ei oo nyt näyttäny mulle niin minkäänlaista viivaa :shifty: digit vaan niin turkasen kalliita.

Greippimehu uskomusten mukaan parantaa muistaakseni ph-arvoa ja limojakin vissiin joillain, eli parantaa olosuhteita simpoille (?)... korjatkaa ketä enempi asiaan perehtynyt? :grin
 
Varmaan riippuu niin testistä ja tekijästä... osa tuntuu saavan ihan hyvin ovista kiinni mutta ite oon jo ihan turhautunu muihin ku digiin, Sofin liuskat ei oo nyt näyttäny mulle niin minkäänlaista viivaa :shifty: digit vaan niin turkasen kalliita.

Greippimehu uskomusten mukaan parantaa muistaakseni ph-arvoa ja limojakin vissiin joillain, eli parantaa olosuhteita simpoille (?)... korjatkaa ketä enempi asiaan perehtynyt? :grin


Tilaus tehty :)

mites sitä sitten juodaan?
Läpi kierron vai ennen ovista vai...? En oo myöskään tähän perehtynyt koskaan :D
 
Tilaus tehty :)

mites sitä sitten juodaan?
Läpi kierron vai ennen ovista vai...? En oo myöskään tähän perehtynyt koskaan :D
Kp1 ovikseen asti. Mä join läpi kierron kun tykkään mut raskaana ollessa en oo tykännyt.. mut ilmoja kyl parantaa selkeästi!
 
Tulin sanomaan vielä heipat kaikille. Siirryn odottavien puolelle elokuisiin ja toivon että mahdollisimman moni tulisi perässä. Vielä saan aika yksin puhella kun la on 2.8.

Tsempit haluan toivottaa jokaiselle. Ja jos alkaa tuntumaan liian raskaalta ottakaa pieni aikalisä ja hengähtäkää "yrittämisestä".
Sitten taas jaksaa.

Suhtaudun hieman varauksella tähän alkuodotukseen ja odotan koko ajan ns. Pahinta. Mutta aika näyttää.

Rakkautta ja raskautta toivotan kaikille!! :hug003
 
Mä join täs plussakierrossa greippimehua kp 4-7 ja kp 12-14 ja sit join maca-kaakaota kp 7-> n. joka toinen päivä plussaan asti. Inositoli ja ubikinoni ollut käytössä, inositoli 2 kk ja ubikinoni 3kk ja raskausvitamiinit jo puoli vuotta ku aloitin km raskauteen ja oon jatkanut niitä ilman paussia :) ja disperin n. 50mg oviksesta tähän hetkeen. Oon parina päivänä kyllä sen unohtanut.
Ja ovulaatiosta lähtien pitänyt villasukkia jalassa! Koska pitää verenkierron vilkkaana, yhdistettynä macaan ja asetyylisalisyylihappoon (disperin, aspirin) pitää kohdun verenkiertoa vilkkaana minkä on sanottu helpottavan kiinnittymistä :rolleyes:
 
Tilaus tehty :)

mites sitä sitten juodaan?
Läpi kierron vai ennen ovista vai...? En oo myöskään tähän perehtynyt koskaan :D

Jesbe kommentoikin jo mutta käsittääkseni kp1 alkaen ovikseen jos hyötyjä haluaa, mä oon kans nyt vähän juonut pitkin kiertoa kun oon tykästynyt verigreippimehuun :grin normi greippi ei mulla mene mutta oletan, että suunnilleen sama vaikutus :p
 
Jesbe kommentoikin jo mutta käsittääkseni kp1 alkaen ovikseen jos hyötyjä haluaa, mä oon kans nyt vähän juonut pitkin kiertoa kun oon tykästynyt verigreippimehuun :grin normi greippi ei mulla mene mutta oletan, että suunnilleen sama vaikutus :p
mä syön kans verigreippejä, oon nyt pyrkinyt siinä kp6-ovis välillä syömään lähes päivittäin. lisää kyllä limoja :)
 
ON: täällä kp12 ja ovis kolkuttelee ovella. eilen ja tänään huono olo, jomottelua muniksissa ja tosi isot limat ja (liiankin) märkää :laughing021vielä ei oo varpusparvi saapunut, katotaan tuleeko. aamulämmöt vielä tänään matalalla, eli voi olla et ovispäivä tänään tai huomenna.
 
Täällä digiin aamulla plussa, kp16 tänään. Oon kironnut noita Sofin ovisliuskoja mutta näköjään turhaan eli vika vaan käyttäjässä :hilarious: eli tosiaan vasta näin lähellä oletettua ovista reagoi, olin jotenki ajatellu että se pikkuhiljaa lähtis vahvistumaan. Mutta kuvassa parin päivän tikut ja ylimpänä tän aamun, aiemmat siis kuivuneita jo eli niissä ei ”testiajan” puitteissa näkyny tuonkaan vertaa. Pitää vielä iltapäivällä kokeilla vahvistuuko vielä tuosta vai onko jo piikki saavutettu :angelic:
 

Liitteet

  • 2F1E4502-DAB5-4B5D-9D92-F26ED9E983D9.jpeg
    2F1E4502-DAB5-4B5D-9D92-F26ED9E983D9.jpeg
    20.2 KB · Katsottu: 110
Itse oon tilannut ovistestit ebaysta. Noin 10€ 100 kpl. Nekin on one step tuollaisia vihreitä, muuta merkkiä niissä ei näy. Hyvin ainakin toimineet minulla.
 
Itse oon tilannut ovistestit ebaysta. Noin 10€ 100 kpl. Nekin on one step tuollaisia vihreitä, muuta merkkiä niissä ei näy. Hyvin ainakin toimineet minulla.

No tuolla hinnalla ei haittaa vaikka uittais useammankin päivässä :laughing014
 
Takaisin
Top