Raskaaksi 2020

Onnea vielä @Aloy ja toivottavasti kaikki menee hyvin @moony !

Kp9 pyörii ja valkkaria paljon, muttei tänään eggistä vaan maitomaista (toisin kuin eilen). Selkä onneksi vähän rauhoittunut, joten toivottavasti pääsis jatkaa talletteluja :dance011

Onnea vielä @Aloy ja toivottavasti kaikki menee hyvin @moony !

Kp9 pyörii ja valkkaria paljon, muttei tänään eggistä vaan maitomaista (toisin kuin eilen). Selkä onneksi vähän rauhoittunut, joten toivottavasti pääsis jatkaa talletteluja :dance011

Hyvä, että sun selkä voi paremmin! :happy:

Mulla menossa kp 10. Samoissa päivissä siis mennään. Tallettelut aloitettu ja toiveet ovat korkealla.
Eilen sain tietää, että yksi ystävä on raskaana.
Toki sitä on onnellinen heidän puolestaan, kun tiedän vielä, että ovat monta vuotta jo yrittäneet ja toivoneet. Samalla kuitenkin pelottaa, kauanko tässä vielä itse pitää odottaa ennen kuin raskautuu. :happy6

Ok! Musta tuntuu itse asiassa, että ne Raskauskeijun OneStepit on kans nykyään niitä leveämpiä. Mun mielestä ne muuttui jossain välissä. Mutta tuntuu jotenkin, että eri ihmisille tulee eri testeihin virheellisiä tuloksia. En siis noita pidä minään erityisen hyvinä testeinä, mutta mulla ne on kuitenkin näyttäneet oikein.
Mulla one stepin herkät testit alko näyttää haamuja vasta kun sain jo digiin 1-2vko ja rfsu 25mIu näytti selvää viivaa. Eli niiden testien tuloksiin en hirveästi luottaisi. :smiley-ashamed004

Huomenta :grumpy: enpä saanut nukuttua sen jälkeen kun heräsin klo 4, ja kävin sitten tekemässä tämän päivän testin. Kp 24/29. Ja taidan jäädä seuraavaksi vaan odottamaan menkkojen saapumista. Ei oo viivat vahvistumaan päin, enkä enää tiedä onko koko viivaa olemassakaan! Höh! Ehkä ensi kierrossa tärpppää?:Heartpink ihan kun olisi jo jotain rusehtavaa valkovuotoakin tullut, en kyllä varma ole mut siltä se vaikutti. Ekassa kuvassa noin 4-5min kastamisesta, ja toisessa sitten minuutti. Plussatuulia kaikille!

Liitteet

• IMG_20201122_051643.jpg
    IMG_20201122_051643.jpg
    20.7 KB · Katsottu: 157
  • IMG_20201122_050553.jpg
    IMG_20201122_050553.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 156

Täälläkin kp10 mutta ei mitään ovikseen viittaavaakaan oireilua ja o-testeissä ei edes haamuja nousevista hormoneista:bag:
Katotaan jos saisin tänään tuon miehen innostumaan talletteluista päivän aikana :angelic:

Haluan lohduttaa, että todennäköisesti sulla menee hyvin raskaus, sillä äidilläni oli nuoruudesta saakka myooma kohdussa, joka oli kivulias ja vuosi. Silti raskausaikoina ei mitään oireita siitä ja kolme kertaa raskautui täysin normaalisti ja onnistuneesti meni kaikki loppuun saakka :) eli vaikka on ne riskit niin voi mennä kaikki ihan hyvinkin :happy: pidän peukkuja!

Kiitos, tämä oli ihana kuulla, niin paljon lukenut riskeistä, mutta en ole oikein löytänyt hirveästi positiivisia kokemuksia. Tämä lohduttaa kyllä!

Ja kiitokset vielä kaikille onnitteluista! :love7

Kiitos :Heartpink illalla tuli kuukautiskivut kaveriksi ja aamulla ajattelin tehdä testin vielä ja purkkiin tuli pissan mukana itse alkio kalvoineen :sad001 näin ainakin oletan sen mukaan miltä näytti... testikin oli nega eli ei ole epäselvyyttä... no, onneksi nyt eikä viikkojen päästä. Kuukautisia ei koskaan ehtinyt tulla ehkäisyn lopetuksen jälkeeen, joten ehkä ei ollut suotuisat olosuhteet kiinnittyä... jospa nyt sitten.:Heartpink

oliko ne babyplanin ovulaatio- ja raskaustestit sellasia mitä suositeltiin? Teen uuden tilauksen, ennen tilannut raskauskeijulta.

Mulla one stepin herkät testit alko näyttää haamuja vasta kun sain jo digiin 1-2vko ja rfsu 25mIu näytti selvää viivaa. Eli niiden testien tuloksiin en hirveästi luottaisi. :smiley-ashamed004

Ihan samat kokemukset, ettei ne ole niin herkkiä, kuin lupaavat. Viimeksi Pregcheckissä näkyi haalea viiva, kun OneStepin herkässä ei mitään. Mutta väärää positiivista en noilla ole saanut.

Täällä on taas ollut hirveästi viestejä, kiva kun on aktiivista :) kaikki käyn lukemassa ja koitan jotain reagoida vaikka ei muuten ehtisi kommentoida!

Avenan testeissä minä en valitettavasti nähnyt mitään, missään näissä mitä tänne on ladattu. Ja minusta myös pitää pystyä ottamaan vastaan jos toiset sanoo ettei testeissä mitään näe, muuten täällä kysely on turhaa. Jos tuntuu että niissä luonnossa jotain näkyy, niin sitten vain odottelemaan että vahvistuu :) toiveikkaita täällä varmasti kaikki ovat sekä omalta että toisten osalta mutta realistikin pitää vaan välillä olla.

Ja tähän liittyen yleiseen keskusteluun sanoisin, kuten ylläpitokin laittoi, että kaikki kuumeilijat ovat varmasti tervetulleita, mutta ehkä minustakin enempi testien tulkitseminen kuuluisi tuonne muihin ketjuihin. Toki itekin odottelen aina testikuvia ja mielellään niitä katson mutta jos niitä enempi on per päivä ja muu keskustelu täällä jää niiden jalkoihin, niin minusta ne kuuluisi juuri tuonne Plussa vai ei -pähkäilyyn :) sitäkin ainakin ite käyn aina kurkkimassa :grin toivottavasti en ketään loukkaa.

Testasin aamusta ja ei mitään. Että menkkoja ootellessa:sorry: Kp nyt 24/28 ja kai nyt jo näkyis ees jotain:banghead:
Mut se hyvä nyt et vieläkään ei tiputtelua!!! Voiko tuo vehnänalkioöljy tosiaan olla se syy:happy: Täytyy jatkaa sitä!

Hei täällä sivusta huutelija! Olen seurannut keskusteluanne jo pidemmän aikaa ja välillä reagoinutkin toisiin kommentteihin. Toivotan kaikille tsemppiä ja jaksamista yritykseen! :)

Olen itse 27-vuotias, ennestään esikoinen löytyy n. vuoden ikäinen. Meillä oli tarkoituksena aloittaa toisen yritys vuoden vaihteessa, mutta suunnitelmille tuli täysi käännös: vihlaisut ja vatsan arkuus paljastuivat kystiksi munasarjoissa. Gyne epäili hormonitasapainohäiriötä tai jopa endoa. Jouduin aloittamaan e-pillerit hormonien tasaamiseksi, kontrolli parin kuukauden kuluttua. Onko kellään kokemusta? Olen aivan maani myynyt ja pelko lapsettomuudesta hiipinyt mieleeni, vaikka ei pitäisi mennä asioiden edelle. Suurin kysta 6 cm. En tiedä mitä tällä haen - vertaistukea?

Lisäksi suuret onnittelut plussanneille ja halaus keskenmenon kohdanneille. :Heartpink

Testasin aamusta ja ei mitään. Että menkkoja ootellessa:sorry: Kp nyt 24/28 ja kai nyt jo näkyis ees jotain:banghead:
Mut se hyvä nyt et vieläkään ei tiputtelua!!! Voiko tuo vehnänalkioöljy tosiaan olla se syy:happy: Täytyy jatkaa sitä!

Ei se välttämättä vielä näkyis, nämä on niin yksilöllisiä! Se riippuu niin paljon siitä milloin hedelmöityminen, kiinnittyminen ja miten sitä hormonia erittyy virtsaan. Itse ainakin totesin tuossa keskeytyksen jälkeen, että ei välttämättä näy kotitesteissä kovin herkästi, koska toisinpäin mennessä (hcg laskua odotellessa) mulla oli kotona ollut testit negaa jo kaks viikkoa, kun veressä oli kontrollissa sitten vielä 21. :confused005

Mutta hyvä kun tiputtelu pysynyt poissa! :) missä muodossa sulla vehnänalkioöljy? Mä käytän tollasia E-vitamiinikapseleita joissa on.

Kiitti Daya, ehkä toivoo vielä on. Mä otan ihan nesteenä siis puhdasta vehnänalkioöljyä 5ml päivä.
Jotenkin kun viime raskaudessa näytti niin aikasin plussaa niin aattelee et pitäs nytkin jos olis raskaana vaikka kai se tosiaan riippuu monesta.

Dpo 10 ja sain omasta mielestäni punertavan hailuran OneSteppiin... kuvia löytyy tuolta Plussa vai ei -ketjuista, kunnon pommitus ku oon niin epävarma :smiley-ashamed005 Joka tapauksessa eilen selkeä nega, ja nyt... Kuvissa ei viiva kyllä oikein erotu. Ei auta kuin odottaa huomista. :whacky011

Hei täällä sivusta huutelija! Olen seurannut keskusteluanne jo pidemmän aikaa ja välillä reagoinutkin toisiin kommentteihin. Toivotan kaikille tsemppiä ja jaksamista yritykseen! :)

Olen itse 27-vuotias, ennestään esikoinen löytyy n. vuoden ikäinen. Meillä oli tarkoituksena aloittaa toisen yritys vuoden vaihteessa, mutta suunnitelmille tuli täysi käännös: vihlaisut ja vatsan arkuus paljastuivat kystiksi munasarjoissa. Gyne epäili hormonitasapainohäiriötä tai jopa endoa. Jouduin aloittamaan e-pillerit hormonien tasaamiseksi, kontrolli parin kuukauden kuluttua. Onko kellään kokemusta? Olen aivan maani myynyt ja pelko lapsettomuudesta hiipinyt mieleeni, vaikka ei pitäisi mennä asioiden edelle. Suurin kysta 6 cm. En tiedä mitä tällä haen - vertaistukea?

Lisäksi suuret onnittelut plussanneille ja halaus keskenmenon kohdanneille. :Heartpink

Tervetuloa! :welcome

Mulla ei oo endoa, mutta oon ymmärtänyt, että juurikin hormoniehkäisy rauhoittaa endoa ja ehkäisyn lopettamisen jälkeen on hyvät mahdollisuudet raskaaksi tulemiselle. Mulla itselläni on välillä kystia, isojakin, mutta gynen mukaan ne eivät vaikuta raskaaksi tulemiseen, vaikka voivatkin olla kivuliaita. Mun kystille ei oo koskaan tehty mitään, annettu vain rauhoittua itsekseen. Tsemppiä ja toivottavasti pian saat vastauksia ja mahdollisimman nopeasti plussan testiin :Heartred

Mulla kp10 ja ovisoireita on. Testi vielä nega, onneksi. Tiistaina ultra ja haluaisin nähdä minkä kokoinen rakkula siellä kasvaa, joten jospa ovis ei oo ennen sitä :)

Takaisin