Tammenterho91
Puuhakas puhuja
Moony, pahoittelut 
Tervetuloa Seelma!
Avena, viimesimmässä toki näkyy jotain, ja jos oot itse täysin varma niin eihän se silloin muiden mielipiteestä ole kiinni mitä sinä tikussa näet. Toki vuoto kertoo, että voi kyseessä olla myös kemiallinen/keskenmeno, ja se selvinnee jossain vaiheessa selkeämmin. Itse sorruin tekemään ainakin 20 positiivista testiä kemiallisessa raskaudessa, yrittäen sillä saada varmuutta mutta lopulta useatkaan testit alussa eivät kuitenkaan kerro miten raskauden osalta tulee käymään. Tsemppiä!
omanapa;
Kp16, aloitettu terolutit. Tallettelut olleet hyvin käynnissä, ja eilen illalla ovismainen kipu vasemmalla. Toki ovis jäi testaamatta tässä kierrossa joten varmaa se ei ole että se ylipäätään tuli/tulee, mutta parin viikon päästä ootellaan tätiä tai testaillaan
poika isällään ja viikon päästä kun tulee takaisin onkin melkein jouluun saakka meillä, yksi mummolaviikonloppu suunniteltuna
20 työpäivää jäljellä, sit alkaa joululoma ja vaihtuu työpaikka (ja pysyvästi!
) 4.1 

Tervetuloa Seelma!
Avena, viimesimmässä toki näkyy jotain, ja jos oot itse täysin varma niin eihän se silloin muiden mielipiteestä ole kiinni mitä sinä tikussa näet. Toki vuoto kertoo, että voi kyseessä olla myös kemiallinen/keskenmeno, ja se selvinnee jossain vaiheessa selkeämmin. Itse sorruin tekemään ainakin 20 positiivista testiä kemiallisessa raskaudessa, yrittäen sillä saada varmuutta mutta lopulta useatkaan testit alussa eivät kuitenkaan kerro miten raskauden osalta tulee käymään. Tsemppiä!
omanapa;
Kp16, aloitettu terolutit. Tallettelut olleet hyvin käynnissä, ja eilen illalla ovismainen kipu vasemmalla. Toki ovis jäi testaamatta tässä kierrossa joten varmaa se ei ole että se ylipäätään tuli/tulee, mutta parin viikon päästä ootellaan tätiä tai testaillaan
poika isällään ja viikon päästä kun tulee takaisin onkin melkein jouluun saakka meillä, yksi mummolaviikonloppu suunniteltuna
20 työpäivää jäljellä, sit alkaa joululoma ja vaihtuu työpaikka (ja pysyvästi!
) 4.1 
enpä saanut nukuttua sen jälkeen kun heräsin klo 4, ja kävin sitten tekemässä tämän päivän testin. Kp 24/29. Ja taidan jäädä seuraavaksi vaan odottamaan menkkojen saapumista. Ei oo viivat vahvistumaan päin, enkä enää tiedä onko koko viivaa olemassakaan! Höh! Ehkä ensi kierrossa tärpppää?

Menetys on aina menetys, oli se millä viikolla tahansa. Kyllä sitä ehtii heti toiveet ja odotukset nousta, kun sen plussan testiin saa. Voimia 
pitää yrittää tässä vielä päivän mittaan testailla josko edes jotain viivaa niihin tulisi. Aiemmin oon kuitenkin saanut ees vähän vahvempia. Otapa näistä selvää
luotan nyt tuohon digiin kuitenkin edelleen. Varmaan jos ei nyt nappaa niin ens kierrossa yritän olla tikuttelematta ja miettimättä sen enempää...