Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varovaisesti tähän väliin päivitän, että tänään dpo22, ja digiin pärähti +3, joten lopetan testailut tähän, ja sitä myöden varmaan hiljenen toistaiseksi myös tällä osastolla. Kovasti toivon, että kaikki menisi hyvin siitä myooma löydöksestä huolimatta, mutta ei auta tässä vaiheessa kuin vain odotella miten käy.
Paljon onnea vielä viime viikon aikana plussanneille ja kaikille haamulaisille vahvistumista; toivon sydämeni pohjasta kaikille täällä pikaista ja pysyvää plussaa!!
Olette olleet kaikki niin suuri apu ja henkireikä tässä yrityksen aikana, joten suuri kiitos siitä!
Tilasin muistaakseni maanantaina ja tuli perjantainaKauanko muilla on menny, että raskauskeijun tilaus on tullu? Tiistaina tilasin ja ei oo vieläkään näkyny.
Mitään ei vuoda.....huomenna pitäs näkyy paremmin jos tuo viiva oli oikea!
ON: Huomenna testipäivä, oon nyt malttanu oottaa kun veikkaan viivanpaikoiksi edellisiä testejä. Tänään dpo10. Ellen sitten sorru tänään illalla :banghead: huomenna tai maanantaina alkais menkat. Eikä myöskään tuttuja kipuja ole viellä... Ainakaan vielä ei tiputtele. Rintoja aristaa ajoittain ja öskön sain älyttömän mieliteon nutellaa paavtoleivän päälle ja kalkkunaleikettä lisäksi! O-LI HY-VÄÄ!!
ON: Huomenna testipäivä, oon nyt malttanu oottaa kun veikkaan viivanpaikoiksi edellisiä testejä. Tänään dpo10. Ellen sitten sorru tänään illalla :banghead: huomenna tai maanantaina alkais menkat. Eikä myöskään tuttuja kipuja ole viellä... Ainakaan vielä ei tiputtele. Rintoja aristaa ajoittain ja öskön sain älyttömän mieliteon nutellaa paavtoleivän päälle ja kalkkunaleikettä lisäksi! O-LI HY-VÄÄ!!
Kyselen täällä taas epävarmuuksissani... jos kesken menisi, alkaako viivat testeissä hiipumaan vai voiko silti pitkään näyttää plussaa? Tekis mieli jatkaa testailua oman mielenrauhan vuoksi selkeistä plussista huolimatta, mutta niinkun tiedetään ei se aina ole järkevää...
Yleensä kai testit muuttuu negaksi vasta kun kaikki raskausmateriaali on poistunut. Jos oon väärässä niin joku korjatkoon.Kyselen täällä taas epävarmuuksissani... jos kesken menisi, alkaako viivat testeissä hiipumaan vai voiko silti pitkään näyttää plussaa? Tekis mieli jatkaa testailua oman mielenrauhan vuoksi selkeistä plussista huolimatta, mutta niinkun tiedetään ei se aina ole järkevää...
Kai ne usein alkaa hiipua. Mulla oli kuitenkin varhainen km, jossa viivat testissä vahvistui vielä pari viikkoa keskenmenon jälkeen. Oli kuitenkin voimakasta vuotoa, joten tilanne ei sikäli ollut mitenkään epäselvä. Tuo ei käsittääkseni ole ihan tavallista.
Muoks. olisin kyllä luottavaisin mielin, jos sulla ei ole vuotoa ja viiva edelleen näkyy testissä!
Yleensä kai testit muuttuu negaksi vasta kun kaikki raskausmateriaali on poistunut. Jos oon väärässä niin joku korjatkoon.
on vuotoa, sehän tässä ahdistaakin ollut jo 1,5vkoa... vaihtelee. Paljoa ei tule, kipuja ei ole. Pyyhkiessä ja pikkuhousun suojaan vähäsen. Viiva ollut selkeä alusta asti. Keskenmenoista ei ole kokemusta, ja esikoisesta ei vuotoja joten siksi uusi tilanne. En tiedä voiko endometrioosi vaikuttaa tähän asiaan, kun isot hormonit ollut tähän asti ja vuodoton vuosia eikä ekojakaan kuukautisia ehtinyt tulla
Niin kauan kun ei ole kipuja tai tule hyytymiä, niin uskon että siellä on kaikki hyvin ja luottaisin plussaan. Tsemppiä.näin mäkin mietin eli sen puoleen ei testeistä hyötyä ole. Se on plussa kunnes toiseksi todetaan eli varmaan vasta sit ultrassa jos niin on