Raskaaksi 2020

Mulla on tänään ollut aika kovia muniksen kasvukipuja, maanantaina polikäynnillä ultrataan että mikä tilanne, että joko päästään yrittämään pian uudelleen :Heartred nämä kasvukivut on ainakin aika lupaavia. :happy:

Varovaisesti tähän väliin päivitän, että tänään dpo22, ja digiin pärähti +3, joten lopetan testailut tähän, ja sitä myöden varmaan hiljenen toistaiseksi myös tällä osastolla. Kovasti toivon, että kaikki menisi hyvin siitä myooma löydöksestä huolimatta, mutta ei auta tässä vaiheessa kuin vain odotella miten käy.

Paljon onnea vielä viime viikon aikana plussanneille ja kaikille haamulaisille vahvistumista; toivon sydämeni pohjasta kaikille täällä pikaista ja pysyvää plussaa!! :smiley-angelic001

Olette olleet kaikki niin suuri apu ja henkireikä tässä yrityksen aikana, joten suuri kiitos siitä! :Heartbigred

Haluan lohduttaa, että todennäköisesti sulla menee hyvin raskaus, sillä äidilläni oli nuoruudesta saakka myooma kohdussa, joka oli kivulias ja vuosi. Silti raskausaikoina ei mitään oireita siitä ja kolme kertaa raskautui täysin normaalisti ja onnistuneesti meni kaikki loppuun saakka :) eli vaikka on ne riskit niin voi mennä kaikki ihan hyvinkin :happy: pidän peukkuja!

ON: Huomenna testipäivä, oon nyt malttanu oottaa kun veikkaan viivanpaikoiksi edellisiä testejä. Tänään dpo10. Ellen sitten sorru tänään illalla :banghead: huomenna tai maanantaina alkais menkat. Eikä myöskään tuttuja kipuja ole viellä... Ainakaan vielä ei tiputtele. Rintoja aristaa ajoittain ja öskön sain älyttömän mieliteon :hilarious: nutellaa paavtoleivän päälle ja kalkkunaleikettä lisäksi! O-LI HY-VÄÄ!!:hilarious::hilarious::hilarious:

ON: Huomenna testipäivä, oon nyt malttanu oottaa kun veikkaan viivanpaikoiksi edellisiä testejä. Tänään dpo10. Ellen sitten sorru tänään illalla :banghead: huomenna tai maanantaina alkais menkat. Eikä myöskään tuttuja kipuja ole viellä... Ainakaan vielä ei tiputtele. Rintoja aristaa ajoittain ja öskön sain älyttömän mieliteon :hilarious: nutellaa paavtoleivän päälle ja kalkkunaleikettä lisäksi! O-LI HY-VÄÄ!!:hilarious::hilarious::hilarious:

Ooh miten oot malttanut noin hyvin ! Täällä vähän samat fiilikset, rintoja aristaa ja alamahassa repimiskipua ajoittain, mieli aivan ylirauhallinen ja pms oireita ei lähimainkaan. Pistää kyllä toiveet korkealle :happy119

M

Mutta skeptinen olen, ellei kiinnittyminen ole tapahtunut myöhemmin! Olen valmistautunut jo menkkoihin ja koittanut miettiä muuta kuin sitä pettymystä. Pian jo vuoden saanut kestää pettymyksiä. Ystäviä raskautunut ympärillä ja asiakkaat kertovat ilouutisia. Itse tuntee olevansa niin epäonnistunut ja katkera. Vaikka onhan meillä jo 3 ihanaa lasta❤️ Ja he ovat saaneet alkunsa helpommin. Mies ei ole moksiskaan vaikka kyseleekin josko olisi tärpännyt. Oon niin väsyny tähän

Hei ihanaa jännäiltävää täällä taas! :smiley-bounce016 Tulkaa sitten kuvien kera kertomaan, mikäli toivottuja viivoja alkaa piirtymään tikkuihin.

Täällä vuoto jatkuu edelleen ja mieliala heittelee aika radikaalisti suuntaan ja toiseen :smiley-ashamed008 Tuntuu ajoittain tosi epäreilulta, että meiltä vietiin pois se onni, joka tuossa kävi ”kääntymässä”. Toisaalta haluan uskoa, että kaikella on aina tarkoituksena ja lähden positiivisin mielin kohti seuraavaa kiertoa. Voi kunpa seuraava plussa pysyisi sitten mukana loppuun asti...:sad010

Täytyy sanoa että itsellä kun menkat tuli niin uskoin testejä mit aina halusin nähdä viivan.. nyt raskaana ollessa viiva tuli kaikkiin testeihin ei vain yhteen tai kahteen joten uskoisin menkkoja ja parempaa onnea ensi kiertoon Avena1234. Mä olin vuodesta 2014 oottanut ja sain vain km tai kemiallisii ja nyt vihdoin viimein raskaana. Kyllä se oikea aika koettaa meille kaikille.

Pelkäsin etten ikinä lasta saa ja nyt kun mahassa typy potkii niin ihana tunne mutta jokavuotinen ja joka kk koettu pettymys lannisti kyl. Täällä onneksi porukka sano suoraan jos näin viivoja mis ei oikeesti ollut..

Kun nyt raskaana olen olen onnekas, mutta myös tietoinen että seuraavaa en ehkä saa mutta tämä monen vuoden taival toi lopulta toivotun lopputuloksen.

Plussapuhureita kaikille <3

Kyselen täällä taas epävarmuuksissani... jos kesken menisi, alkaako viivat testeissä hiipumaan vai voiko silti pitkään näyttää plussaa? Tekis mieli jatkaa testailua oman mielenrauhan vuoksi selkeistä plussista huolimatta, mutta niinkun tiedetään ei se aina ole järkevää...

Kyselen täällä taas epävarmuuksissani... jos kesken menisi, alkaako viivat testeissä hiipumaan vai voiko silti pitkään näyttää plussaa? Tekis mieli jatkaa testailua oman mielenrauhan vuoksi selkeistä plussista huolimatta, mutta niinkun tiedetään ei se aina ole järkevää...

Kai ne usein alkaa hiipua. Mulla oli kuitenkin varhainen km, jossa viivat testissä vahvistui vielä pari viikkoa keskenmenon jälkeen. Oli kuitenkin voimakasta vuotoa, joten tilanne ei sikäli ollut mitenkään epäselvä. Tuo ei käsittääkseni ole ihan tavallista.

Muoks. olisin kyllä luottavaisin mielin, jos sulla ei ole vuotoa ja viiva edelleen näkyy testissä!

Yleensä kai testit muuttuu negaksi vasta kun kaikki raskausmateriaali on poistunut. Jos oon väärässä niin joku korjatkoon.

Kai ne usein alkaa hiipua. Mulla oli kuitenkin varhainen km, jossa viivat testissä vahvistui vielä pari viikkoa keskenmenon jälkeen. Oli kuitenkin voimakasta vuotoa, joten tilanne ei sikäli ollut mitenkään epäselvä. Tuo ei käsittääkseni ole ihan tavallista.

Muoks. olisin kyllä luottavaisin mielin, jos sulla ei ole vuotoa ja viiva edelleen näkyy testissä!

on vuotoa, sehän tässä ahdistaakin :sad001 ollut jo 1,5vkoa... vaihtelee. Paljoa ei tule, kipuja ei ole. Pyyhkiessä ja pikkuhousun suojaan vähäsen. Viiva ollut selkeä alusta asti. Keskenmenoista ei ole kokemusta, ja esikoisesta ei vuotoja joten siksi uusi tilanne. En tiedä voiko endometrioosi vaikuttaa tähän asiaan, kun isot hormonit ollut tähän asti ja vuodoton vuosia eikä ekojakaan kuukautisia ehtinyt tulla:eek:

Yleensä kai testit muuttuu negaksi vasta kun kaikki raskausmateriaali on poistunut. Jos oon väärässä niin joku korjatkoon.

näin mäkin mietin eli sen puoleen ei testeistä hyötyä ole. Se on plussa kunnes toiseksi todetaan eli varmaan vasta sit ultrassa jos niin on:sorry:

Kyllä se toinen viiva alkaa yleensä haalistua jos on keskenmeno kyseessä, mutta plussaa voi testi näyttää silti monta viikkoa :sad001 Tosin alkuvaiheessa kai voi sen viivan vahvuus vaihdella muutenkin jonkun verran päivästä riippuen.

Mutta jos sulla moony ei ole testi lähtenyt haalistumaan ja vuoto ei ole kovin runsasta, niin en vielä olisi liian huolissani :Heartred

on vuotoa, sehän tässä ahdistaakin :sad001 ollut jo 1,5vkoa... vaihtelee. Paljoa ei tule, kipuja ei ole. Pyyhkiessä ja pikkuhousun suojaan vähäsen. Viiva ollut selkeä alusta asti. Keskenmenoista ei ole kokemusta, ja esikoisesta ei vuotoja joten siksi uusi tilanne. En tiedä voiko endometrioosi vaikuttaa tähän asiaan, kun isot hormonit ollut tähän asti ja vuodoton vuosia eikä ekojakaan kuukautisia ehtinyt tulla:eek:

Ok! No ei varmaan voi kuin toivoa, että kyse kuitenkin olisi normaalista alkuraskauden vuodosta, jota osalla on. Tsemppiä tilanteeseen!

näin mäkin mietin eli sen puoleen ei testeistä hyötyä ole. Se on plussa kunnes toiseksi todetaan eli varmaan vasta sit ultrassa jos niin on:sorry:
Niin kauan kun ei ole kipuja tai tule hyytymiä, niin uskon että siellä on kaikki hyvin ja luottaisin plussaan. Tsemppiä. :Heartred

Komppaan myös amandatt:n viestiä, että jos vuoto ei kovin runsasta ole, niin en olisi erityisen huolissani. :Heartred

Kiitos kaikille vastauksista ! :Heartpink

En oikein osaa ajatella mikä on runsasta... sitä on pyyhkiessä, välillä ihan vähän, välillä paperissa ihan selkeästi. Pikkuhousun suojalla pärjää, eikä pikkuhousuista läpi menisi. Ehkä niukoiksi kuukautisiksi kuvailisin... ei olisi näin ristiriitainen olo jos testit olis haaleita mut ku on kunnon leffaviiva ollu. Voi olla et pakko on testejä tehdä vaikka tiedän ettei ehkä kannattaisi:confused005 onneksi on tällanen paikka missä näitä juttuja ihmetellä.

Takaisin