Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea Zarar! Ihania uutisia :)
Nipa, kiva että pääsit näin pitkälle ilman tiputtelua! Oishan se luomuplussa ollu huikee, mutta kiva että oot hyvillä mielin ja hoidoissa sit varmasti natsaa
Täällä kp30 ja dpo10. Vielä ei merkkejä tulevista menkoista, harvinaisen lievää jomottelukin ollut nyt pari päivää. Minkäänlaisia oireita ei kyllä ole suuntaan tai toiseen.
Naistentautien polilta soitettiin tänään. Papasta löytynyt muutoksia ja kolonoskopia kutsuu
Kohdunsuulla oli kaikki ok, mutta kohdun kaulalta otetusta harjanäytteestä löyty muutos, jonka merkitystä eivät tiedä joten tutkittava lisää.
2kk sisään tehdään jatkotukimuksia ja saa kuulemma jatkaa yritystä koko ajan.
Kysyin vielä niistä folleista, kun mulla heräs huoli sillon aiemmin kun puhui ääneen vaan että oikealla muutama. Sanoi et ootas kun hän lukee täältä omia tekstejään ja kattoo noi kuvat läpi. Vasemmalla oli kuulemma neljä ja oikeallakin ihan useampi, että ei mitään hätää. Normaali määrä on ja sen suhteen ei huolta.
Nyt ei auta kun odottaa kutsua ja toivoa ettei muutokset oo mitään kovin ikäviä.

Ihanaa zarzar että hyviä ultrakuulumisia :)
Täällä rfsun testi näyttää jo aikas hyvältä. Ehkä pitää vielä hommata paketti pc:tä. Sanokaa vaan jos alkaa plussa kuvat ärsyttään. Siirryn kohtapuolin varmaan kokonaan tonne lasketun ajan puolelle - käyn sit teidän tilannetta tsekkailemassa :)
View attachment 95713

Onnea Zarar! Ihania uutisia :)
Nipa, kiva että pääsit näin pitkälle ilman tiputtelua! Oishan se luomuplussa ollu huikee, mutta kiva että oot hyvillä mielin ja hoidoissa sit varmasti natsaa
Täällä kp30 ja dpo10. Vielä ei merkkejä tulevista menkoista, harvinaisen lievää jomottelukin ollut nyt pari päivää. Minkäänlaisia oireita ei kyllä ole suuntaan tai toiseen.
Naistentautien polilta soitettiin tänään. Papasta löytynyt muutoksia ja kolonoskopia kutsuu
Kohdunsuulla oli kaikki ok, mutta kohdun kaulalta otetusta harjanäytteestä löyty muutos, jonka merkitystä eivät tiedä joten tutkittava lisää.
2kk sisään tehdään jatkotukimuksia ja saa kuulemma jatkaa yritystä koko ajan.
Kysyin vielä niistä folleista, kun mulla heräs huoli sillon aiemmin kun puhui ääneen vaan että oikealla muutama. Sanoi et ootas kun hän lukee täältä omia tekstejään ja kattoo noi kuvat läpi. Vasemmalla oli kuulemma neljä ja oikeallakin ihan useampi, että ei mitään hätää. Normaali määrä on ja sen suhteen ei huolta.
Nyt ei auta kun odottaa kutsua ja toivoa ettei muutokset oo mitään kovin ikäviä.
Multa kysyttiin tänään, että mikä on lapsiluku jonka haluaisimme... Jos ikinä vielä yksi lapsi saadaan, niin note to self, se saa riittää. En kyllä enää kertaakaan halua käydä tätä matkaa enää tämän jälkeen uudestaan![]()

.... Ei siitä kokonaan pääse.Multa kysyttiin tänään, että mikä on lapsiluku jonka haluaisimme... Jos ikinä vielä yksi lapsi saadaan, niin note to self, se saa riittää. En kyllä enää kertaakaan halua käydä tätä matkaa enää tämän jälkeen uudestaan![]()
Tosi ihanaa, että Zarar kaikki oli ultrassa hyvinOnnellista odotusta!
Toivottavasti Kosmos pääsette siirtoon! Kuulostaa hyviltä lähtökohdilta kyllä:) Onko teillä monipäiväinen pakkasessa?
Ikävää Nyytti, että löytyi muutoksia. Mutta hyvä että tutkitaan. Epätietoisuudessa ei tokikaan ole kiva olla. Hyvä, että juttelit follimäärästä lääkärille ja että kaikki siltä osin kunnossa:)
Mulla meni alkionsiirron jälkeen viikonloppu tosi kivasti ja nopeasti. Vielä eilinenkin. Mutta tänään todellakin alkanut hajota pakka. Ja piinapäivä neljä vasta menossa! Jotenkin tosi kova varmuus tuli tänään, ettei tärppiä käynyt. Ja todennäköisempaa tilastojen valossa tietysti on, ettei heti voi tärpätä ensimmäisellä kerralla.
Tukilääkkeenä mulla on Terolut, joka on huomattavasti käyttäjäystävällisempi nieltävänä tabletteina lugejen sijaan:)

Siis me ollaan miehen kanssa puhuttu että yksi saa riittää jos se saadaan. En tahdo tähän karuselliin palata jos onnistumme. Toki tiedän myös sen että mieli voi muuttua vuosien varrella mutta tällä hetkellä tuntuu tältä :)

ollu vähän pitkäpäivä entiiä oonko kovin selkeä
todella vaikea kuvitella olevansa raskaana, ehkei mulle ole tarkoitettukaan lasta..Pidän peukkuja teille! Minkä päiväinen teille siirrettiin?![]()
Sininen Kirahvi: 2 päiväinen :)
Mä olisin halunnut paljon lapsia, mutta jos toinen saadaan niin se on hyväsitten sen jälkeen keskityn omaan hyvinvointiin, näiden hoitojen aikaan salitreenit on jääneet ja paino vähän noussut..
Mä haluisin kaksi, mutta ikää tulee koko ajan lisää, ja saisi nyt edes sen yhden..toinenhan saattaa tulla luomuna
Sinpura, koko ajan tuntuu kaukaisemmalta ja jotenkin pelottavalta jos yhtäkkiä olisi plussa testissätodella vaikea kuvitella olevansa raskaana, ehkei mulle ole tarkoitettukaan lasta..
Kyllä on. Aina koitan miettiä et tällä varmasti on joku tarkoitus mun elämässä kunnes tuun aina samaan lopputulemaan; ei ole mitään tarkoituksia näissä lisääntymisasioissa. Piste.