Raskaaksi 2019

Voi vittujen kevät, kp10 ja ovisplussa. Tarvittais 16pv luteliaali, että osuttais ivf-aikatauluun. Mulla on luomuna 12pv luteliaali ja teroilla oon saanu venytettyä neljääntoista. Voisin kokeilla tupla-annoksella, mutta onko seuraava kierto niin sekasin, että hoidot epäonnistuu sen takia. Luulen, että mulla on nytki alkanut uus kierto taustalla terojen kanssa, kun luomuna ovis ei oo koskaan näin aikasin.

Voi vittujen kevät, kp10 ja ovisplussa. Tarvittais 16pv luteliaali, että osuttais ivf-aikatauluun. Mulla on luomuna 12pv luteliaali ja teroilla oon saanu venytettyä neljääntoista. Voisin kokeilla tupla-annoksella, mutta onko seuraava kierto niin sekasin, että hoidot epäonnistuu sen takia. Luulen, että mulla on nytki alkanut uus kierto taustalla terojen kanssa, kun luomuna ovis ei oo koskaan näin aikasin.

Riski on kyllä:sorry: jos ottais yhteyttä poliin ja kertois homman? Eikö hoito vois alkaa aikaisemmin?

Kiitos kaikille onnitteluista, katsotaan nyt alkaako viivat vahvistua ja tosiaan kun edellinen oli kemiallinen ja sitä edeltävä se tuulimuna niin koitan olla liikaa innostumatta (kröhöm, listasin jo taas mitä kaikkea pääsis mahdollisesti ostelemaan) :rolleyes:

Oireita:
- Oviksesta asti kummallista menkkamaista juilintaa. en oo ihan varma millon se ovis nyt tarkalleen oli.
- Oletetusta kiinnittymisestä asti rintojen arkuutta sillain tulee ja menee meingillä, nyt pari päivää vaan tissit olleet jotenkin vaan painavamman oloiset, mikä osuu kyllä yksiin esikoisen raskakudesta jossa mulla kasvoi tissit alusta asti niin paljon, että taidettiin päästä loppuun mennessä kuppiin H vai I (D oli alunperin)..
- Suussa outo maku välillä.
- TMI mutta valkovuoto ei ole mennyt sillain normi kierron mukaan vaan ollut tosi vaihtelevaa, kun loppu kierrosta yleensä ns kuivempaa.

Toivottavasti tää nyt tästä kehkeytyy ihan kunnon plussaksi :smiley-angelic001

Pakko laittaa viestiä sinne. Voi kumpa voitais kuitenkin alottaa joulukuussa.:bag:

Mulla olis käynyt jo kaiku kuumana:hilarious: täytyy kai niilläkin joku joustovara tossa olla, varsinkin kun homma aikaistui eikä myöhästy, niin ei ainakaan joulusuluista jää kiinnio_O

Kiitos kaikille onnitteluista, katsotaan nyt alkaako viivat vahvistua ja tosiaan kun edellinen oli kemiallinen ja sitä edeltävä se tuulimuna niin koitan olla liikaa innostumatta (kröhöm, listasin jo taas mitä kaikkea pääsis mahdollisesti ostelemaan) :rolleyes:

Oireita:
- Oviksesta asti kummallista menkkamaista juilintaa. en oo ihan varma millon se ovis nyt tarkalleen oli.
- Oletetusta kiinnittymisestä asti rintojen arkuutta sillain tulee ja menee meingillä, nyt pari päivää vaan tissit olleet jotenkin vaan painavamman oloiset, mikä osuu kyllä yksiin esikoisen raskakudesta jossa mulla kasvoi tissit alusta asti niin paljon, että taidettiin päästä loppuun mennessä kuppiin H vai I (D oli alunperin)..
- Suussa outo maku välillä.
- TMI mutta valkovuoto ei ole mennyt sillain normi kierron mukaan vaan ollut tosi vaihtelevaa, kun loppu kierrosta yleensä ns kuivempaa.

Toivottavasti tää nyt tästä kehkeytyy ihan kunnon plussaksi :smiley-angelic001

Onnea Siska! :Heartred
Nyt ei muuta kun toivotaan viivan vahvistumista ja, että tällä kertaa pieni kyytiläinen olisi lujasti matkassa mukana :angel7

Mulla olis käynyt jo kaiku kuumana:hilarious: täytyy kai niilläkin joku joustovara tossa olla, varsinkin kun homma aikaistui eikä myöhästy, niin ei ainakaan joulusuluista jää kiinnio_O

Mulla ois alkanu gonalit 30.12 ja 1.1 on perjantai niin pitkä viikonloppu voi olla ongelma.

Edit. Pistokset alkaa siis nollaultrasta eli polille pitäis päästä.

Mulla ois alkanu gonalit 30.12 ja 1.1 on perjantai niin pitkä viikonloppu voi olla ongelma.

Luulis silti että olis soviteltavissa, kannattaa ainakin kysyä:happy: jokatapauksessa luulis että punktiopäivä olis vasta loppiaisen jälkeen? Jotenkin luulin alun perin, että sulla alkais hoito jo ens kiertoon ja keräys olis ollut jo ennen joulua:shy:

Luulis silti että olis soviteltavissa, kannattaa ainakin kysyä:happy: jokatapauksessa luulis että punktiopäivä olis vasta loppiaisen jälkeen? Jotenkin luulin alun perin, että sulla alkais hoito jo ens kiertoon ja keräys olis ollut jo ennen joulua:shy:

Eikö ne aloiteta kierron mukaan vai mikä kaava sulla oli tulossa?

”Aloita nenäsumute kp22, joka voi olla 12-18.12 välisenä aikana. Jos näin ei tapahdu, ota yhteyttä. Ensimmäinen uä on 30.12, toinen uä 5.1 ja kolmas 8.1. Mahdollinen punktio tehdään viikolla 2.”

On tottakai mahollista, että kaikki menee hyvin ja skitsoilen turhaan. Tämä meidän hoitopolku ei oo ollu kovin luottamusta herättävä, mutta toivottavasti oysissa asiat ois toisin.

”Siirretään hoitoa siten, että aloita Synarela kuukautiskierron 22.päivä aikavälillä 2.1.-8.1.2021.” :sad015

Edit. Tuleepa sitte 9kk jonoa täyteen. Vmp.

”Siirretään hoitoa siten, että aloita Synarela kuukautiskierron 22.päivä aikavälillä 2.1.-8.1.2021.” :sad015

Edit. Tuleepa sitte 9kk jonoa täyteen. Vmp.

No voi v*ttu:mad: joka kerran joutuu hämmästelemään tätä, että miten kankeaa tämä hoitoprosessi oikein voikaan olla:mad:

Muokattu viimeksi:
Hillis, rupes suoraan sanottuna vituttaa sun puolesta. Pari kk on lapsettoman elämässä kuitenki pitkä aika ja näissä hoidoissa kun tarpoo:sorry:

Mua on alkanu vitutuksen lisäks pelottamaan. Mitä jos hoidot menee pieleen, koska tieto ei kulje keskussairaalan (jossa ultrat tehdään) ja oysin välillä tarpeeks hyvin. Tai jos ei saada kuin tämä yksi ivf, kun ei saatu inseminaatioitakaan. Mistä näistä tietää.

Mua on alkanu vitutuksen lisäks pelottamaan. Mitä jos hoidot menee pieleen, koska tieto ei kulje keskussairaalan (jossa ultrat tehdään) ja oysin välillä tarpeeks hyvin. Tai jos ei saada kuin tämä yksi ivf, kun ei saatu inseminaatioitakaan. Mistä näistä tietää.

No tottakai saatte useamman, jos ei ilmene mitään hoidollista pulmaa. Eikös niitä kolme kuulu saada? Jotkut kai harkinnan mukaan on saaneet enemmänkin. On tää ihan perseestä, kun vähän väliä joutuu keräilemään näitä pettymyksen sirpaleita:Heartred

Ensinnäkin, voi paska! Miten voi olla edes mahdollista!
Toisekseen onpa jännä että annetaan tällainen aikaväli + ultra-ajat! Tai siis kokemustahan on vaan omasta polista, johon piti ilmoittaa kierron 1. Päivä ja sitten antoivat sitten sumutteen alkuajan ja ekan ultran. Muut ultra-ajat sai aina siellä paikanpäällä.

Oon seurannu pitkään hoitoketjuja, enkä muista, että kukaan ois kirjottanu tämmösestä systeemistä. Ei ainakaan mikään stressitön kaava. Lisäks en ymmärrä miten nuo ultra-ajat voi antaa etukäteen, vaikka hoitojen alotukselle on viikon aikaikkuna.

Meille ei mitään näitä oo selitettykään, kun käytiin suunnittelukäynnillä keskussairaalassa ja siellä sanottiin, että oys tekee kaikille lyhyen kaavan ja vaan se käytiin läpi.

Takaisin