Raskaaksi 2019

Jotenkin vaan epätoivo syvenee kun luki täällä.. Ei meillä oo varaa mihinkään hoitoihin lähteä. Oon esikoisen omaishoitajana kotona.
Ehkä pitää henkisesti jo alkaa varautumaan siihen ettei meille vauvaa enää tule..
En oo löytäny vielä missä Päijät-Hämeen alueella sais amh:n mitattua.

Edelleen tulee punertavaa limaa pyyhkiessä ja kp jo 11. Eiköhän taas viimeistään ovikseen lopu. En tiiä. Mä oon jotenkin maani myyny.

Anteeksi jos masensin :Heartpink ei tarvii kun sen yhden hyvän sieltä :shy: vaikka mulla on munia, ei se tarkota että ne on hyvälaatuisia..määrä ei korvaa laatua..mut juu, ei täs meidän ryhmäs enää paljon lohduta mikään :oops::Heartblue

Musta teillä on toivoa kun kuitenkin 1-2 raskautta alkanut (anteeksi en muista kumpi) vaikka ymmärrän kyllä toivottomuuden tunteetkin.
Joo, ei kai tää ihan hopeless oo. 5 alkanutta raskautta on ja 3 lasta. Heinäkuun lopussa oli viimeisin kkm et alkohan se raskaus nyt myöhemmälläkin iällä, miksei vielä uudestaankin.
Mut jotenkin vaan tuntuu et aika juoksee kauheeta vauhtia ja mitä pidemmälle mennään, sen huonommat on mahikset. Puuh.

Mut kiitos kaikille lohdutuksista ja tsempeistä :Heartred

Niin ja soitin tk:hon, sitä kautta ei pääse amh:ta mittaamaan mut selvitti et synlabilla Lahdessa sais ilman reseptiä, maksaa toki n.140€. Tosi mukava hoitsu oli puhelimessa ja kerto että hän oli joskus lääkärin kans jutellu aiheesta ja kyselly et koska viimeistään ois aika, et mihin mennessä ois "lapsia yritettävä jos niitä tahtoo". Hälle oli sanottu että 43 vuotta vois pitää sellaisena rajana, et siihen asti vielä onnistuu, mut sen jälkeen alkaa jo olla vaikeaa. Henkisesti vähän helpotti, et ehken oo vielä ihan ikäloppu näihin hommiin kun ens kuussa tulee 40mittariin. Yritetään nyt tovi vielä, käyn mittauttamassa sen amh:n ja selvittelen missä täällä pääsis gynelle ja mihin hintaan, jos kävis kerran ennen ovista tsekkaamassa ultralla tilanteen. et miltä limis näyttää ja minkä verran niitä folleja näkyy.

Tsemppiä ivf:ään! Teillä on kuitenkin nyt paljon paremmat mahdollisuudet onnistua kuin aiemmin. Onko sulla siis syytä epäillä ettei olis antraalifolleja? Ja silti vaikka oiskin vähän niin ihmisiä onnistuu!

Kiitos tsempistä, sitä kyllä tarvitaan❤️ Lääkäri taisi mainita viime käynnillä, että 6+6 ollut antraalifollikkeja, mikä vaikuttaisi kuulemma alhaiselta mun amh-arvoon nähden. Toi siis joskus vuoden alussa otettu naikkarilla. Eihän se loppupeleissä tarvii kuin yhden hyvän...

Tekipä hyvää päästä taas rakkaan harrastuksen pariin:) heti fiilis paljon parempi.

Niin ja soitin tk:hon, sitä kautta ei pääse amh:ta mittaamaan mut selvitti et synlabilla Lahdessa sais ilman reseptiä, maksaa toki n.140€. Tosi mukava hoitsu oli puhelimessa ja kerto että hän oli joskus lääkärin kans jutellu aiheesta ja kyselly et koska viimeistään ois aika, et mihin mennessä ois "lapsia yritettävä jos niitä tahtoo". Hälle oli sanottu että 43 vuotta vois pitää sellaisena rajana, et siihen asti vielä onnistuu, mut sen jälkeen alkaa jo olla vaikeaa. Henkisesti vähän helpotti, et ehken oo vielä ihan ikäloppu näihin hommiin kun ens kuussa tulee 40mittariin. Yritetään nyt tovi vielä, käyn mittauttamassa sen amh:n ja selvittelen missä täällä pääsis gynelle ja mihin hintaan, jos kävis kerran ennen ovista tsekkaamassa ultralla tilanteen. et miltä limis näyttää ja minkä verran niitä folleja näkyy.

Hyvin on vielä aikaa❤️ Ja se että on useampia raskauksia jo takana lisää todennäköisyyttä. Tsemppiä!

Jotenkin vaan epätoivo syvenee kun luki täällä.. Ei meillä oo varaa mihinkään hoitoihin lähteä. Oon esikoisen omaishoitajana kotona.
Ehkä pitää henkisesti jo alkaa varautumaan siihen ettei meille vauvaa enää tule..
En oo löytäny vielä missä Päijät-Hämeen alueella sais amh:n mitattua.

Edelleen tulee punertavaa limaa pyyhkiessä ja kp jo 11. Eiköhän taas viimeistään ovikseen lopu. En tiiä. Mä oon jotenkin maani myyny.

Älä heitä toivoa vielä hukkaan :Heartred

Täällä kp1. Ensimmäinen ivf-kierto alkaa. Hitsit, että jännittää ja kauhistuttaa ja pelottaa! Paheneva koronatilanne ei edesauta asiaa.

Aloitan huomenna Bemfola-pistokset ja ensi viikon alkupuolella ultra. Oon jotenkin ihan kauhean pessimistisillä mielin just nyt. Oon varma, että antraalifolleja ei ole eikä nekään vähäiset, jos niitä on, kasva tasaisesti. Huoh! Jostain pitäisi nyt löytää zen-mieli ja positiivisuus ja mitä kaikkea ja yrittää ulkoistaa ajattelu minua hoitaville tahoille.

Ps. pahoittelut täysin omanapaisesta tekstistä

Oi jännää! Kerro ihmeessä sit sen etenemisestä ja fiiliksistä!

Kiitos tsempistä, sitä kyllä tarvitaan❤️ Lääkäri taisi mainita viime käynnillä, että 6+6 ollut antraalifollikkeja, mikä vaikuttaisi kuulemma alhaiselta mun amh-arvoon nähden. Toi siis joskus vuoden alussa otettu naikkarilla. Eihän se loppupeleissä tarvii kuin yhden hyvän...

Tekipä hyvää päästä taas rakkaan harrastuksen pariin:) heti fiilis paljon parempi.

Meillä on sit saman verran:hilarious: mikä sun amh oli? Muistanko oikein, mut oliko teillä enemmän kumminkin male factor, kun ei kokeiltu kun yksi inssi?

Meillä on sit saman verran:hilarious: mikä sun amh oli? Muistanko oikein, mut oliko teillä enemmän kumminkin male factor, kun ei kokeiltu kun yksi inssi?

Mun amh oli 2,41. Male factor joo tällä kierroksella pääasiallinen diagnoosi ollut. Mut kai tässä on puolin ja toisin häikkää:banghead:

Mun amh oli 2,41. Male factor joo tällä kierroksella pääasiallinen diagnoosi ollut. Mut kai tässä on puolin ja toisin häikkää:banghead:

Okei, mun amh on paljon vähemmän:happy: eiköhän sieltä niitä munia saada kasaan:thumright Tsemppiä hoitoon, tuuhan sitten kertoilee miten sujuu:happy: jospa sitä itekin joskus pääsis noin pitkälle. Saleen mulla on vaihdevuodet ennen kun ivf-hoito:banghead::bag:

Täällä taistellaan edelleen tuulimyllyjä vastaan ja alkaa tuntua, että häviän tän taistelun :hilarious:

20201023_094457.jpg

Muuten en stressais, mutta musta tuntuu, että tässä kropassa se ovis tulee kutakuinkin hitto 10 tunnin sisään positiivisesta testistä, eikä suinkaan 24-48h päästä :shifty: Illalla toi on jo positiivinen ja siinäpä sit ihmetellään kun ukko näköpiirissä vasta huomenna illalla :banghead:

En muuten oo näitä Pregchekin ovistestejä ennen käyttänyt. Kiinnitin huomiota käyttöohjeen "Kysy ja vastaa" osion kysymykseen: "Sain positiivisen tuloksen ja silti en oo paksuna, what?" Ja vastaukseen, tikuta 3-6kk ja mee sit lekuriin jos ei nappaa. 3-6kk?! What, mä olen elänyt vuodessa ja jos on jotain tiedossa olevaa häikkää niin sit 6kk, mutta 3kk??

Miten muilla piinailijoilla menee?

Mä oon varma negasta, ei mitään nipistelyjä tms ole ollut. Raskauksissa on kyllä aina ollut jotain tuntemuksia jo. :sorry:

Täällä taistellaan edelleen tuulimyllyjä vastaan ja alkaa tuntua, että häviän tän taistelun :hilarious:

View attachment 95024

Muuten en stressais, mutta musta tuntuu, että tässä kropassa se ovis tulee kutakuinkin hitto 10 tunnin sisään positiivisesta testistä, eikä suinkaan 24-48h päästä :shifty: Illalla toi on jo positiivinen ja siinäpä sit ihmetellään kun ukko näköpiirissä vasta huomenna illalla :banghead:

En muuten oo näitä Pregchekin ovistestejä ennen käyttänyt. Kiinnitin huomiota käyttöohjeen "Kysy ja vastaa" osion kysymykseen: "Sain positiivisen tuloksen ja silti en oo paksuna, what?" Ja vastaukseen, tikuta 3-6kk ja mee sit lekuriin jos ei nappaa. 3-6kk?! What, mä olen elänyt vuodessa ja jos on jotain tiedossa olevaa häikkää niin sit 6kk, mutta 3kk??

Mä en osaa näitä pc ovistikkuja vielä lukea, muuten kuin että näyttävät paljon tummempaa kuin muut, vaikka ovis ei ole lähelläkään. Eli pc olisin luullut jo monta päivää sitten että ovis nurkan takana, mutta muut testit näyttää haaleampaa, jännä nähdä kuinka tummaksi pc pamahtaa kun plussa tulee.
Joo jännä toi 3-6kk o_O

Kuvissa tänään pc ja Digi, toisessa pc ja sofi toissa päivänä. Sofia osaan lukea parhaiten, täytyy välillä sillä varmistella. Eniten löytyy nyt kaapista pc

Kosmos, harmi, mutta vielä on toivoa :Heartpink

Liitteet

• IMG_20201023_064635.jpg
    IMG_20201023_064635.jpg
    18.9 KB · Katsottu: 133
  • IMG_20201021_174329.jpg
    IMG_20201021_174329.jpg
    12.5 KB · Katsottu: 135
Mulla myös ultran näkymät huonommat kuin amh (mulla 2,76). Silti mielestäni tuli hyvä vaste lääkkeisiin. Ja miehestä johtuva lapsettomuutta oli meilläkin diagnoosina. Tsemppiä ❤️

Kiitos❤️ Ihanaa kun jaoit kokemuksesi:) antaa uskoa itsellekin

Joo, noi pct on jotenkin superherkkiä. Käytän ite digiä ja rfsuta:happy: jokatapauksessa aktiivista tallettelut nyt heti kun ukko kotiutuun:happy:

Kosmos, mikä pp menossa? Ja entä Jukkis?

Takaisin